جاباما
۹۰۸۰۸۷
۷ نظر
۵۲۸۹
۷ نظر
۵۲۸۹
پ

معرفی ۱۰ لباس زیبای این فصل اروپا

در آستانه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، «اسپرت اند استایل» زیباترین پیراهن‌های این فصل تیم‌های اروپایی را معرفی کرده است.

خبرورزشی: در آستانه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، «اسپرت اند استایل» زیباترین پیراهن‌های این فصل تیم‌های اروپایی را معرفی کرده است. برخلاف انتظار، غالباً نه پیراهن اصلی این باشگاه‌ها، بلکه پیراهن‌های خارج از خانه آنهاست که نگاه آن‌هایی که دستی بر زیبایی شناختی دارند را متوجه خود کرده است. در زیر این ۱۰ پیراهن زیبای این فصل تیم‌های اروپایی معرفی شده است.

۱- بارسلونا، خارج از خانه

لباس اصلی بارسایی‌ها در این فصل سروصدای زیادی کرده و در کاتالونیا خیلی‌ها از آن لباس خوش‌شان می‌آید. رسانه‌ها هم زیاد درباره اش صحبت کرده‌اند و ارتباطش داده‌اند به معماری شهر بارسلونا. با این حال لباس زیباتری که مسی و هم‌تیمی‌هایش در این فصل به تن می‌کنند نه لباس اول آن‌ها بلکه لباس دوم و خارج از خانه‌شان است. بارسایی‌ها فصل پیش هم نشان دادند تمایل زیادی به استفاده از رنگ زرد دارند ولی این بار با دو خط آبی و قرمزی که در قطر این پیراهن انداخته‌اند، حسابی به زیبایی آن اضافه کرده‌اند.

معرفی ۱۰ لباس زیبای این فصل اروپا

۲- رم، خارج از خانه

رمی‌ها هم در این فصل لباس اصلی‌شان به اندازه کافی چشم‌نواز است؛ با این حال باز هم لباس دوم این تیم است که زیبایی خاصی دارد. آن لباس سفیدی که با رعدوبرقی رنگی نماد از قدرت رمی‌ها را خواسته نشان دهد کار موفقی از آب درآمده است. آن‌ها می‌خواسته‌اند با این خط‌هایی که در قطر لباس کار شده شوکی الکتریکی به مخاطبان بدهند که به‌نظر می‌رسد در این زمینه موفق شده‌اند.

معرفی ۱۰ لباس زیبای این فصل اروپا

۳- آرسنال، لباس اصلی

به‌صورت کلی تغییر زیادی در لباس اصلی این فصل آرسنال با فصل گذشته آن‌ها صورت نگرفته است ولی توپچی‌ها بعد از ۵ سال همکاری با پوما، قرارداد تازه‌ای با آدیداس بسته‌اند و از این به بعد لباس‌های این برند را به تن می‌کنند. سه خط آدیداسی که روی شانه این لباس نقش بسته، خیلی‌ها را به یاد لباس آرسنال در اواخر دهه ۸۰ می‌اندازد.

معرفی ۱۰ لباس زیبای این فصل اروپا

۴- چلسی، خارج از خانه

چلسی بعد از اینکه فصل گذشته لباس زرد را برای پیراهن خارج از خانه اش انتخاب کرده بود در این فصل دوباره به سراغ رنگ سفید رفته است. این لباسی است که انگولو کانته و هم‌تیمی‌هایش در این فصل در ورزشگاه‌هایی به غیر از ورزشگاه خانگی‌شان می‌پوشند. خط آبی و قرمزی که روی آستین و یقه این لباس ساده طراحی شده، به زیبایی‌اش افزوده است.

معرفی ۱۰ لباس زیبای این فصل اروپا

۵- ستاره سرخ بلگراد، خارج از خانه

ماکرون، برند ایتالیایی که زیاد در بین برند‌های اصلی پوشاک ورزشی سروصدا به پا نکرده است برای ستاره‌سرخ بلگراد سنگ‌تمام گذاشته و در طراحی لباس خارج از خانه این باشگاه ذوق زیادی به خرج داده است. به غیر از رنگ سرمه‌ای این لباس خطوط زیگزاگی قرمز و سفیدی که روی سینه آن کار شده، هویت باشگاه را به خوبی نشان داده است.

معرفی ۱۰ لباس زیبای این فصل اروپا

۶- اینترمیلان، لباس اصلی

بعد از ۲۰ سال همکاری، نایکی و اینتر تصمیم گرفتند در این فصل اثری متفاوت از بقیه ارائه کنند. این

کمپانی همچنان به اصول باشگاه اینتر و خطوط راه‌راه عمودی آن پایبند مانده است ولی خلاقیت تازه‌ای که در این لباس به کار رفته مربوط به خطوط متفاوتی است که روی سینه این لباس کار شده و کلیشه‌ها را برداشته است.

معرفی ۱۰ لباس زیبای این فصل اروپا

۷- اینترمیلان، لباس سوم

لباس سوم باشگاه اینتر هم در این فصل جذابیت‌های زیادی دارد. رنگ زرد بسیار جذابی روی آستین و دور گردن این لباس کار شده که همخوانی بسیار مناسبی با لوگو و طرح اسپانسر این باشگاه دارد. اینتری‌ها جزو معدود تیم‌هایی هستند که در این فصل دو، سه دست لباس زیبا دارند.

معرفی ۱۰ لباس زیبای این فصل اروپا

۸- تاتنهام، پیراهن سوم

تیمی که فصل گذشته خودش را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند در این فصل خلاقیت زیادی برای طراحی لباس سومش به‌کار گرفته است. رنگ آن متمایز است و به فیروزه‌ای می‌زند و در نقاطی از آن از رنگ‌های آبی آسمانی هم استفاده شده است. همین حالا لباس سوم این باشگاه لندنی مشتریان زیادی پیدا کرده است.

معرفی ۱۰ لباس زیبای این فصل اروپا

۹- لیورپول، پیراهن سوم

لباس سوم این فصل لیورپول برای خودش جزئیات زیبای زیادی دارد. رنگ سبزی که روی آن کار شده جلوه خاصی به طراحی کلی این پیراهن داده است و همخوانی اش با لوگو باشگاه هم بی‌نظیر به‌نظر می‌رسد. آن‌طور در این لباس جلوه داده شده که انگار طراحی اش قرار بوده از ابتدا به لوگوی باشگاه بخواند.

معرفی ۱۰ لباس زیبای این فصل اروپا

۱۰- پاری‌سن‌ژرمن، لباس خارج از خانه

پاریسی‌ها در این فصل برای لباس‌شان تغییراتی داشته‌اند؛ اول اینکه برند جردن، یکی از برند‌های زیرمجموعه نایکی را روی پیراهن‌هایی که قرار است در لیگ هم بپوشند آورده‌اند و بعد هم اینکه لباس خارج از خانه‌شان را هم به رنگ نارنجی جذابی درآورده‌اند. نایکی با دو خط مشکی که روی سرآستین و یقه این لباس کار کرده به آن جذابیت بیشتری داده است.

معرفی ۱۰ لباس زیبای این فصل اروپا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یاشار ابراهیمی

      لباس سوم میلان رو ندیدید شما؟

    • عامر

      فقط و فقط بارسا

    • هوادار فوتبال

      بدک نیستن

    • امین دل آسایی

      رم که از بارسا لباسش قشنگ تره

    • کیوان

      خدا وکیلی این ۵ تای آخری کدومشون لباس خوشگلی بودن ؟؟اگه دنبال لباس زیبا میگردین ، لباس ورزشی باشگاههای کشور ترکیه واقعا زیباست با طراحی چشم نواز . مخصوصا لباس اول باشگاه فنرباغچه استانبول

    • N

      فقط بارسا.

    • بدون نام

      بارسلون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج