۹۰۸۱۲۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

شیادی با آگهی‌های فروش اعضای بدن

رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت با بیان اینکه آگهی‌های نصب شده بر در و دیوار برای فروش اعضای بدن کلاهبرداری محض است، گفت: اهدای زنده به صورت متمرکز از دفتر مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت رخ می‌دهد.

خبرگزاری میزان: رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت با بیان اینکه آگهی‌های نصب شده بر در و دیوار برای فروش اعضای بدن کلاهبرداری محض است، گفت: اهدای زنده به صورت متمرکز از دفتر مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت رخ می‌دهد.

شیادی با آگهی‌های فروش اعضای بدن

مهدی شادنوش رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، با اشاره به انجام عمل‌های پیوند کلیه در کشور، گفت: شاید برخی با چسباندن آگهی‌هایی در حوزه فروش کلیه سعی در کلاهبرداری از مردم داشته باشند، اما باید بدانیم که ذات عمل کلیه فواید بسیاری برای کشور به ویژه بیماران نیازمند داشته است.

وی با بیان اینکه در کنار انجام بیش از ۵۴ هزار پیوند کلیه در کشور موارد تخلف در این حوزه بسیار پایین است، افزود: با توجه به نجات جان بسیاری از بیماران با پیوند کلیه این نوع پیوند قابل دفاع است.

شادنوش با تاکید بر اینکه مسیر اهدا یا فروش کلیه با آگهی زدن بر در و دیوار نیست، تصریح کرد: آگهی زدن بر در و دیوار مصداق تخلفاتی از نوع کلاهبرداری و شیادی است، زیرا مسیر این کار به شکل آگهی زدن به در و دیوار نیست.

وی با بیان اینکه با بررسی بسیاری از آگهی‌های فروش کلیه قصد آن‌ها در خصوص کلاهبرداری از مردم اثبات شده است، گفت: در پی تخلفات صورت گرفته چند هفته گذشته آیین نامه‌ای تحت عنوان آیین نامه اهدای زنده با اتفاق نظر همه فعالین این عرضه تدوین و ابلاغ شده است.

شادنوش ادامه داد: اکنون اهدای زنده به صورت متمرکز از دفتر مرکز مدیریت پیوند وزارت بهداشت رخ می‌دهد از این رو امید است با این تدابیر تخلفات به حداقل ممکن برسد.

وی همچنینی در پاسخ به این سوال که با توجه به آگهی‌های بسیار در خصوص پیوند قرنیه آیا چنین پیوندی در کشور انجام می‌شود یا خیر، گفت: پیوند قرینه زنده در هیچ جای دنیا دیده نشده و در کشور ما هم سابقه‌ای ندارد این هم مصداق تخلف و شیادی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیگانه با واژه خوشبختی

      وقتی درکشوری با این همه منابع خدادادی ادم به خاطر پول سلامتشو بفروشه جای شک وسوالداره سوال این است چرا باید چنین چیزی درچنین کشوری باشه بعد اصلا هم دروغ نیست این فروش اعضا چون خودم شاهد فروش اعضا بدن بودم

    • بدون نام

      از اختلاس بهتره لااقل ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج