جاباما
۹۰۸۱۴۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

صادقی: استقلالی‌ها در بلیت خریدن تنبلند!

کاپیتان اسبق باشگاه استقلال گفت: در روز‌هایی که سهمیه بلیت‌فروشی ۵۰-۵۰ بود هم می‌دیدیم هواداران استقلال به اندازه طرفداران پرسپولیس به ورزشگاه نرفتند.

خبرورزشی: امیرحسین صادقی همواره به عنوان یکی از متعصب‌ترین استقلالی‌های ایران بین طرفداران این باشگاه شهره بوده است. پیرامون موضوع سهمیه‌بندی بلیت‌های شهرآورد از ۹۰ به ۱۰ و بالعکس و احتمال تقسیم‌بندی ۵۰- ۵۰ با او حرف زدیم و سؤال کردیم چه اتفاقی می‌تواند باعث شود همه استقلالی‌ها روز یک‌شنبه آینده برای حمایت از تیم‌شان به استادیوم بروند؟ که نظرات جالبی داشت.

نظرت درباره سهمیه‌بندی بلیت‌فروشی شهرآورد برای تیم میزبان و مهمان چیست؟

به هر حال این تصمیمی است که گرفته شده و من کاری به این ندارم که اصلاً سازمان لیگ می‌تواند این کار را اجرایی کند یا نه. همچنین نمی‌دانم باشگاه استقلال توانایی در اختیار گرفتن سهمیه ۹۰ درصدی بلیت‌هایش را دارد یا نه، من فقط نگران خود طرفداران تیم‌مان هستم.

نگرانی تان از چه بابت است؟

شاید خیلی‌ها از این حرف من دلخور شوند ولی من همیشه حقیقت را گفته‌ام و این بار هم باید بگویم متأسفانه طرفداران استقلال در رفتن به استادیوم یک مقدار تنبل هستند. حتی در روز‌هایی که سهمیه بلیت‌فروشی ۵۰-۵۰ بود هم می‌دیدیم آن‌ها به اندازه طرفداران پرسپولیس به ورزشگاه نرفتند.

اما آن زمان گفته شد پرسپولیسی‌ها سهمیه بلیت آن‌ها را خریده بودند.

این‌ها بهانه است! خب همین بهانه خودش نشان می‌دهد آن‌ها در تهیه بلیت اینترنتی هم تنبل بودند. وقتی پرسپولیسی‌ها توانسته‌اند بلیت بخش استقلال را بخرند چطور خودشان نتوانسته‌اند بخرند؟ حتی اگر بلیت‌فروشی هم دم در ورزشگاه باشد باز هم طرفداران استقلال برای شهرآورد تمایل چندانی برای پر کردن جایگاه‌های خودشان را ندارند.

چرا این اتفاق می‌افتد؟

این همیشه برای خود من هم سؤال بوده است. در حالی که طرفداران استقلال در فضای مجازی به شدت فعال هستند ولی متأسفانه در استادیوم رفتن همیت و وحدت بالایی ندارند.

اما در دیدار با السد با اینکه بازی وسط هفته بود یادمان هست استادیوم را پر کردند.

بازی‌های بین‌المللی فرق می‌کند. الان درباره شهرآورد حرف می‌زنیم و من هم شهرآورد را گفتم. حتی یادم هست در بازی‌های لیگ برتری بوده دیدار‌هایی که کل استادیوم آبی رنگ شده ولی نمی‌دانم چرا برای شهرآورد تنبلی می‌کنند؟ از طرفی اگر آن‌ها سهم ۹۰ درصدی داشته باشند مگر امکان دارد به استادیوم بروند و کسی آن‌ها را راه ندهد؟ شک نداشته باشید اگر به ورزشگاه بروند حتماً می‌توانند به داخل راه پیدا کنند و در جایگاه‌های خودشان بنشینند.

فکر می‌کنید برای شهرآورد هفته بعد این اتفاق بیفتد؟

امیدوارم از این بازی اتفاقاتی که در شهرآورد‌های قبلی شاهدش بودیم تمام شود و استقلالی‌ها از میزبانی‌شان به شکل کامل بهره برداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تبل نیستند روت نشد بگی تعداد طرفدار استقلال کمتر از پرسپولیسه!!!!!! نسبت طرفدار استقلال به پرسپولرس ۳۵به۶۵هست و همیشه اینطور بوده حتی زمان قبل انقلاب

      پاسخ ها

      • احمد

        اینو ازکجات دراوری مهندس

    • وَ زیر پرسپولیسی

      توکیسه‌کشی‌چی؟

    • بدون نام

      مگه هواداران استقلال ملیتشون فرق داره که تنبلند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج