۹۰۸۱۶۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نکیسا: نگرانی‌ها درباره علیپور بی‌دلیل است

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و تیم ملی گفت: پرسپولیس دیروز و در بازی با صنعت نفت چیزی نبود که ما انتظارش را داریم.

ایسنا: نیما نکیسا، دروازه‌بان پیشین پرسپولیس و تیم ملی ایران درباره‌ی بازی دوشنبه شب پرسپولیس و صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس بازی را برد اما هنوز بازیکنان ناهماهنگ هستند. البته که تیم صنعت نفت بازی خوبی از خودش نشان داد و توانست پرسپولیس را اذیت کند، ولی پرسپولیس دیروز چیزی نبود که انتظارش را داریم؛ پرسپولیس همیشه باید حداقل ۲ گل بزند.

او درباره تک گل بازی که توسط کنعانی‌زادگان، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس زده شد گفت: گل پرسپولیس زیبا بود و نمی‌توان منکر این شد، اما دروازه‌بان صنعت نفت هم مرتکب اشتباه شد.

نکیسا با بیان این که ۴ بازی اول فصل را نمی‌شود ملاک برای قضاوت تیم قرار گفت: پرسپولیس به آرامش خوبی رسیده است اما هنوز نمی‌توان درباره عملکرد آن قضاوتی انجام داد و زود است.

این دروازه‌بان پیشین پرسپولیس درباره علیپور مهاجم این تیم گفت: نگرانی‌ها برای علیپور بی‌دلیل است. علیپور بازیکن باهوش و زیرکی است و اگر خوب تغذیه شود می‌تواند هر موقعیتی را به گل تبدیل کند. دیر یا زود علیپور پایش به گلزنی باز می‌شود.

این پیشکسوت پرسپولیس با بیان این که رادوشویچ دروازه‌بان دوم پرسپولیس جایگزین خوبی برای بیرانوند است گفت: این باید در کشور ما جا بیفتد، که با هر اشتباه کوچکی نباید سرمایه‌های خودمان را از دست دهیم. بیرانوند دروازه‌بان بسیار خوبی است و بازیش برای تیم ملی و پرسپولیس ضروری است. نباید کاری انجام دهیم که سرمایه‌های خودمان را به راحتی از دست بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساسان

      بازیکنی که در پرسپولیس آقای گل بشه خیلی بازیکن خوبیه چون تمام تیمها در مقابل این تیم دست به دفاع میزنن و گل زدن کار ساده ای نیست
      پس علیپور بازیکن واقعا خوبیه و یک گلزن تمام عیار
      ولی از وقتیکه پیشنهادهای خارجی برای این بازیکن رسید و پرسپولیس اجازه جدایی به این بازیکن نداد این بازیکن شروع به کم کاری به صورت کاملا تعمدی کرده تا پرسپولیس آزادش کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج