جاباما
۹۰۸۱۶۹
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

خلیلی: کالدرون از حق تیم در برابر تراکتور دفاع کرد

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم اگر خوش‌شانس بود، الان ۹ امتیازی بود.

ایسنا: محسن خلیلی با اشاره به درگذشت یک کودک در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: به خاطر درگذشت این کودک، همه تیم پرسپولیس متاثر هستند. ما درگذشت این کودک را به خانواده صفی‌یاری تسلیت می‌گوییم و امیدواریم مسوولان تمهیداتی بیندیشند که دیگر شاهد اتفاقات این‌چنینی در ورزشگاه‌ها نباشیم.

او درباره شرایط پرسپولیس در سه هفته اخیر هم گفت: در سه هفته گذشته، ۶ امتیاز به دست آوردیم اما اگر کمی خوش شانس بودیم الان ۹ امتیازی بودیم . با این حال فکر می‌کنم شروع خوبی داشته‌ایم. وضعیت تیم هم روز به روز بهتر و ارتباط بازیکنان با کادر فنی نزدیکتر می‌شود.

خلیلی ادامه داد: ما برای تمرینات تیم طوری برنامه‌ریزی کردیم که به صورت متناوب در ورزشگاه شهید کاظمی و زمین چمن پژوهشگاه تمرین کنیم تا کیفیت زمین ورزشگاه شهید کاظمی حفظ شود و بتوانیم در فصل زمستان بدون مشکل از آن استفاده کنیم.

او به اظهارات کالدرون که درباره باشگاه تراکتور صحبت‌ کرده بود، اشاره کرد و گفت: ما یک خانواده هستیم و هر جایی که احساس کنیم حقی از این خانواده ضایع شده، از حق خانواده دفاع می‌کنیم. کالدرون هم از حقایق صحبت کرد چون در تبریز به خانواده بازیکنان توهین شد و شروع کننده حواشی آن‌ها بودند. امیدوارم در آینده شرایط به گونه‌ای باشد که شاهد این توهین‌ها در ورزشگاه‌ها نباشیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسولیس در پایان گفت: از هواداران پرسولیس تشکر می‌کنم که طی هفته‌های اخیر با حضور در ورزشگاه‌ها از ما حمایت کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اون هوادار نماهایی که به ورزشگاههای میرن برای فحاشی و توهین ، این رفتار نشانه بی هویتی و عدم تربیت خانوادگی اونهاست و تمام فحشها به خودشون برمیگرده

    • بدون نام

      من پرسپولیسی ام و به تیمهای رقیب احترام میگذارم و به کسانی که به اسم هواداری پرسپولیس به تیمهای دیگه توهین میکنن توصیه میکنم که مودب باشن و عظمت و بزرگی ارتش سرخ را زیر سوال نبرن . فوتبال یعنی شادی و لذت بردن و ایجاد جو صمیمی نه میدان جنگ و فحاشی

    • اژدر سرخ

      با کامنت بدون نام ۱۱:۳۹موافقم اگر یه درصد از هواداران ارتش سرخ حرف بد میزنن در جواب ....فلان تیم این کارو کنار بزارن ما بهتروبرترین هستیم چرا حرف بد بزنیم که بهانه بدیم دست دیگران

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      چرا استرا و دومربی دیگه ای که راجع به بقیه تیمها مصاحبه کرده بودن رو توبییخ کردن اما کالدرون رو نه‌ ؟ چون مربی تیمشونه‌؟ آقای خلیلی مدیر عاملتون فقط حق داره این مسائل خارج از زمین رو مدیریت کنه نه مربی. اینوبدون

      پاسخ ها

      • قاعدگی

        برو بابا.نه اینکه شما بروبابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج