جاباما
۹۰۸۱۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتشار اولین عکس آرنولد در «کونگ فیوری»

آرنولد شوارتزنگر با انتشار عکسی از نقش خود به عنوان رییس‌جمهور در پروژه «کونگ فیوری ۲» پرده برداشت.

خبرگزاری صبا: به نقل از مووی‌وب، آرنولد شوارتزنگر بازیگر سرشناس هالیوود اولین تصویر از جدیدترین پروژه خود یعنی «کونگ فیوری ۲» را منتشر کرد. او در این دنباله، نقش رییس جمهور را بازی می‌کند.

انتشار اولین عکس آرنولد در «کونگ فیوری»

شوارتزنگر علاوه بر فعالیت در دنیای ورزش و سینما دستی بر عالم سیاست هم داشته است و از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۱۱ به عنوان فرماندار ایالت کالیفرنیا فعالیت داشت و از این رو بازیگری در نقش یک رییس‌جمهور نباید چالشی جدی برای او باشد. بسیاری از مخاطبان سینما سال گذشته از قرار گرفتن نام او در پروژه «کونگ فیوری» تعجب کردند، حال آنکه شوارتزنگر یکی از طرفداران دیوید سندبرگ خالق این اثر است.

سندبرگ سال ۲۰۱۴ منابع مالی ساخت اولین قسمت «کونگ فیوری» را به صورت کمک‌های همگانی جمع‌آوری کرد. او در اصل کارگردان تیزرهای تبلیغاتی بود که خسته از فضای تجاری تصمیم گرفت رو به دنیای سینما بیاورد و یک کمدی درباره هنرهای رزمی بسازد؛ قماری که به خوبی جواب داد و آرنولد را به یکی از طرفداران او تبدیل کرد.

اکشن کمدی «کونگ فیوری» در واقع ادای دینی به فیلم‌های رزمی و پلیسی دهه ۸۰ میلادی است و داستان آن درباره افسر پلیس کونگ‌فو کاری است که با سفر در زمان و بازگشت به عقب قصد کشتن آدولف هیتلر را می‌کند.

آرنولد در این باره گفت: من ۴ سال پیش و بعد از تماشای نسخه اول «کونگ فیوری»، دیوید سندبرگ را ملاقات کردم. من عاشق این فیلم شدم و نمی‌توانستم جلوی خنده خودم را بگیرم و بنابراین باید دیوید را ملاقات می‌کردم. حالا ما در مونیخ و در حال فیلمبرداری قسمت بعدی این پروژه هستیم. دلم می‌خواست این موضوع را اعلام کنم و بگویم بسیار مفتخرم که در تبدیل رویای او به واقعیت حضور دارم.

آرنولد شوارتزنگر عکس خود در این پروژه را در سایت ردیت منتشر کرده و به تعدادی از سوالات طرفدارانش جواب داده است.

«کونگ فیوری» هم اکنون در مونیخ آلمان در حال فیلمبرداری است و علاوه بر آرنولد شوارتزنگر و دیوید سندبرگ، بازیگران دیگری چون مایکل فسبندر، الکساندرا شیپ، جورما تاکونی نیز در آن بازی می‌کنند.

دیوید هسلهاف بازیگر و خواننده ۶۷ ساله آمریکایی نیز در این پروژه صداپیشگی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج