جاباما
۹۰۸۱۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته جواب خوبی به غرولند‌های ساری داد!

رئیس سابق باشگاه یوونتوس از رویکرد سرمربی جدید این تیم ایراد گرفت و اظهارات اخیر سرمربی اینتر در پاسخ به ادعای اخیر سرمربی بانوی پیر را بجا دانست.

خبرگزاری تسنیم: لوچانو موجی، رئیس سابق باشگاه یوونتوس از مائوریتزیو ساری به خاطر تلاش برای توجیه بازی ضعیف تیمش در خانه فیورنتینا در هفته سوم سری A با بهانه‌ گرمی هوا انتقاد کرد و به آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به خاطر پاسخش به ادعای سرمربی سابق ناپولی حق داد.

ساری پس از تساوی بدون گل روز شنبه یوونتوس در فلورانس که در آن تیم تورینی بدترین بازی فصلش را انجام داد و خوش‌شانس بود که بازی را نباخت، به گرمای شدید هوا اشاره داشت و از انتخاب ساعتی نامناسب برای برگزاری این مسابقه گلایه کرد. آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به ادعای ساری پاسخ داد و به طور کنایه‌آمیزی او را به آرامش دعوت کرد و گفت که دلیل نگرانی همتایش در یوونتوس را نمی‌داند، چون او تیم قدرتمندی در اختیار دارد. او همچنین اشاره‌ای غیرمستقیم به شکایت‌های مشابه ساری در زمان مربیگری‌اش در ناپولی داشت.

بهانه‌هایی که ساری آورد به مذاق لوچانو موجی رئیس سابق یوونتوسی‌ها هم خوش نیامده است. او در این باره به رادیو پونتو نووی ایتالیا گفت: ساری عادت دارد که همیشه دنبال بهانه باشد. این خصلتش را هم هر جایی که رفته، حفظ کرده است. داشتن چنین رویکردی برای فوتبال مضر است و شیوه‌ای که کونته به او پاسخ داد هم درست بود. من همیشه فکر می‌کردم که شیوه بازی یوونتوس تغییر می‌‌کند. گاهی اوقات لازم است که بازیکنان را عوض کنید، کاری که ساری انجام نداد.

موجی افزود: یوونتوس قهرمانی بزرگ است که در لحظه از بازی می‌تواند سرنوشت مسابقه را به نفع خودش تغییر دهید، اما سبک بازی این تیم تغییر نخواهد کرد. آلگری از این تیم رفت، چون دوره‌اش به سر رسیده بود، چون باشگاه می‌خواست که تیم با یک شیوه جدید بازی کند که در آن همه هجومی باشند.

رئیس ۸۲ ساله سابق یوونتوس درباره رقبای اصلی این تیم در کورس قهرمانی فصل جاری سری A تأکید کرد: به نظر من ناپولی و اینتر، امسال نزدیک‌ترین رقبای یوونتوس هستند. ناپولی خودش را تقویت کرده است و یک مربی فوق‌العاده دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج