جاباما
۹۰۸۲۵۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

آغازِ هفتمین اجلاس خبرگان رهبری از مهرماه

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: هفتمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم از دوم تا چهارم مهر برگزار می‎شود که برنامه‎های این اجلاس نیز شامل نطق رئیس مجلس خبرگان رهبری و آیت‌الله رئیسی است.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات دبیرخانه خبرگان برگزار شد،اظهار داشت:مجلس خبرگان رهبری جناحی و سیاسی عمل نمی‌کند و نظرات همه را مورد توجه قرار می‌دهد.

آغازِ هفتمین اجلاس خبرگان رهبری از مهرماه

وی با تأکید بر اینکه مسئولان اجرایی باید رهنمودهای رهبری را به شکل یک فرهنگ و هنجار بر خود لازم ببینند،بیان کرد: مقام معظم رهبری به خبرگان تأکید کردند که باید قطع‎نامه یا مطالبه گری داشته باشید و طرحی نیز در خصوص همین مطالبه گری و قطعنامه در کمسیون آیین‎نامه بیان‌شده و نهاد مجلس خبرگان رهبری در این زمینه بسیار جدی است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: هفتمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم از دوم تا چهارم مهر برگزار می‎شود که جلسه روز سه‌شنبه ساعت 8:30 صبح خواهد بود و برنامه‎های این اجلاس نیز شامل نطق رئیس مجلس خبرگان رهبری است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به برنامه‌های هفتمین اجلاس خبرگان رهبری تصریح کرد:در روز اول اجلاس آیت‌الله رئیسی با موضوع تعیین خطوط قوه قضاییه و استمرار مبارزه با مفاسد اقتصادی صحبت می‌کند، مبارزه ایشان با مفاسد اقتصادی موجی از امید را در بین مردم ایجاد کرد و به همین دلیل وی در این روزبه ارائه گزارش می‌پردازد.

آیت‌الله خاتمی بیان کرد: روز دوم این اجلاسیه حجت‌الاسلام‌والمسلمین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه با موضوع بررسی موضوع نفوذ در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به ارائه بحث می‎پردازد.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‌های هفتمین اجلاس خبرگان رهبری ضیافت رئیس مجلس خبرگان است که آیت‎الله رئیسی نیز در این جلسه حضور پیدا می‌کند، این جلسه یک جلسه غیررسمی و بسیار مهم است که همه اعضاء مجاز به ارائه نظر هستند، این جلسه از پربارترین جلسات است زیرا بهانه بسیار خوبی برای شنیدن رهنمودها و نظرات اعضا است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: روز پنجشنبه نیز اعضای مجلس خبرگان ضمن دیدار با مقام معظم رهبری به زیارت مرقد امام راحل خواهد مشرف می‌شود، هرساله دو اجلاس رسمی در مجلس خبرگان برگزار می‎شود ولی کمسیون‎های تخصصی خبرگان رهبری در طول سال، فعال هستند و به وظیفه خود عمل می‎کنند.

امام‌جمعه تهران ادامه داد: طرح کمیسیون حراست و پاسداری از ولایت‌فقیه با مدیریت حوزه علمیه قم در راستای تبیین اندیشه و فقه سیاسی اسلام در مدارس علمیه سراسر کشور، عرضه‌شده است که با عنوان همکاری است که امیدواریم برکات خود داشته باشد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اقدامات دشمن علیه انقلاب اسلامی تصریح کرد: شبهه افکنی ها بسیار گسترده است و دشمن در این زمینه برنامه‌ریزی دارد و در فضای مجازی مدام در حال شبهه افکنی است.

آیت‌الله خاتمی افزود:درزمینهٔ مذاکرات با آمریکا اطلاعی که از اعضای خبرگان دارم خط و مشی غیر از ولایت‌فقیه ندارند و آنچه برای اعضای خبرگان مهم است عزت ملت ایران است، ملت ایران عاشورایی است.

وی با تأکید بر اینکه خط و مسیر اعضای خبرگان تبیین‌کننده ولایت است،ادامه داد: آنچه برای اعضای خبرگان رهبری برای آحاد ملت مهم است، عزت ملت بزرگ ایران است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری خاطرنشانکرد:خداوند، رهبری مخلص و دوراندیش به ملت ایران عنایت کرده است ، رهنمودهای رهبری موعظه نیست بلکه دستور و تکلیف است،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبری آگاه، مخلص، کشور شناس و دوراندیش است و همانند کسی است که بر قله ایستاده است و می‎خواهد دیگران را نیز ارتقا دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      خاک تو سر گنده ات ، مفت خورها ،ٹروتهای ملی را غارت کردید بیت المال را به تاراج بردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج