۹۰۸۲۶۴
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

ذوالفقارنسب: علیپور نیاز به روانشناس ماهردارد

کارشناس فوتبال ایران با اشاره به تفاوت دربی پایتخت با بازی‌های دیگر گفت: شرایط روحی و روانی بازیکنان نقش زیادی در موفقیت برای دربی دارد.

خبرگزاری مهر: بیژن ذوالفقارنسب درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: برد قبل از بازی بزرگی همچون دربی می‌تواند روحیه یک تیم را در سطح ایده آل نگه دارد تا با اعتماد به نفس بالا بازی کنند. پرسپولیس هم فارغ از اینکه پیشرفت فنی خوبی در تاکتیک بازی اش داشت از انگیزه بالایی برای بردن در دربی هم برخوردار شد.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره تقابل استقلال تهران و پرسپولیس در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر تصریح کرد: یکی از عوامل غیر قابل انکار و تعیین کننده در موفقیت یک تیم برای این بازی، شرایط ایده آل روحی و روانی است که باید در چند روز آینده به آن برسند. تیمی که با آرامش و اعتماد به نفس کافی بازی کند قطعا دربی را هم می برد.

ذوالفقارنسب در ادامه با اشاره به شرایط سرخابی های پایتخت در سه هفته گذشته لیگ برتر تصریح کرد: نتایجی که پرسپولیس گرفته سبب شده تا این تیم شرایط بهتری را نسبت به استقلال تهران داشته باشد. استقلال با وجود اینکه مربی اسم و رسم داری آورده است اما نتوانسته انتظارات هواداران خود را برآورده کند.این بازی به کادر فنی هر دو تیم کمک می کند تا با برد احتمالی بتوانند مقبولیت لازم را نیز کسب کنند.

وی ادامه داد: گابریل کالدرون با دو برد و یک باختی که با پرسپولیس کسب کرده توانست نظر مثبت هواداران پرسپولیس را جلب کند. همین امر به او کمک می‌کند تا تاکتیک مورد نظر خود را برای بازی با استقلال تهران به بازیکنانش بگوید و از آنها بخواهد بدون هیچ ترسی مقابل استقلال بازی کنند.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: رضایت از کادر فنی در پرسپولیس به مراتب بیشتر از استقلال است. کالدرون با برد دیروز به وجاهت و مقبولیت اجتماعی لازم رسیده اما کادرفنی استقلال هنوز به این مقبولیت نرسیده است و در نقطه مقابل پرسپولیس قرار دارد.

کارشناس فوتبال ایران درباره تاکتیک پرسپولیس در هفته های گذشته تاکید کرد: شرایط فنی پرسپولیس در بازی با نفت آبادان نسبت به هفته های گذشته تغییر کرده است و این تیم باید نا هماهنگی هایی که بازیکنان در شناخت از یکدیگر در زمین دارند در طول تمرینات برطرف کند.

ذوالفقارنسب در خصوص عدم موفقیت علی علیپور در گلزنی برای پرسپولیس افزود: کشگل او به تیم ربطی ندارد. فکر می کنم در بازی اخیر هم به اندازه کافی تغذیه شد تا بتواند گل بزند.عدم موفقیت گلزنی این موضوع به مسائل شخصی اش باز می گردد. علیپور مدت ها به رفتن از ایران فکر می کرد و هنوز به تمرکز لازم رسیده است. باشگاه باید یک روانشناس ماهر در مسائل ورزشی و ایجاد انگیزه مضاعف برای ورزشکاران استخدام کند تا روی علیپور کار کرده و او را دوباره به وضعیت ایده آل بازگرداند.

وی در پایان درباره تبعات ترس مربیان استقلال و پرسپولیس از باختن در دربی خاطرنشان کرد: عاقلانه نیست چنین مربیانی را با وجود باخت در دربی هم کنار بگذارند. آها نیاز به زمان دارند تا فضای فکری مدنظرشان را در تیم ایجاد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      علیپور باید بره رو نیمکت تا حالش خوب بشه باید گل بزنه نیاز به روانشناس نداره

    • پرویز

      علیپور نه فیزیک مناسب و نه بازیکن تکنیکی است علیپور باید در لیگ دو بازی کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کیسه کشا ربطی نداره

    • ساسان

      بازیکنی که در پرسپولیس آقای گل بشه خیلی بازیکن خوبیه چون تمام تیمها در مقابل این تیم دست به دفاع میزنن و گل زدن کار ساده ای نیست
      پس علیپور بازیکن واقعا خوبیه و یک گلزن تمام عیار
      ولی از وقتیکه پیشنهادهای خارجی برای این بازیکن رسید و پرسپولیس اجازه جدایی به این بازیکن نداد این بازیکن شروع به کم کاری به صورت کاملا تعمدی کرده تا پرسپولیس آزادش کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج