جاباما
۹۰۸۲۶۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

رکورد سوددهی هوآوی

سود هوآوی از فروش تجهیزات و گوشی‌ به ۱.۵۵ میلیارد دلار در نیمه اول سال ۲۰۱۹ رسید. انتشار گزارش‌های آماری جدید نشان‌ می‌دهد که میزان سود تجارت گوشی‌های هوشمند هوآوی به ۱۱ میلیارد یوآن معادل ۱.۵۵ میلیارد دلار در شش ماهه نخست ۲۰۱۹ رسیده است که از میزان کل سال ۲۰۱۸ بیشتر است.

خبرگزاری خبرآنلاین: انتشار گزارش‌های آماری جدید نشان‌ می‌دهد که میزان سود تجارت گوشی‌های هوشمند هوآوی به ۱۱ میلیارد یوآن معادل ۱.۵۵ میلیارد دلار در شش ماهه نخست ۲۰۱۹ رسیده است که از میزان کل سال ۲۰۱۸ بیشتر است.

رکورد سوددهی هوآوی

ماه گذشته هوآوی به صورت رسمی اعلام کرد میزان اثرگذاری محدودیت‌های دولت آمریکا بر عملکرد این شرکت بسیار کمتر از برآورد اولیه بوده و این شرکت با وجود تحریم‌های وضع شده توانسته به درآمدی در حدود ۱۰ میلیارد دلار در سال جاری برسد.

به تبع این عملکرد و با انتشار گزارش مالی شش ماهه نخست سال جاری نیز مشاهده شد که هوآوی توانسته یکی از بالاترین ضریب‌های رشد عملکرد و سود عملیاتی را در شاخه مشتریان خود (که بخش مربوط به موبایل، تبلت، رایانه شخصی، ابزار پوشیدنی و دیگر وسایل است) به ثبت برساند.

پیش از این هوآوی اعلام کرده بود که میزان فروش گوشی‌های هوشمند آن در نیمه اول سال جاری با رشدی ۲۴ درصدی به ۱۸ میلیون دستگاه رسیده است. یکی از مهمترین دلایل این فروش عالی تمایل بسیار بیشتر کاربران چینی به خرید محصولات تولید ملی توسط هوآوی بوده که در پی رفتار ناعادلانه دولت ایالات متحده علیه این شرکت بزرگ، حالت فزاینده‌ای پیدا کرده است.

در عین حال تجارت هوآوی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی با ۱۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته، رشدی ۳۸ درصدی را در چین که بزرگترین بازار مصرف گوشی‌های هوشمند در دنیا محسوب می‌شود، داشته ‌است.

در ادامه با بررسی ارقام اعلام شده از سوی شرکت سرمایه‌گذاری و هلدینگ هوآوی (کمپانی مادر بخش فروش تجهیزات هوآوی) در گزارش‌های مالی این شرکت می‌توان به این نتیجه رسید که هوآوی به دنبال افزایش میزان سود خود تا سطح ۲۰ میلیارد یوآن است.

میزان سود گزارش شده برای زیرمجموعه «ابزارهای هوآوی» که به صورت کامل تجارت گوشی‌های هوشمند شرکت را در دست دارد نیز در نیمه ابتدایی سال ۲۰۱۹ به رقم ۱۱.۲ میلیارد یوآن رسیده که از درآمد ۲۱۱ میلیارد یوآنی این شرکت حاصل می‌شود.

نکته مهم این است که میزان کل درآمد هوآوی در سال ۲۰۱۹ مبلغ ۳۲۹ میلیارد یوآن بوده و حالا بخش اصلی هلدینگ بزرگ هوآوی تنها طی مدت شش ماهه ابتدایی سال جاری توانسته به سود خالص ۳۰.۲۷ یوآنی از درآمد ۳۵۳ میلیارد یوآن برسد که از آمار کل هوآوی در سال گذشته بیشتر است.

عملکرد مجموعه هوآوی در هر سه بخش شبکه‌های مخابراتی، محصولات تجاری و تجارت محصولات رده‌ مصرف‌کننده توانسته رکوردهای قبلی خود را شکسته و تنها در شش ماه ابتدایی امسال رشدی ۵۸.۱۲ درصدی را برای خود به ثبت برساند که بسیار بیشتر از رشد ۵۲.۰۲ درصدی است که در کل مدت دوازده ماهه سال ۲۰۱۸ به دست آمده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خبر هم خبرا قدیم ‌.خبرم مثل خود هواوی فیکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج