جاباما
۹۰۸۲۷۱
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

چگونه بهترین تلویزیون OLED را انتخاب کنیم؟

هنگامی کار به خرید بهترین تلویزیون OLED می‌رسد، چند فاکتور مهم برای این کار وجود دارد.

خبرآنلاین: هنگامی کار به خرید بهترین تلویزیون OLED می‌رسد، چند فاکتور مهم برای این کار وجود دارد.

چگونه بهترین تلویزیون OLED را انتخاب کنیم؟

مواردی شامل:

کیفیت صفحه‌نمایش

اگر امروز قصد خرید تلویزیون OLED دارید، گزینه‌های بسیار بیشتری نسبت به سال‌های گذشته پیش روی شماست، زیرا سازندگان دیگری ازجمله پاناسونیک، سونی و فیلیپس در کنار ال‌جی فناوری OLED را عرضه کرده‌اند. ولی همه این تولیدکنندگان با استفاده از پنل های ال‌جی تلویزیون خود را عرضه کرده و همه آن‌ها اساساً از همان سخت‌افزار نمایشگر برای تولید تصویر استفاده می‌کنند.

کیفیت صدا

بزرگ‌ترین فاکتور تمایز میان این تلویزیون‌ها کیفیت صدا است. برخی از این تلویزیون‌ها از صدای جلو برخوردار هستند، درحالی‌که دیگران از بلندگوهای ضعیف که روی کناره‌های آن‌ها نصب‌شده‌اند بهره می‌برند. درصورتی‌که صدای خوبی بخواهید، می‌توانید با هزینه بیشتر و خرید تلویزیونی با بلندگوهای بهتر تجربه بهتری داشته باشید.

پردازش تصویر

علاوه بر صدا، تفاوت‌های جزئی در نحوه پردازش هر تصویر قبل از به نمایش درآمدن آن وجود دارد. بعضی از محصولات در مدیریت محتوای غیر 4K بهتر عمل می‌کنند، درحالی‌که سایر آن‌ها جزئیات کیفیت تصویر Ultra HD را باکیفیت بالا به نمایش می‌گذارند.

این سطوح مختلف پردازش تصویر نیز به این معنی است که ورودی تلویزیون‌ها متفاوت است و بعضی از آن‌ها برای بازی مناسب‌تر از دیگر محصولات هستند.

بهترین تلویزیون که در حال حاضر می‌توانید بخرید

بهترین تلویزیونی که در حال حاضر می‌توانید بخرید سری هوشمند و شیک C9 OLED ال‌جی است. تلویزیونی که هرچه نیاز دارید را ارائه می‌دهد. شاید کمی گران به نظر برسد اما زمانی که کار به کیفیت می‌رسد نمی‌توانید نقدی به این مدل وارد کنید. به همین دلیل است که این مدل امتیاز بالایی گرفته است.

طیف رنگ گسترده

همان‌طور که می‌دانید، تلویزیون OLED کیفیت تصویر بی‌نظیری ارائه می‌دهد. این عمدتاً به دلیل حضور پیکسل‌های خودنوردهی هستند که علاوه به نمایش گذاشتن رنگ مشکی مطلق، طیف وسیعی از رنگ‌ها را نیز تولید می‌کنند. اگر به دنبال کیفیت تصویر عالی هستید یا دوست دارید مثل یک استودیوی فیلم‌سازی فیلم ببینید از این مدل مطمئناً ناامید نخواهید شد.

تجربه سینمایی

اگر پول زیادی بابت یک تلویزیون بدهید، احتمالاً انتظار شما از تلویزیون در حد یک تجربه سینمایی است. خوب، این دقیقاً همان چیزی است که شما با این مدل تلویزیون ال‌جی به دست می‌آورید، به‌طوری‌که به لطف صدای سینمایی و تصویربرداری HDR، خانه شمارا به یک مرکز سرگرمی تبدیل می‌کند.

فناوری‌های قابل تنظیم

این تلویزیون برای بهینه‌سازی کیفیت تصویر و صدا طراحی‌شده و فناوری یکپارچه هوش مصنوعی بسته به آنچه مشاهده می‌کنید یاد می‌گیرد که چگونه بهترین تنظیمات برای مشاهده تصویر را انتخاب کند. این بدان معناست که دیگر نیازی نیست شما با تنظیمات تلویزیون خود کلنجار بروید.

طراحی بسیار باریک

طراحی شیک و باریک اجازه می‌دهد که این مدل با طراحی هر خانه‌ای هماهنگ شود. علاوه بر این تعداد کابل‌ها هم بسیار کم شده است و بنابراین شما دیگر نگران سیم‌های پشت تلویزیون و خرابی آن‌ها نخواهید بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ی

      '''' چگونه پول خرید تلویزیون را مهیا نماییم ?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج