جاباما
۹۰۸۴۵۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تیم ملی وزنه‌برداری ایران آماده انتقام‌گیری از چین

تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات قهرمانی جهان به دنبال این است انتقام قهرمانی آسیا را از چین بگیرد و بتواند بر سکوی نخست جهان قرار گیرد.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی وزنه برداری ایران در مسابقات قهرمانی جهان به دنبال این است انتقام قهرمانی آسیا را از چین بگیرد و بتواند بر سکوی نخست جهان قرار گیرد.

تیم ملی وزنه‌برداری ایران از روز چهارشنبه هفته جاری رقابت خود را در مسابقات قهرمانی جهان در پاتایای تایلند آغاز می‌کند. با توجه به اینکه در سال قبل از المپیک قرار داریم و وزنه برداران هم دنبال گرفتن امتیاز برای سهمیه المپیک هستند بنابراین انتظار می رود رقابت سنگینی را شاهد باشیم.

تیم ایران با ۱۰ وزنه بردار مرد و ۴ وزنه بردار زن در مسابقات شرکت کرده است. این اتفاق که ایران برای نخستین مرتبه تصمیم گرفته تیم ملی بانوان را به مسابقات جهانی اعزام کند، باعث شد ایران بیش از گذشته سر زبان ها بیفتد. البته در بخش زنان صرفا هدف حضور است و ایران برای کسب عنوان تمام نگاهش به تیم مردان است.

در تیم ملی مردان ایران، چهار وزنه بردار برای نخستین مرتبه مسابقات بزرگسالان جهان را تجربه می کنند. چهار وزنه بردار دیگر هم برای دومین مرتبه روی تخته خواهند رفت. تنها کیانوش رستمی و علی هاشمی تجربه حضور بیشتر در مسابقات جهانی را دارند.

امسال تیم ایران یک غایب بزرگ به نام سهراب مرادی دارد و قطعا اگر مصدومیت برایش اتفاق نمی افتاد، یکی از شانس های طلایی ایران بود. اکنون که سهراب مرادی در ترکیب نیست برای گرفتن مدال نگاه ها به سمت دیگر نمایندگان ایران است و باید دید چه کسی می‌تواند عنوان قهرمانی جهان را به دست اورد.

البته تیم ملی به دنبال رفتن روی سکو ی اول تیمی جهان هم هست و تیم های چین، بلاروس، کره جنوبی، ژاپن، گرجستان و آمریکا که با ترکیب کامل ۱۰ نفره در مسابقات شرکت کرده اند، رقیب ایران برای کسب عنوان قهرمانی جهان محسوب می شوند.

البته چین اصلی ترین رقیب است و ایران می‌خواهد انتقام قهرمانی آسیا را بگیرد و بتواند در جهان اول شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج