جاباما
۹۰۸۴۸۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه چهارشنبه 27 شهریور 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۷ شهریور به دنیا آمدی، تولدت مبارک! امسال سالی ست که باید بیش از همیشه به خودتان اهمیت دهید. نه از نظر جسمی بلکه از نظر روحی هم باید خودتان را تقویت کنید. امسال سالی ست که باید تصمیمان مهمی در زندگی تان بگیرید پس خودتان را برای آن آماده کنید. در ماههای آتی فرصت هایی در مقابل تان قرار می گیرد که باید آنها را با منطق تان پیش ببرید. شما انگیزه لازم را دارید تنها کافی ست کمی بر تلاش تان بیافزایید. در ماه بهمن نشانه های پیشرفت و موفقیت را در زندگی تان به خصوص در محیط کاری مشاهده خواهید کرد به طوری که آماده برنامه ریزی برای موفقیت های بعدی زندگی تان خواهید شد. پولی به دست تان می رسد که بسیاری از نگرانی هایتان را برطرف خواهد کرد. اگر می توانید آن را ذخیره کنید زیرا بعدها به دردتان خواهد خورد. اگر مجرد هستید در جمعی شعله های عشق در شما روشن خواهد شد. ماههای بهمن، فروردین و مرداد از بهترین ماههای سال پیش روی شما خواهد بود.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

خبری شنیده اید که بر روحیه شما نیز تاثیر منفی گذاشته است. بهتر است که آن را فراموش کنید زیرا هیچ تاثیر منفی روی زندگی شما نخواهد گذاشت. در محیط کار احساس می کنید که از شما سواستفاده می کنند و آنطور که باید حقتان را نمی دهند. امروز زمان خوبی ست تا این موضوع را مدیرتان در میان بگذارید. شاید بد نباشد که در بعضی جنبه های زندگی خجالت را کنار بگذارید و جسارت بیشتری به خرج دهید. تا خودتان دست به کار نشوید، هیچ کس به فکر شما نخواهد بود.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز هوا پر از انرژی مثبت است، بنابراین آن را به خوبی نفس بکشید و خستگی روزهای قبلتان را به در کنید.زمانی خوبی برای برقراری یک رابطه رمانتیک است. همه چیز مهیاست، تنها کافی ست که حرف دلتان را به زبان آورید تا همه چیز طبق مراد شما پیش رود. این روزها به سفر یا حتی مهاجرت به کشورهای خارجی فکر می کنید. شاید بد نیست که از همین امروز اطلاعات تان را در مورد راهی که می خواهید در پیش گیرید، بالا ببرید. هر چه به توانایی هایی هایتان بیشتر ایمان داشته باشید، موفق تر خواهید بود.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز خوشحالی از چشمان شما می بارد. شما این شادی را مدیون زحمات خودتان هستید بنابراین آن را جشن بگیرید و هر کاری که دوست دارید را انجام دهید. اگر چه افرادی در اطرافتان هستند که می خواهند از روی حسادت شما را کنار بزنند، اما نگران نشوید زیرا توانایی های شما خیلی بیشتر از آنهاست. در مورد رابطه عاطفی تان دودل شده اید و دوست دارید که کمی از شریک زندگی تان دور شوید. نگران نشوید و کمی فاصله بگیرید. مطمئن باشید که خیلی زود احساسات شما به حالت اول خود باز می گردد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

از این که مجبورید افراد ثابتی را هر روز ببینید و با آنها سر و کله بزنید، خسته شده اید. برای رهایی از این حس امروز را به خودتان مرخصی دهید. این تهایی به شما کمک می کند که تمرکزتان را دوباره به دست آورید. به زودی فرصت آن را می یابید تا کاری را که تا به حال انجام نداده اید، به دست گیرید. نترسید و از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. این فرصت می تواند آینده شما را از این رو به آن رو کند.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

درست آنجا که فکر می کنید وضعیت شما ثابت شده، همه چیز ناگهان بهم می ریزد اما این موضوع نمی تواند روی پیشرفت شما تاثیری بگذارد زیرا شما با پیچ و خم جاده ها آشنایید. بنابراین استرس را از خود دور کنید.امروز می فهمید که دوستی پشت سر شما حرفی زده است اما بهتر است تا اطمینان کافی هیچ اقدامی انجام ندهید. تنها آنچه خودتان می بینید اهمیت دارد نه آنچه از دیگران شنیده اند. بنابراین زود قضاوت نکنید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز نسبت به زمین و زمان خوش بین هستید، از این رو دوست دارید که کارهایی را که به بن بست خورده اند، بار دیگر راه بیاندازید. فرصت خوبی است که این کار را انجام دهید، بدون شک نتایج خوبی از این جسارت تان خواهید گرفت. اگرچه شما فرد صبوری هستید اما امروز گاهی اوقات و در مقابل بعضی افراد خیلی زود از کوره در می روید. این عصبانیت در محیط کار می تواند به ضررتان تمام شود، بنابراین بهتر است که خودتان را کنترل کنید در غیر این صورت خیلی زود پشیمان خواهید شد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

انرژی های منفی در اطراف تان احساس می کنید که منشا آن خودتان هستید. در واقع این شمایید که بدبین شده اید در حالی که شرایط اطراف تان هیچ فرقی با قبل نکرده است. پس بهتر است به جای غر زدن روی خودتان بیشتر کار کنید. اگر مجرد هستید، امروز با فردی آشنا می شوید که به نظرتان منحصر بفرد است. حتی اگر فکر می کنید که او با شما ارتباطی موثر برقرار نخواهد کرد، تلاش تان را بکنید، در غیر این صورت پشیمان خواهید شد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

دوست دارید که امروز تمام وقت تان را روی اهداف تان بگذارید. این موضوع به شما انرژی می دهد به طوری که با سرعت بیشتری کارهایتان را پیش می برید و خیلی زود هم نتیجه می گیرید. اما حواستان باشد که آن را تا نهایی شدن با دیگران مطرح نکنید. امروز با نظرات مخالف دیگران محاصره می شوید، هر کسی چیزی به شما می گوید و شما نیز نمی دانید که چگونه آنها را مدیریت کنید. بهتر است کمی به خودتان زمان دهید تا بی گدار به آب نزنید، در غیر این صورت از چشم دیگران خواهید افتاد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز دوست دارید که در فعالیت های گروهی شرکت کنید اما اعتماد به نفس کافی ندارید. همین یکی از نقاط ضعف تان است که پیشرفت را از شما می گیرد. پس سعی کنید که اعتماد به نفستان را بالا ببرید. شما عادت دارید که در مواقع ناراحتی پرخوری کنید اما در چنین روزی از زیاد غذا خوردن بپرهیزید زیرا ممکن است سلامتی تان را به خطر اندازد و مجبور شوید که فردا را در خانه به استراحت بگذرانید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

این روزها آنقدر فشار کارتان زیاد شده که دوست دارید همه چیز را رها کنید. این فشار روی رابطه عاطفی تان نیز تاثیر می گذارد. از این رو بهتر است که پس از ساعت کاری مستقیم به خانه بروید و استراحت کنید. امروز زمان مناسبی برای دیدارهای دوستانه نخواهد بود. بنابراین بهتر است که وقت تان را کمی در تنهایی بگذرانید. . شریک زندگی تان از این که برای او وقت نمی گذارید شکایت دارد. آخر شب تان را برای او خالی بگذارید. یک رابطه عاطفی سالم می تواند بر روحیه شما تاثیر مبتی بگذارد.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز به سختی از تخت خواب بلند می شوید. باید کاری را انجام دهید که مدت هاست کش آمده اما بهتر است که تنبلی را کنار بگذارید و هر چه سریع تر آن را به اتمام برسانید.در روابط عاطفی و دوستانه از قضاوت کردن دیگران دست بردارید زیرا این کار بیشترین آسیب را به خودتان می رساند. اگر از فردی احساس ناراحتی می کنید، کمی به خودتان زمان دهید تا آرام شوید، سپس با او گفتگو کنید و صادقانه احساساتان را به زبان آورید. هیچ چیز غیرممکن نیست بنابراین خوش بین باشید. مهمانی در راه دارید که مسیر زندگی تان را تغییر می دهد. به بهترین شکل ممکن در آن حضور یابید.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز شما تغییرات مثبتی را در زندگی تان مشاهده می کنید که مدت هاست منتظرش بوده اید. این فرصت را از دست ندهید زیرا دیگر برایتان پیش نمی آید. ذهن تان درگیر مشکلاتی ست که شاید در آینده با آن روبه رو شوید اما بدانید که نگرانی شما هیچ فایده ای ندارد. در زمان حال زندگی کنید و از آن لذت ببرید. فردی شما را زیر نظر دارد و این موضوع شما را گیج کرده است زیرا نمی دانید چگونه رفتار کنید. بهتر است که همه چیز را به زمان بسپارید تا بهترین را برایتان رقم زند.

فال روزانه ۲۷/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج