جاباما
۹۰۸۴۹۳
۱ نظر
۵۰۲۰
۱ نظر
۵۰۲۰
پ

موضوعی که تیلور سوئیفت را عصبی کرد

خواننده موسیقی پاپ آمریکایی به ناسازگاری با مفاهیمی همچون نژادپرستی، تبعیض و سوء استفاده از حقوق مالکیت معنوی شناخته می‌شود؛ بنابراین وقتی از نام دوم او در یک ربات گپ هوش مصنوعی در ایالات متحده استفاده شد، سکوت نکرد.

تابناک باتو: تیلور سوئیفت خواننده موسیقی پاپ آمریکایی به ناسازگاری با مفاهیمی همچون نژادپرستی، تبعیض و سوء استفاده از حقوق مالکیت معنوی شناخته می‌شود؛ بنابراین وقتی از نام دوم او در یک ربات گپ هوش مصنوعی در ایالات متحده استفاده شد، سکوت نکرد.

"برد اسمیت" رئیس شرکت نرم افزار مایکروسافت ایالات متحده گفت: در کتاب جدیدش اطلاعات غافلگیر کننده‌ای درباره ستاره مشهور پاپ آمریکایی تیلور سوئیفت وجود دارد.

موضوعی که تیلور سوئیفت را عصبی کرد

به نقل از بیزینس اینسایدر، وی گفت که تیلور سویفت، ۲۹ ساله، تهدید کرده بود از این شرکت به دنبال راه اندازی روبات گپ تعامل هوش مصنوعی، شکایت خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: دلایل اختلاف بین خواننده آمریکایی تیلور سوئیفت و شرکت "مایکروسافت" به سال ۲۰۱۶ برمی گردد، نام این ربات "تِی" است و "تِی" یکی از نام‌هایی است که تیلور سوئیفت به آن شهرت دارد و و تیلور سوئیفت آن را نقض حقوق مالکیت معنوی و تجاری خود می‌داند و خواستار پاسخگویی قانونی شرکت دراین باره شد.

برد اسمیت، در کتاب "Tools and Weapons": (ابزار‌ها و سلاح ها)، اظهار داشت که در حالی که او در تعطیلات شام می‌خورد، از طریق وکیلی در بیورلی هیلز ایمیلی دریافت کرد که خود را به عنوان نماینده تیلور سوئیفت معرفی می‌کرد. او در ایمیل توضیح داده بود که یک رابطه نادرست و گمراه کننده بین خواننده مشهور و یک روبات گپ ایجاد شده که ناقض قوانین فدرال است.

دلیل اصلی خشم تیلور

اما برد اسمیت توضیح داد که دلیل اصلی عصبانیت تیلور سوئیفت، توئیت‌های نژادپرستانه مورد استفاده ربات مایکروسافت در هنگام تعامل با کاربران بود که از سیاست‌های کاندیدای آن زمان ریاست جمهوری دونالد ترامپ حمایت می‌کردند و نازیسم را ترویج می‌کردند.

اسمیت گفت: این شرکت به سرعت ربات گپ را متوقف کرد و چند ساعت پس از راه اندازی آن را از بازار بیرون کشید.

رئیس مایکروسافت تأکید کرد که این اتفاق لزوم ارائه تضمین‌های قوی‌تر برای هوش صنعتی را به وی آموخته است.

مجله "بیزینس اینسایدر" گفته است که با سخنگوی تیلور سوئیفت تماس گرفته است تا درمورد ادعا‌های برد اسمیت اظهار نظر کند که آیا این مشکل با رضایت تیلور سوئیفت برطرف شده است یا نه، اما کسی برای پاسخگویی فوری در دسترس نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      براوو تیلور
      عاشقتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج