جاباما
۹۰۸۵۹۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

از سوی سازمان راهداری اعلام شد؛

نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین اعلام شد

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: مهران قربانی امروز چهارشنبه ۲۷ شهریور ۹۸ در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار داشت: قیمت بلیت اتوبوس‌های اربعین نسبت به سال گذشته تغییری نکرده و اتوبوس‌ها در حال حاضر با همان نرخی که به مقاصد مهران، خسروی، شلمچه یا چزابه سفر می‌کنند، مبالغ را از زائران دریافت خواهند کرد.

نرخ بلیت اتوبوس‌های اربعین اعلام شد

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درباره بازگشت نیز گفت: زائرانی که از عراق به مهران برمی‌گردند، باید صرفا به یکی از سه پایانه کرمانشاه، همدان یا اندیمشک منتقل شده و سپس از آنجا به استان محل زندگی خود بر می‌گردند.

به گفته وی، قرار است ۸ هزار و ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به زائران اربعین خدمت رسانی کنند؛ ضمن اینکه امسال امکان استفاده از اتوبوس‌ها به عنوان سرویس دربستی وجود ندارد و تنها اقشار دارای شرایط خاص مانند جانبازان و معلولان، می توانند از سرویس‌های دربستی دوسره استفاده کنند.

قربانی ادامه داد: اگر افرادی بخواهند از سرویس دربستی در غیر از روزهای پیک سفرها شامل ۲۴ تا ۲۹ مهر استفاده کنند، صرفا اتوبوس می تواند ظرف ۲۴ ساعت وارد خاک عراق شده و مجددا به کشور بازگردد.

معاون سازمان راهداری تصریح کرد: مشکلی در هنگام سفرهای رفت اربعین وجود ندارد و معمولا بیشتر مشکلات به سفرهای بازگشت اختصاص دارد؛ از همین رو امسال صرفا سیستم پایانه معین راه اندازی شده و این سیستم فقط به مرز مهران اختصاص دارد.

قربانی افزود: بر این اساس، مسافرانی که از مرز مهران وارد کشور می شوند، فقط به یکی از سه پایانه معین در شهرهای کرمانشاه، همدان و اندیمشک اعزام خواهند شد و از آنجا به شهرهای خود برمی‌گردند.

وی ادامه داد: زائران مقیم شهرهای قم، ساری، گرگان، مشهد و بجنورد به پایانه همدان، زائران مقیم شهرهای اراک، شهرکرد، یزد، اصفهان و خرم آباد به پایانه اندیمشک و زائران مقیم شهرهای کرج، رشت، سنندج، قزوین، سمنان، زنجان، اردبیل، ارومیه و تبریز به پایانه کرمانشاه منتقل می شوند.

قربانی افزود: زائرانی که مقیم استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بوشهر هستند، ترددشان از مرز شلمچه بوده و زائرانی که از استان های اصفهان، کرمان و فارس هستند نیز می‌بایست از یکی از دو مرز چزابه و شلمچه تردد داشته باشند.

همچنین در ادامه این نشست حیدر مطاعی، معاون راهداری سازمان راهداری با بیان اینکه بخش مهمی از مسیر ایلام مهران به صورت بزرگراهی ۴ خطه درآمده، گفت: مسیر تهران به مرز خسروی به طور کامل بزرگراه ۴ خطه بوده و مسافران مشکلی برای تردد ایمن در محور تهران خسروی ندارند.

وی تأکید کرد: نقاط پرحادثه محور مهران ایمن سازی شده و ذوکش آسفالت، رفع نواقص، لکه گیری ها و اصلاح شانه و افتادگی جاده انجام و ۱۱۰ کیلومتر محور ایلام مهران بازسازی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج