۹۰۸۶۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فروش ردمی از مرز سه‌میلیون دستگاه گذشت

درحالی‌که انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید اختصاصی ردمی K۲۰ پرو ۲۸شهریور معرفی شود، فروش گوشی‌های هوشمند ردمی K۲۰ و ردمی K۲۰ پرو از مرز سه‌میلیون دستگاه گذشت.

زومیت: اوایل خرداد، ردمی K۲۰ پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی درکنار ردمی K۲۰ رونمایی شدند. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که از زمان عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند ردمی K۲۰ تاکنون، بیش از سه‌میلیون دستگاه فروخته شده است. ناگفته نماند اوایل تیر، فروش ردمی K۲۰ و ردمی K۲۰ پرو به مرز یک‌میلیون دستگاه رسید و در مدت زمانی کوتاه، این رقم به سه‌برابر، یعنی سه‌میلیون دستگاه، افزایش پیدا کرده است.

فروش ردمی از مرز سه‌میلیون دستگاه گذشت

انتظار می‌رود نسخه‌ی جدید ردمی K20 پرو (K20 Pro Exclusive Edition) نیز ۱۹ سپتامبر (برابر با ۲۸ شهریور) رونمایی شود. براساس پوستر جدیدی که شیائومی به‌اشتراک گذاشته است، گوشی هوشمند با ویژگی‌هایی نظیر عملکرد سریع‌تر و خنک‌کنندگی بهتر و طول عمر باتری بیشتر معرفی خواهد شد. البته نباید دستگاه جدید را با ردمی K20 Pro Signature Edition با بدنه‌ی طلایی و لوگو الماسی اشتباه گرفت که قیمتش ۶,۶۷۸ دلار است.

GM Lu Weibing شیائومی نیز در شبکه‌ی اجتماعی ویبو چین اعلام کرد نسخه‌ی جدید Exclusive Edition ردمی K20 پرو با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به بازار عرضه خواهد شد.

براساس آخرین گمانه‌زنی‌ها، این گوشی هوشمند با ظرفیت حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی و سیستم خنک‌کننده‌ی بهبودیافته و تغییراتی جزئی در طراحی پنل پشتی معرفی می‌شود. قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های شیائومی نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع گوشی‌های شیائومی و برند ردمی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج