۹۰۸۶۷۱
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

کلاهبرداری با شگرد فروش لباس در اینستاگرام

رئیس پلیس فتای استان اصفهان از شناسایی کلاهبردار اینستاگرامی که به بهانه فروش لباس زنانه از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس فتای استان اصفهان از شناسایی کلاهبردار اینستاگرامی که به بهانه فروش لباس زنانه از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: با ارائه مرجوعه قضایی توسط یکی از شهروندان مبنی بر اینکه پس از سفارش لباس از طریق فروشگاه اینستاگرامی و واریز اینترنتی دو میلیون ریال به حساب فروشنده نه تنها کالایی دریافت نکرده بلکه وی پاسخگو نبوده و پس از مدتی صفحه خود را حذف کرده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: پس از دریافت اظهارات شاکی و تشکیل پرونده با انجام تحقیقات صورت گرفته عامل کلاهبرداری که مرد جوان و همسرش بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان ابراز داشت: در بازجویی های به عمل آمده از متهمان مشخص شد مرد جوان با راه اندازی صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام و تبلیغ پوشاک به بهانه فروش با همکاری همسرش که بازاریابی و تبلیغ این صفحه را بر عهده داشته مشتریان را به پرداخت هزینه به حساب بانکی ملزم می کردند ولی هیچ کالایی را تحویل مشتری نمی دادند.

سرهنگ مرتضوی اضافه کرد: اغلب شهروندان قبل از بررسی اصالت کالا و هویت فروشنده اقدام به خرید کالا می کنند و ناآگاهانه وارد یک معامله بی اساس می‌شوند در حالیکه باید در نظر داشت، تعداد مخاطبان یک صفحه اجتماعی، دلیل بر مجوز، صحت و ارائه خدمات توسط مدیر آن صفحه و یا کانال نمی‌باشد، زیرا افراد سودجو این فضا را به عنوان مکانی مناسب در راستای انجام اعمال مجرمانه خود انتخاب می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشالله هر کی پول حروم بخوره تو گلوش گیر کنه

    • حمیدموحد

      تا ابله در جهان هست مفلس در نمیمانه چقدر نیروی انتظامی هشدار میده حواستتون با شیاد های اینترنتی و غیره باشه باز ملت ساده دل این عادت بد را ترک نمیکنن یا میرن پیش رمال یا خرید اینترنتی یا سرمایه گذاری سکه و دلار و غیره

    • بدون نام

      دوستان فضای مجازی هستش دیگه به هیچ کس اعتماد نکنید....

    • خ ع ماعشهر

      ۴ماهپیش من هم در دیوار ی دست مبل ک عکس مبل های شیک گذاشته بودند زنگ زدم گفتم من مشتری ام مبلا که گذاشتی تو دیوار تهران من میخوام گفت خانم پولش واریز کن تا مبلای بفرستیم من هم گفتم باشه وقتی مبلای بردی ترمینال بدی بار بری پولت میریرن ولی شماره راننده رو بده ب من گفت باشه بعد ی نیم ساعت زنگ زد گفت خانم من الان دارم مبلای بار میزنم من ساده به پسرم گفتم یک و دویست باگوشی بریز ب حسابش پسرم پول واریز کرد زنک زدم ببینم کی میرین دیدم شمار ه راننده خوش همه خاموش پولا رفتن ک رفتن حسابش هم بانک پارسیان بود گفتم الهی ای پول مال دختر یتبم خواهر شهید امیدوارم که شیمی درمانی بشه بجون خودش خانواده دولت نباید جلو ای کلاه برداری بگیر عدد

    • بدون نام

      حالا مثلا اون صفحاتی که مجوز فعالیت اینترنتی دارند خیلی معتبرند
      مگه نبود سایتی که طلا و سکه میفروخت و مجوز هم داشت بعد که به مشکل خورد ، اتحادیه گفت خب از ما هم باید یه مجوز جدا می گرفت که نگرفته بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج