۹۰۸۷۲۳
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

دستگیری اعضای باند جعل پلاک خودرو در کرج

‌مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از دستگیری اعضای باند جعل پلاک خودروهای لوکس در کرج خبر داد و گفت: ارزش خودروهایی که از این باند کشف شده بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: ‌مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از دستگیری اعضای باند جعل پلاک خودروهای لوکس در کرج خبر داد و گفت: ارزش خودروهایی که از این باند کشف شده بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

‌علی اکبر مختاری، گفت: اخیراً پنج عضو یک باند جعل پلاک خودروهای لوکس و گذر موقت در کرج بازداشت شده‌اند، اعضای این باند برای خودروهای گذر موقت پلاک جعلی نصب می‌کردند.

مختاری افزود: در بین خودروهای کشف شده از این باند بنز، بی.ام.و، لکسوس و ... وجود دارد که از شهرها و استان‌هایی چون ایلام، تهران، مشهد و ... کشف شده و ارزش آن بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: علاوه بر این در پنج پرونده دیگر حدود ۵۰۰ تن کود شیمیایی از انبارهای مختلف در استان به ویژه در اشتهارد کشف شد، متخلفان در این پرونده‌ها کودهای شیمیایی که باید با نرخ دولتی در اختیار کشاورزان قرار گیرد را از شبکه خارج و با تعویض بسته‌بندی در بازار آزاد به فروش می‌رساندند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز در خصوص تخلف دو فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در کرج که با اعمال تخفیف‌های دروغین پول بیشتری از مردم دریافت می‌کردند هم گفت: رقم این تخلف هنوز مشخص نشده و در حال بررسی است.

وی درباره تخلف یک کارخانه تولید اسنک پف کرده در البرز هم اعلام کرد: این پرونده همچنان در حال بررسی است و پیگیر شخصی که ذرت‌ها را در اختیار کارخانه قرار داده بود؛ هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر میکنید اینها کیا هستند وبه کجا وصلند تماما خودشانند وعواملشان

    • بدون نام

      مامور پلیس مصاحبه کرد این خودروه قاچاق وارد نشده باتمام مدارک قانونی بوده موعد پلاک موقت تموم میشه یه چندنفر ادعا میکنن با دریافت پو کلان پلاک تحویلشون دادن که متهمان رشوه گیر را نگفت از کجا پلاکی ملی در اختیار مالکین قرار میدادن؟ ماشینارو توقیف کردن ضرر به مالک نیست؟میتونن ببرن تو پارکینگ طرف لاک ومهرش کنن تا زیر افتاب ازبین نره! اخر سرم بگن جفر کو جفر بیا مقصری!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج