۹۰۸۷۲۵
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پیش‌بینی جالب پیشکسوت پرسپولیس از دربی ۹۰

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره نتیجه و اتفاقات دربی ۹۰ پایتخت پیش‌بینی جالبی انجام داد.

خبرگزاری تسنیم: مرتضی فنونی‌زاده درباره برگزاری دربی ۹۰ پایتخت بین تیم‌‌های استقلال و پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: درست است که نمایش پرسپولیس در بازی مقابل صنعت نفت خیلی جالب نبود اما خوشبختانه ۳ امتیاز را در این بازی گرفتیم و این پیش درآمد خوبی برای دیدار دربی خواهد بود.

فکر می‌کنم استقلال با یکی دو مصدوم و غایب در دربی تضعیف می‌شود و این شانس پرسپولیس را برای پیروزی افزایش می‌هد اگر چه دربی شرایط خاص خودش را دارد و نه جایگاه تیم‌ها و نه وضعیت نفرات ربطی به نتیجه‌ای که رقم می‌خورد ندارد. چون نتیجه این بازی در تاریخ ثبت می‌شود, دو تیم با همه توان و برای نباختن به میدان می‌آیند.

وی با اشاره به اینکه قرار بود تماشای دربی برای هواداران دو تیم با قانون ۹۰-۱۰ برگزار شود, تصریح کرد: سکو‌های ورزشگاه ۵۰-۵۰ باشد بهتر است چون در این صورت هواداران دو تیم با ذوق و اشتیاق به ورزشگاه می‌آیند. البته همیشه ورزشگاه ۶۰-۴۰ به نفع پرسپولیس می‌شود و هواداران ما بیشتر و زودتر ورزشگاه را پر می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس عنوان کرد: تبریک می‌گویم به حسین کنعانی‌زادگان که بهترین بازیکن دیدار مقابل صنعت نفت بود. مطمئناً در دربی سید جلال حسینی بازی خواهد کرد و شجاع هم در شرایط خوبی قرار دارد و باید دید که کالدرون برای کنعانی‌زادگان چه فکری می‌کند.

سیدجلال تجربه و نقش رهبری‌ در تیم دارد و شجاع نیز کار خودش را انجام می‌دهد اما جای کنعانی‌زادگان با این روحیه و آمادگی که دارد در ترکیب خالی می‌ماند. فکر می‌کنم اگر کالدرون، کنعانی‌زادگان را در دربی در دفاع راست به جای شیری قرار دهد بهتر خواهد بود. هرچند شیری وضعیت خوبی دارد اما کوتاه قد است، ضمن اینکه مدافعان وسط جسارت بسیار بیشتری دارند.

فنونی‌زاده درباره اینکه چه نتیجه‌ای را برای دربی یکشنبه آینده پیش‌بینی می‌کند, عنوان کرد: پرسپولیس در این بازی با نتیجه ۲ بر یک پیروز می‌شود. ما ابتدا از استقلال گل دریافت می‌کنیم اما عالیشاه و علیپور دو گل برای پرسپولیس می‌زنند و این بازی به نفع پرسپولیس به پایان می‌رسد. یکی دیگر از اتفاقاتی که در این بازی رخ می‌دهد این است که دربی ۹۰ حتماً‌ پنالتی خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      آقای زرتی چرا طبق گفتع ای اف سس استقلال تو بازیهای آسیایی پرهوادار ترین تیمه؟ پارسال همه دیدن بلیط نمیدادن ب استقلالیا و کارشکنی میکردن. نمونش بازی فینال جام حذفی پارساله ک دوهزارنفر هوادار داماش رو راه ندادن داخل فقط هواداران لنگو راه دادن داخل‌ . درضمن دربی وقتی ورزشگاه ب دوقسمت دقیق تقسیم میشه و این مرز رو ماموران وامیستن چطو شصت به چهل میشه؟ متوهمای خنده دار. همین دربی رو نگاه کنید ببینید هوادران دوتیم چقدمیان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جان مادرت ببند دهن تو کیسه کش قیمت بلیط بازیهای سرورتو داری با تیم چهارم تهران مقایسه میکنی

      • یوسف دهقان

        تو واقعا فوتبال نگاه میکنی

      • بدون نام

        شما آلزایمر داری مگه؟! پرسپولیس بازیاش با تیمهای عربستانی رو تو امارات انجام میداد. به خاطر همین شرایط میزبانی پرسپولیس درست حساب نشده.

      • بدون نام

        اولا بازی تو اهواز انجام شد و برگزارکننده بازی پرسپولیسیا نبودن که بخوان قانونو رعایت کنن. ثانیا داماشیها دو هزار نفر نبودن و به گفته مدیرعاملشون ۳۰۰ نفر بودن. ثالثا موقع گرم کردن بازیکنا کلی سوسک‌ و ملخ‌ اومدن تو زمین چمن که هیشکی راجع بهشون هیچی نگفت. رابعا بعضی وقتا یه کیلو آهن از یه کیلو پنبه سنگینتره. بنابراین ۶۰ به ۴۰ آقا مری درست میباشد. همین مقدار کافیه یا بازم بگم؟ چون شما اکثرا نامربوط صحبت میکنی منم کمی نامربوط صحبت کردم.

      • بدون نام

        خخخخخ پر طرفدار ترین جک سال بدبخت ترین تیم شما هستید ستارهای تقلبی تون تو امجدیه رو میگن فینال آسیا

      • بدون نام

        خخخخخ پر طرفدار ترین جک سال بدبخت ترین تیم شما هستید ستارهای تقلبی تون تو امجدیه رو میگن فینال آسیا

    • بدون نام

      ببین لنگی جون بیشتر چجوری هستین به نظرت مثل اون دربی که بلیط استقلالی هاروخریدین رفتین به اینکارچی میگن ....البته ازشما لنگیابدترازاینم برمیاد

    • عای

      دیییییییییرت

    • تاجی

      شما لنگیها نمیدونم به چیتون مینازید به تاریخچه باشگاهتون برادر برو تو اینترنت فوتبال آسیا سرچ کن ببین اصلا اسمی از لنگ پیدا میکنی توی جام درجام باخت لنگ به محمدان بنگلادش اصلا به چی مینازید این چندتا قهرمانی هم از صدقه سر آقای سلطانی فر وفتاحی بوده بخدا این حرف تمام مردم ایران هست زن ومرد اصلا خودتون را با تاج کبیر دو ستاره مقایسه نکنید

      پاسخ ها

      • کاج آسیا عروس آسیا کیسه بوده و هست

        همون ایموند زاید بیاد هتریک کنه بهتره یا طارمی چیپ بزنه خخخخ راستی فردا وزیر روز بعد تجمع جلوی مجلس ....?

    • بدون نام

      خرفت احمق

    • اس اس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج