جاباما
۹۰۸۹۱۰
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جوکر، خشک و تَر را با هم می‌سوزاند

تاد فیلیپس (Todd Phillips) به تازگی پوستر آی‌مکس جدید و جالبی از فیلم بسیار مورد انتظار جوکر منتشر کرده که پرنس جنایت را در حال رقص در جلوی ماشین در حال سوختن نشان می‌دهد. 

سینما فارس: تاد فیلیپس (Todd Phillips) به تازگی پوستر آی‌مکس جدید و جالبی از فیلم بسیار مورد انتظار جوکر منتشر کرده که پرنس جنایت را در حال رقص در جلوی ماشین در حال سوختن نشان می‌دهد.

این فیلم به کارگردانی تاد فیلیپس (Todd Phillips) داستان تخیلی مستقلی است که قبلا به آن پرداخته نشده است. این فیلم آرتور فلک را نشان می‌دهد، مردی که تلاش می‌کند راه خود را در جامعه از هم پاشیده شده گاتهام، پیدا کند. او روزها دلقک می‌شود تا روزش را بگذراند و شب‌ها کمیک می‌خواند اما متوجه می‌شود این جوک همیشه درباره اوست. آرتور خود را وقف مادرش نیز کرده و هر روز دنبال پدر نداشته‌اش است، از تاجر ثروتمندی به نام توماس واین تا مجری تلویزیونی به نام موری فرانکلین. او که در چرخه‌ای از واقعیت و دیوانگی قرار گرفته، و بین دنیای بیرحمی و بی‌احساسی گیر کرده، تصمیم بدی می‌گیرد که واکنش زنجیره‌ای رویدادها را به همراه دارد.

رابرت دنیرو (Robert De Niro)، زازی بیتز (Zazie Beetz)، فرانسس کانروی (Frances Conroy)، مارک مارون (Marc Maron)، بیل کمپ (Bill Camp)، گلن فلشر (Glenn Fleshler)، شیا ویگام (Shea Whigham)، برت کالن (Brett Cullen)، داگلاس هاج (Douglas Hodge) و جاش پیس (Josh Pais) بازیگران فیلم هستند.

تاد فیلیپس این فیلم را از روی فیلم‌نامه مشترکی با اسکات سیلور (Scott Silver) براساس شخصیت‌های دی‌سی کارگردانی کرده است‌. این فیلم توسط فیلیپس و بردلی کوپر (Bradley Cooper) و اما تیلینگر کاسکوف (Emma Tillinger Koskoff) تولید شده است. ریچارد باراتا (Richard Baratta)، جوزف گارنر (Joseph Garner) و بروس برمن (Bruce Berman) تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

جوکر، خشک و تَر را با هم می‌سوزاند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج