جاباما
۹۰۸۹۹۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رنار: مطمئنم با عربستان به جام‌جهانی قطر می‌روم

سرمربی فرانسوی و جدید عربستان مدعی شد هدفش از کوچ به فوتبال آسیا و هدایت تیم عربستان سعودی رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.

ورزش سه: بعد از سال ها کار کردن در فوتبال آفریقا و کسب افتخارات بزرگ اوضاع برای هروه رنار روی نیمکت مراکش خوب پیش نرفت به خصوص در جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ که تیم پرستاره او در همان یک چهارم نهایی از بازی ها کنار رفت تا پرونده همکاری او با شیرهای اطلس به پایان برسد. رنار که گزینه هدایت ایران هم بود سرانجام سر از ریاض درآورد و مدعی شد از صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ با سعودی ها اطمینان دارد.

هروه رنار در گفتگوی تلویزیونی با برنامه مطرح ورزشی عربستان گفت:« اطمینان دارم که با عربستان به جام جهانی ۲۰۲۲ خواهیم رسید. مشکل بزرگ حال حاضر عربستان ناتوانی در گلزنی است که این نقص به زودی با تمرینات بیشتر برطرف می شود.

مرد مشهور فرانسوی با بیان این که اگر مطمئن نبود با عربستان به جام جهانی صعود نمی کرد به پیشنهاد هدایت این تیم پاسخ مثبت نمی داد ترجیح داد پیرامون عبدالرزاق حمدا.. مراکشی و دعوت نشدن آقای گل عربستان به تیم ملی صحبتی نداشته باشد. او ادامه داد: «عربستان کشوری است که هوادارانش واقعا عاشق فوتبال است. بعد از جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ با من تماس گرفتند و در حالی که من ترجیح می دادم در مراکش بمانم و به جام جهانی برسم بالاجبار وقتی از پروژه عربستان مطلع شدم به آن پاسخ مثبت دادم».

سرمربی جدید سعودی ها در خصوص توقف برابر یمن اضافه کرد:« شروع با تیم ملی عربستان و بازی با یمن چندان باب میل نبود و نتیجه اش حسابی فکر من را مشغول کرد. مهم این است که در روز پایانی نتیجه بهتری بگیریم تا صعود کنیم و این هم نیاز به کار و تلاش بیشتر دارد. همیشه گفتم اگر به حریف احترام نگذاریم جریمه خواهیم شد و دیدید که مقابل یمن ما تاوان پس دادیم».

رنار در ادامه تصریح کرد:«هیچ کس در ترکیب دخالتی نمی کند و من نکات ساده را همیشه مورد توجه قرار می دهم. در خصوص کانو و دعوت نشدن به اردو هم گفتم که او باید نظم، انضباط و احترام به پیراهن تیم ملی را سرلوحه کار قرار دهد. این تصمیم پیام بزرگی بود برای سایر بازیکنان که بدانند از این پس با کسی شوخی ندارم».

سرمربی فرانسوی در پایان به استعمال دخانیات در اردوی تیم های فوتبال اشاره و گفت:« خیلی از ستاره های فوتبال دنیا دخانیات استعمال می کنند. امکان این وجود ندارد که بتوانی ستاره ها را کنترل و اجازه این اقدام را ندهید اما ما تلاش می کنیم رویه متفاوتی در تیم ایجاد کنیم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی جلالوند

      اگرفدراسیون فوتبال عربستان صبروحوصله به خرج دهند به رنار فرصت کافی بدهند این مربی راتغییرندهندمی توانندبه موفقیت برسند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج