جاباما
۹۰۹۰۵۳
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اعتراض وریا غفوری در تمرین استقلال

در آستانه شهرآورد تهران، استقلال دوباره با ماجرای لباس‌ها درگیر شده و معلوم نیست فرجام آن چه خواهد شد.

خبرورزشی: ظاهراً استقلالی‌ها می‌خواهند با لباس‌های جدید در شهرآورد وارد زمین شوند و با این کار هواداران خود را سورپرایز کنند، ولی ظاهراً در راه استفاده از آن‌ها مشکلاتی ایجاد شده و عده‌ای از بازیکنان زیربار نمی‌روند.

پیراهن لاجوردی

شرکت تولید‌کننده لباس استقلالی‌ها قصد دارد برای شهرآورد البسه‌ای جدید تهیه کند. به همین خاطر طرح آن را دیروز توسط نماینده خودش به تمرین فرستاد.

رنگ این پیراهن‌ها آبی لاجوری بوده و طرح آن نیز شبیه به تیم ملی ایتالیا تا به زعم شرکت فوق هم نظر استقلالی‌ها تأمین شود و هم اینکه برای آندره‌آ استراماچونی نیز پیراهن تیم ملی کشورش تداعی شود اما...

ما نمی‌پوشیم!

چند نفر از استقلالی‌ها البسه فوق رت که دیدند در موردش نظر دادند. در این میان چند نفر مخالف لباس‌های مذکور بودند که مهمترین آن‌ها روزبه چشمی و وریا غفوری بودند. البته وریا جدی‌تر مخالفت خودش را ابراز کرد و می‌گفت: این لباس‌ها خوب نیست.

ما این‌ها را نمی‌پوشیم. بدیهی بود که بازیکنان استقلال پس از شنیدن حرف‌های وریا غفوری ترجیح بدهند یا در مورد لباس‌ها حرفی نزنند و یا نظر کاپیتان خود را تأیید کنند.

امروز آخرین مهلت

قرار شد شب گذشته در ضیافت استقلالی‌ها بار دیگر پیرامون این لباس‌ها صحبت شود و اگر رضایت بازیکنان (در واقع کاپیتان) جلب شد که هیچ، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، شرکت فوق چاره‌ای ندارد تا طی روز‌های باقی‌مانده تا شهرآورد لباسی تهیه کند که طرح و کیفیت آن مورد تأیید قرار بگیرد.

استقلالی‌ها کلاً از ابتدای فصل با البسه خودشان مشکل دارند و این برای بار چندم است که کار بالا می‌گیرد. یک بار چند هفته قبل استقلالی‌ها می‌خواستند از مدیرعامل باشگاه درخواست کنند یا به این شرکت اولتیماتوم بدهد و یا اینکه قرارداد استقلال با شرکت فوق را به طور کامل فسخ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا تو هم فقط اعتراض کن به تمرینت برس افت کردی کل تیمو به حاشیه بردی چند میلیارد به جیب زدی حالا حرف نزدن تمرکزت رو بازیت باشه نه اینستا و فالوور جمع کردن

    • دریا

      حالا بازم بیاین واسه غفور لاشخور به به و چه چه راه بندازین که عجب کاپیتانیه که در هر مورد اعتراض و داد و بیداد میکنه ... !
      اما اگه یه نفر دیگه این کارا رو میکرد میشد حاشیه سازی قبل دربی!
      تف به بی چشم و روییتون!

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      استقلالو کلا نابودکردن. ن زمین تمرین داره ن البسه خوبی داره ن ازحقش دفاع میشه داورانم نابودش کردن. تیمشوهم ب از ریشع عوض کردن ثبات نداره

    • آدم باش

      یعنی لباسشون خوب باشه میبرن!!از دست این کیسه کش جماعت نابخرد، برو چندتا تاکتیک یاد بگیر که از ته جدول بیایی بالاتر تر آبرو تیمهای تهرانی و بردی

    • مسعود. الف

      آخه دیگه مورچه چیه که کله پاچه اش باشه؟!! تیمی که از 3بازی 2امتیاز گرفته نباید درمورد لباسها اعتراضی داشته باشه! البته به نظر من هم عوض کنین براشون، حالا اگه باختن میگن لباسامون کم رنگ بود! خخخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • چهار فينال اسيا

        تراكتور سرواختون كرد لنگي

      • بدون نام

        کسی اومد تو برترین ها و گروه استقلال و نخورد مرد!
        اما ن لنگی ها حاضر در صحنه اند

    • احمد

      منم بودم لباس کیسه نمی پوشیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم جای تو بودم گروه استقلال و نمیخوردم:)

    • غلام نخست

      استقلال است دیگررررررررررررر

    • چهار فينال اسيا

      اين وريا شورشو در اورده ...تو چكاره اي ..جو گير شده...استقلال از تو بزرگتر و قوي تر هست..تو فقط يك كاپيتان هستي...پيراهنش قشنگه ..بپوشيد...اين قدر حاشيه درست نكنيد..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج