۹۰۹۰۶۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دنیزلی: تراکتور از مدعیان قهرمانی است

سرمربی تیم تراکتور گفت: تراکتور ۳ تا ۵ هفته دیگر از مدعیان لیگ برتر خواهد بود.

خبرگزاری فارس: مصطفی دنیزلی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر گل گهر سیرجان در کنفرانس خبری اظهار داشت: هر ۲ تیم در شروع لیگ برتر هنوز باختی نداشتند و این مسابقه هم برای ما و هم برای گل گهر سیرجان حائز اهمیت است.

وی گفت: ۳ بازی انجام دادیم که تنها یکی در خانه بوده و ۵ امتیاز کسب کردیم و سال گذشته در همین هفته تیم تنها ۲ امتیاز گرفته بود، اما این آمار مهم نیست و سال گذشته بعد از مسابقات هفته سوم تیم تراکتور در کورس قهرمانی قرار گرفت.

دنیزلی: تراکتور از مدعیان قهرمانی است

وی گفت: تنها یک دهم مسابقات برگزارشده است و در ادامه جام حذفی و بازی تیم ملی را داریم و بعد از وقفه تیم ملی ما 2 بازی خارج خانه داشته و بعد از آن 2 بازی خانگی سخت برابر استقلال و سپاهان بازی داشته و هفته های سختی را پیش رو داریم، اما برای ما اهمیت مسابقات همانند دیگر هفته‌ها است.

دنیزلی گفت: در بازی مقابل ذوب آهن سطح بازی تیم تراکتور پایین بود، اما خیال طرفداران تراکتور راحت باشند و ما بعد از 3 الی 5 هفته در کورس قهرمانی خواهیم بود و باید این نکته را هم یادآر شوم در زمان اردوی تیم ملی در نظر گرفته شد تیم‌هایی که ملی پوش بیشتری دارند، تاثیر منفی روی تیم آنها دارد.

وی گفت: در بازی مقابل پرسپولیس هواداران تیم عالی بودند و نتیجه دلخواه هواداران شد، از مشکلات دیگر تیم نبودن مازولا است و این بازیکن 2 هفته دیگر کاملا آماده خواهد بود.

سرمربی تیم تراکتور گفت: بعد از بازی پرسپولیس احتمال داشت از یک بازی از حضور طرفداران محروم باشیم، من از هواداران تیم خواهش می کنم که همیشه در کنار تیم باشند و در هر بازی داور و بازیکن اشتباه می‌کنند و طرفداران تیم در کنار تیم و ما باشند و بقیه کارها را ما حل می‌کنیم و ما نمی‌خواهیم حتی یک بازی هم بدون هوادار باشیم.

دنیزلی گفت: زدن یک گل در 3 بازی برای تیم کافی نیست و انتقادات کاملا قابل قبول است و 3 بازی ابتدایی این فصل با 3 بازی ابتدایی فصل قبل به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. ما بازی با نفت مسجد سلیمان را با شرایط سخت و با خستگی رفتیم، بعد از آن با قهرمان 3 ساله لیگ بازی داشتیم و سپس با ذوب آهنی بازی کردیم که همیشه تیم خوبی است و اگر نتایج تیم را بررسی کنیم می شود نتایج تیم را توجیه کرد.

دنیزلی در مورد مصدومیت مازولا گفت: وی در بازی نفت مسجد سلیمان در نیمه دوم وارد شد و یک مصدومیت جزیی داشت که در این بازی مصدومیتش تشدید یافته و من بازیکن داشتم که سال گذشته با همین مشکل مواجه شد و 6 ماه از فوتبال محروم شد و من مازولا را به یک اکیپ پزشکی معرفی کردم که قبلا در ترکیه با آنها کار کرده بودم و مازولا زیر نظر این اکیپ در حال مدوا است و این چیز غیر عادی نیست و در ترکیه هم چنین چیزی معمول است و تا آخر هفته آینده مازولا به تبریز بازخواهد گشت.

سرمربی سابق تیم ملی ترکیه گفت: کوین برای اینکه بتواند با بازیکنان دیگر هماهنگ شود، 3 هفته کافی نیست و این مسائل در طول زمان حل خواهد شد و بازی قبلی هم کمک زیادی به کار تهاجمی نشده و برای همین کوین فرصت زیادی را ایجاد نشده و باید به هماهنگی بیشتری برای زدن گل دست یابیم.

دنیزلی گفت: هر بازی تاکتیک خود را دارد و فردا برابر تیمی بازی داریم که انسجام خوب دفاعی دارد و در شروع لیگ هم نتایج خوبی گرفته است.

وی گفت: نباید فراموش کنیم هر بازی چطور شروع می شود و مهمتر از آن بازی چطور به اتمام می‌رسد و مهم است که بازیکنان چطور بازی را شروع می‌کنند و بازیکنانی که بعدا وارد ترکیب تیم می‌شوند چطور بازی را به پایان می‌رسانند و فردا بازی با ریتم سریع‌تر در میدان‌ خواهیم داشت.

سرمربی تیم تراکتور در مورد همتای خود در تیم گل گهر گفت: بگوویج به خوبی از ابزارش استفاده م‌کند و در این 3 هفته دیدیم هیچ بازی راحت نیست و هر تیمی هم که برده، به سختی به 3 امتیاز بازی دست یافته و الان تیم مشهد که در صدر است پیروزی‌هایش را به راحتی به دست نیاورده و این گل در هفته های بعدی دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد و برای ما بازی سایر تیم ها مهم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مایوس

      هرگز با پول بیت المال ترتر قهرمان نمیشود

    • محسن

      مدعی قهرمانی توی لیک قهرمانان اروپا حتما خخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج