۹۰۹۰۸۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

یزدانی از رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان حذف شد

«امیرمحمد یزدانی» آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران از دور رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در قزاقستان حذف شد. «رضا اطری» به مرحله یک چهارم نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم راه یافت.

خبرگاری ایرنا: «امیرمحمد یزدانی» آزادکار وزن ۶۵ کیلوگرم ایران از دور رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در قزاقستان حذف شد. «رضا اطری» به مرحله یک چهارم نهایی وزن ۵۷ کیلوگرم راه یافت.

پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان و کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو روزهای ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه در شهر نورسلطان در کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

رقابت‌های کشتی آزاد از ساعت ۹:۳۰ امروز (پنجشنبه) با مبارزه‌های وزن‌های المپیکی ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم در سالن ورزشی باریس شهر نورسلطان قزاقستان آغاز شد که «رضا اطری» و «امیرمحمد یزدانی» نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم «امیرمحمد یزدانی» دور دور نخست با نتیجه ۱۵ بر ۲ «باتیر بورجاکوف» از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل «الخاندرو توبیر والدز» دارنده مدال برنز جهان از کوبا با نتیجه ۱۳ بر ۹ شکست خورد.

والدز کوبایی در مرحله بعد برابر «حاجی محمدعلی» آزادکار روسی‌الاصل بحرین با نتیجه ۱۱ بر ۶ مغلوب شد تا یزدانی در آستانه سن ۱۸سالگی و در نخستین تجربه جهانی از دور رقابت‌ها حذف شد و سهمیه المپیک را نیز تیم ایران در این وزن بدست نخواهد آورد.

۶ نفر برتر اوزان المپیکی سهمیه بازی‌های المپیک را کسب خواهند کرد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم «رضا اطری» پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفس‌گیر و نزدیک با نتیجه ۴ بر ۲ از سد «ولادیسلاو آندریف» دارنده مدال برنز جهان از بلاروس گذشت.

آزادکار بابلی تیم ملی و دارنده مدال طلای آسیا و برنز بازی‌های آسیایی در این مرحله با پیروزی ۴ بر ۲ «کوم سانگ کانگ» دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی از کره شمالی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شئ.

حریف اطری در این مرحله «زائور اوگوئف» دارنده مدال طلای پیکارهای جهانی از روسیه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج