۹۰۹۱۲۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تمرین بهنوش طباطبایی و گروه حرکت «مری پاپینز»

هم‌زمان با انتشار نخستین عکس‌ها از حضور بهنوش طباطبایی در جلسات تمرین «مری پاپینز»، طراح حرکت این نمایش از ویژگی‌ها و پیچیدگی کار در این اثر موزیکال گفت.

خبرآنلاین: هم‌زمان با انتشار نخستین عکس‌ها از حضور بهنوش طباطبایی در جلسات تمرین «مری پاپینز»، طراح حرکت این نمایش از ویژگی‌ها و پیچیدگی کار در این اثر موزیکال گفت.

علی براتی، طراح حرکت نمایش موزیکال «مری پاپینز»، از نهایی شدن تمرین‌های این اثر موزیکال خبر داد. گروه حرکت «مری پاپینز»، یکی از اولین گروه‌های این موزیکال است که تمرین‌های خود را از فروردین سال‌جاری آغاز کرده و همچنان ادامه دارد.

علی براتی که بیشتر از ۲۰ سال است به عنوان طراح حرکت فعالیت دارد، تعداد افراد گروه فرم این نمایش را ۲۶ پسر، ۱۶ دختر و ۶ کودک اعلام کرد و درباره این تجربه جدید که قرار است آبان امسال با کارگردانی احمد سلیمانی روی صحنه تالار وحدت برود، گفت: «حدود شش ماه است که با گروه حرکت در حال انجام تمرین‌ها هستیم و با اینکه بعد از دو تجربه در گروه حرکت «الیورتوئیست» و «بینوایان» به نظر می‌رسد باید با روند راحت‌تری روبرو باشیم اما این‌طور نیست بلکه بسیار متفاوت و پیچیده‌تر از دو اجرای موزیکال قبلی است.»

تمرین بهنوش طباطبایی و گروه حرکت «مری پاپینز»

بهنوش طباطبایی در جلسه تمرین نمایش «مری پاپینز»

طراح گروه حرکت موزیکال «مری پاپینز» با اشاره به طراحی جزء به جزء حرکت‌ها و توجه در تطابق و همراهی گروه حرکت با دو گروه آوازی و نمایشی اضافه کرد: «بازیگران اصلی در تمام تمرین‌ها حضور دارند و همراه گروه حرکت، تمرین‌های سخت و فشرده‌ای دارند. ضمن اینکه گروه حرکت، تمرین‌های آوازی خود را دارد و سنگینی کار برای تمام اعضا بیشتر می‌شود. اما تجربه‌هایی که از دو کار قبلی به دست آمده و شیرینی پایان همه اجراهایی که داشتیم، این مرحله را بسیار آسان‌تر می‌کند.»

او ادامه داد: «اعضای گروه حرکت که هر روز ساعت‌ها تمرین فشرده در سالن تمرین تالار وحدت دارند، در انجام صحیح حرکت‌ها هستند که علاوه بر تمرینات مستمر با دقت نظر بیشتر تصحیح می‌شوند؛ مثل شنیده شدن نتی فالش در یک ارکستر موسیقی.»

تمرین بهنوش طباطبایی و گروه حرکت «مری پاپینز»
گروه حرکت نمایش «مری پاپینز»

به گفته براتی، نسیم شجاعی، نیما سیاری، فائزه حسینی، ندا سیاس و رضا راد از جمله گروه بازیگران و میلاد محمدزاده، محسن لطیفی، آصف جاودانفرد، یونس حمزه‌لوئی، آرمان صلحی، محمدمحسن شفیعی، مهیار ارجمندنیا، محمد ریاضت، سیدمهدی باقری، فربد ولدی، رضا خاکی، دانیال ضیائی، میثم جبارزاده، محمدرضا خلج، محمدعلی آقااکبری، امید کفایتی، الکس ملک‌کرم، محمد حیدری، عباس جلالی‌پور، صادق مصطفی‌لو، مارال قادری، نغمه رضائی، فاطمه سلیمانی، درسا ابوالفضلی، مونا صوفی، مریم زارعی، تکتم شاه‌تقی، رومینا ماهرویی، غزل علیپور، ستاره دهقان و فاطمه عبدالله‌زاده، اعضای گروه حرکت «مری پاپینز» را تشکیل می‌دهند.

موزیکال «مری پاپینز»، اقتباسی آزاد از مجموعه داستان‌های «مری پاپینز» نوشته پاملا تراورس است که آبان امسال با کارگردانی احمد سلیمانی و ترانه‌سرایی و دراماتورژی محمدرضا کوهستانی روی صحنه تالار وحدت می‌رود. این موزیکال، داستان دیدار پرستار کودکان مری پاپینز با خانواده‌ای است که باعث افتادن اتفاق‌های اسرارآمیزی در بین آنها می‌شود.

تمرین بهنوش طباطبایی و گروه حرکت «مری پاپینز»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج