جاباما
۹۰۹۱۲۸
۴ نظر
۵۰۱۳
۴ نظر
۵۰۱۳
پ

منطقه فوق سری ۵۱ امنیتی شد

با وجود لغو رویداد "هجوم به منطقه ۵۱" در ایالت نوادای آمریکا که برای اثبات وجود بیگانگان فضایی از سوی مردم مقرر شده بود، ارتش آمریکا با استقرار نیروهای پشتیبان و ایجاد موانع در این پایگاه‌ فوق سری، خود را برای مقابله با نفوذ احتمالی برخی از افراد به درون این پایگاه آماده می‌کند.

ایسنا: با وجود لغو رویداد "هجوم به منطقه ۵۱" در ایالت نوادای آمریکا که برای اثبات وجود بیگانگان فضایی از سوی مردم مقرر شده بود، ارتش آمریکا با استقرار نیروهای پشتیبان و ایجاد موانع در این پایگاه‌ فوق سری، خود را برای مقابله با نفوذ احتمالی برخی از افراد به درون این پایگاه آماده می‌کند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، "منطقه ۵۱" یک منطقه نظامی فوق سری در ۱۳۰ کیلومتری شمال غربی لاس وگاس ایالت نوادا در ایالات متحده آمریکا است. گفته می‌شود که هدف این پایگاه نظامی آزمایش سامانه‌های نوین پروازی و جنگ‌افزارهای فوق سری است. گردانندگان و نوع کار این پایگاه فوق سری کماکان تا به امروز نامعلوم است.

منطقه فوق سری ۵۱ امنیتی شد

دولت آمریکا اطلاعات رسمی بسیار ناچیزی را در مورد این پایگاه منتشر کرده‌ است. مانند بسیاری از پایگاه‌های نظامی آمریکا در این کشور، مشخص نیست چه استفاده‌ای از این پایگاه می‌شود. ورود یا نزدیک شدن به این پایگاه، چه زمینی و چه از مرز هوایی، ممنوع است. پنهان‌کاری و محرمانه بودن فوق‌العاده‌ای که در مورد این پایگاه اعمال می‌شود باعث شده تا شایعات و تئوری‌های توطئه زیادی در مورد آن بر سر زبان‌ها باشد.

ژنرال دیوید گلدفِین، فرمانده نیروی هوایی آمریکا در سخنانی با اظهار نظر درخصوص رویداد "هجوم به منطقه ۵۱"، با هشدار به اینکه "رازهای آمریکا" باید حفظ شود، سعی کرد شکارچیان اشیاء ناشناس پرنده (یوفو) را از هجوم به پایگاه مذکور در ایالت نوادا دلسرد کند.

او می‌گوید: "ما آن را بسیار جدی می‌گیریم؛ کشور ما رازهایی دارد و آن رازها باید حفظ شوند". او به اینکه چه نوع رازی در این تاسیسات فوق سری محفوظ مانده، اشاره‌ای نکرده است. این فرمانده نظامی همچنین هشدار داد که ارتش آمریکا آماده است تا با ورود بازدیدکنندگان به این پایگاه در نوادا مقابله کند و موانعی به این جهت تعبیه شده است.

رویداد "هجوم به منطقه ۵۱" نخست توسط یک دانشجوی بیست ساله به نام متی رابرتس در شبکه اجتماعی فیسبوک مطرح شد؛ این موضوع در تابستان امسال با جذب بیش از دو میلیون تن، توجه بسیاری را به خود جلب کرد تا در روز بیستم سپتامبر، به تماشای بیگانگان بپردازند.

با وجود اینکه فستیوال نوادا به طور رسمی لغو شده، مقرر است مراسمی جایگزین در نوزدهم سپتامبر (امروز پنج‌شنبه) در مرکز شهر لاس وگاس برگزار شود. ارتش آمریکا هنوز انتظار ورود برخی افراد به این منطقه را دارد و با نزدیک شدن به بیستم سپتامبر، "تمهیدات امنیتی بیشتری" در این منطقه برقرار کرده است. هفته پیش، دو شهروند هلندی که تلاش داشتند از این محل سری فیلم‌برداری کنند، شناسایی و دستگیر شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عوامل چین قبلانفوذکردنند!

      پاسخ ها

      • ..

        چرت و پرت نگو لطفا

    • بدون نام

      خوب شما پهباد بفرستید تا ببینیم چه خبر است. آخه به ما چه که آنا اونجو چکار میکنن؟!

    • بدون نام

      بعد انتظار دارند از هرنقطه از کشور ما بازرسی کنند .واقعا جهان باصطلاح مدرن و ازاد به کجا میرود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج