جاباما
۹۰۹۱۷۶
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

اوباما به ترامپ: شبکه‌های اجتماعی را کنار بگذار

باراک اوباما در سخنانی با طعنه به ترامپ گفته است: استناد به شبکه‌های خبری و اجتماعی، دو چیزی است که یک رئیس‌جمهوری باید از آن دوری جوید.

ایسنا: به نوشته گاردین، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، طی انتقادی که ظاهرا علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری فعلی این کشور مطرح کرده، گفته است "توصیه می‌کنم، اگر شما رئیس‌جمهور هستید، از رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های خبری اجتناب کنید".

این رئیس‌جمهوری پیشین در پاسخ به سوالی درخصوص نحوه تجزیه و تحلیل اطلاعات توسط خود او در زمان ریاستش، از اهمیت ایجاد یک تیم قابل اطمینان صحبت به میان آورده است.

اوباما به ترامپ: شبکه‌های اجتماعی را کنار بگذار

اوباما می‌گوید: "ریاست جمهوری مانند نوشیدن از شیلنگ آتش‌نشانی است؛ شما نمی‌توانید اطلاعات را خودتان جذب کنید. باید مطمئن باشید تیمی در اختیار دارید که اطلاعات را به موثرترین حالت ممکن تحلیل می‌کنند تا بتوانید چارچوبی اولیه از مشکلات بدست آورید".

او در ادامه اظهاراتش گفته است: "مورد دیگر این است که تماشای تلویزیون یا خواندن مطالب رسانه‌های اجتماعی مفید نیست؛ آن‌ها دو چیزی هستند که من توصیه می‌کنم، اگر رئیس‌جمهور هستید، انجام ندهید".

به نظر می‌آید هدف این انتقادات، ترامپ و سخن‌پراکنی‌های او در حساب توئیتری‌اش است؛ او شبکه‌های خبری را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد تا تصویری که از او ارائه می‌شود را بررسی کند. طی شش ماه گذشته، ترامپ ماهانه حدودا ۲۸۴ پیام از حساب خود منتشر کرده است.

اوباما خاطرنشان کرده که صرف وقت در شبکه‌های اجتماعی و تمرکز بر نظرسنجی‌ها و شبکه‌ها، می‌تواند اداره کشور را با دشواری مواجه کند. به گفته او، این کار بر داوری افراد تاثیر می‌گذارد و می‌تواند این اشتباه را به وجود آورد که خواسته‌های یک دسته کوچک از مردم، به کل کشور تعمیم یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ یه وحشی عقده ای روان پریشه جنگ طلبه

    • بدون نام

      اوباما مرد بزرگی بود که از زمان جلوتر بود

    • بدون نام

      مرگ بر اوباما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج