جاباما
۹۰۹۳۴۲
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

حضور کاپیتان پرسپولیس در دربی در ابهام

در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دربی، کاپیتان پرسپولیس با مصدومیت از ناحیه عضله شکم مواجه شده تا حضور در این بازی در ابهام قرار داشته باشد.

ورزش سه: در فاصله ۴۸ ساعت مانده به دربی، کاپیتان پرسپولیس با مصدومیت از ناحیه عضله شکم مواجه شده تا حضور در این بازی در ابهام قرار داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که با بازگشت شجاع خلیل زاده، هواداران این تیم امیدوار به حضور زوج موفق خط دفاعی این تیم طی دیدارهای اخیر شده بودند و در دربی انتظار شکل گیری زوج سیدجلال حسینی - شجاع خلیل زاده بودند، کاپیتان پرسپولیس در تمرین امروز حضور نیافت و با لباس شخصی تنها به گفتگو با کادرفنی و شرح شرایط بدنی خود پرداخت.

سیدجلال حسینی که در دیدار قبلی پرسپولیس نیز در نیمکت حاضر شده بود، انتظار می‌رفت با استراحتی که داشته بتواند در دربی با حضور در قلب دفاعی این تیم و نمایش درخشان در جمع شاگردان کالدرون به یکی از عناصر امیدبخش سرخپوشان برای دستیابی به امتیاز این بازی تبدیل شود.

با این حال کاپیتان سرخپوشان اکنون در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل در شرایطی صبح امروز در محل تمرین حاضر شد که با توجه به مصدومیت از ناحیه عضله شکم، قادر به حضور در تمرینات گروهی نبود و بعد از دقایقی محل تمرین را ترک کرد. او برای بررسی شرایط بدنی و احتمال حضورش تحت بررسی کادرپزشکی قرار خواهد گرفت و باید دید در فاصله ۴۸ ساعت مانده به این دیدار شرایط رهبر سرخپوشان به چه شکل خواهد بود.

با این حال نکته جالب توجه تمرین امروز بازگشت شجاع خلیل زاده بعد از سه جلسه غیبت در تمرینات گروهی به دلیل مصدومیت بود. مدافع مستحکم و موفق سرخپوشان طی سه هفته ابتدایی فصل، در تمرین امروز دیگر بازیکنان تیمش را همراهی کرد و با روحیه بالا به دنبال حضور در این بازی بود. در صورتی که سیدجلال حسینی نتواند شرایط حضور در دربی را به دست بیاورد، احتمالا بار دیگر شانس به محمدحسین کنعانی زادگان رو خواهد کرد.

مدافع ملی پوش این تیم در بازی قبلی برابر نفت آبادان نیز در ترکیب حضور داشت و موفق شد تک گل این تیم را روی اشتباه دروازه بان طلایی پوشان به نام خود کند و اکنون یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی کاپیتان سرخپوشان در این بازی محسوب می‌شود.

کنعانی زادگان که سابقه حضور در استقلال را نیز در کارنامه دارد، در صورتی که در این بازی حاضر شود یکی از سوژه‌های ویژه بازی محسوب خواهد شد و باید دید در نهایت شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت و آیا جلال حسینی که طی فصول اخیر یکی از عوامل موثر موفقیت این تیم بوده، قادر به حضور در ترکیب خواهد بود یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زینب

      به امید خدا خوب میشه

    • مهدی اکبری

      مگه سید جلال رو آقای سرهنگ‌نفرستاد اسپانیا

    • کامران

      اینجوری کالدرون می خواهد کم کم کنارش بزنه کنعان زاده را بیاره!؟

    • بدون نام

      بهش بگید بازی کنه،تست دوپینگ درکارنیست.

    • پرسپولیسی ام

      انشا الله سید جلال و شجاع در ۲۴ ساعت باقی مانده زود خوب شوند بازی دربی را ۹۰ دقیقه بازی بکند

    • پرسپولیسی ام

      انشا الله بازی دربی پرسپولیس برند باشد با گل هال بشار عشق من❤❤❤

    • بدون نام

      تین تیم.تا داور و وزیر را دارد نگرانی ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج