۹۰۹۳۷۲
۲۵ نظر
۵۰۰۲
۲۵ نظر
۵۰۰۲
پ

قلعه‌نویی: با سوپرمنی به نام سوشا مواجه شدیم

سرمربی سپاهان از سبک بازی نفت مسجد سلیمان انتقاد کرد.

ایسنا: سپاهان امشب (جمعه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد و دو امتیاز خانگی را از دست داد. امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به نظرم نیمه اول بازی خوبی نبود و موقعیت‌های زیادی نداشتیم.

نیمه دوم یکی از بهترین نیمه‌های ما بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم اما با یک سوپرمن به نام سوشا مکانی روبرو شدیم. این از شانس ماست که هر دروازه‌بانی که مقابل ما قرار می‌گیرد، منتخب هفته می‌شود و در هفته‌های بعد عملکردش ضعیف می‌شود. از عملکرد بازیکنانم به خصوص در نیمه دوم خیلی راضی هستیم. حق ما در این دیدار همانند هفته قبل برد بود. ان‌شاءالله هفته به هفته شرایطمان بهتر شود.

قلعه‌نویی: با سوپرمنی به نام سوشا مواجه شدیم

او افزود: می‌خواهم یک ایراد بگیرم. از فیفا خواهش می‌کنم که کلمه Fair Play را از فوتبال ایران بردارد چون در فوتبال ایران بازی جوانمردانه متفاوت است. ما از سیستم و شکل بازی نفت مسجد سلیمان گله نداشتیم اما تا بازی ما شکل می‌گرفت، نفتی‌ها می‌گفتند ۲، یکی‌شان می‌افتاد، می‌گفتند ۳، یکی دیگر می‌افتاد.

این که فوتبال نشد! البته برای سوشا مکانی آرزوی سلامتی می‌کنم ولی من خواهش می‌کنم که یک نامه به فیفا بزنیم و از آن‌ها بخواهیم معنای درست آن را بگوید. فکر می‌کنم زمان مفید بازی در آسیا چهل و خرده‌ای دقیقه است اما برخی تیم‌ها زمان مفید را به ۳۰ دقیقه هم می‌رسانند. حرف هم بزنیم،‌ می‌گویند بودجه نداریم. بودجه چه ربطی به این نوع فوتبال بازی کردن دارد؟ این است که از آقای تاج می‌خواهم به فیفا نامه بزند و تکلیف این کلمه را مشخص کند.

سرمربی سپاهان درباره به گل نرسیدن تیمش باوجود نمایش خوبی که دارد و همچنین گلگی مسجد سلیمانی‌ها نسبت به فحاشی‌های صورت گرفته در این دیدار، گفت: من مربی زمانی باید ناراحت باشم که تیمم ایجاد موقعیت نکند اما ما هم موقعیت ایجاد می‌کنیم و هم بازی مالکانه‌ای داریم.

در مورد فحاشی‌ها باید بگویم که اگر اتفاقی افتاده است، ما آن را محکوم می‌کنیم ولی طرفدار آمده فوتبال ببیند اما وقتی با یک اتفاق معمولی جریان بازی می‌افتاد، حوصله‌اش سر می‌رود. مسجد سلیمانی‌ها در بازی زمان زیادی را تلف کردند. این روش‌ها برای من قابل حل نیست.

من در همه مدل تیم‌ها مربی‌گری کردم و خدا را شکر می‌کنم که آمار گل‌زنی تیمم همیشه بالا بوده است. روز مرگ مربی‌گری من زمانی است که تیمم وقت تلف کند. حق طبیعی تیم‌ها است که با لایه‌های دفاعی بازی کنند اما این شکل بازی درست نیست. از آقای تاج می‌خواهم برای مربیان کلاس بگذارد و معنی درست کلمه Fair Play را توضیح دهد. تماشاچی وقتی این حرکات را ببیند ناراحت می‌شود.

قلعه‌نویی در پایان درباره شرایط حسینی، توضیح داد: حسینی مدتی از شرایط بازی دور بود و نیاز دارد که رفته رفته به میادین برگردد. او بازیکن باکیفیت و تعیین‌کننده‌ای است و معتقدم که حسینی هفته به هفته بهتر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره هرتیمی اصفهان امد باید ناسزاوکتک بخورد چون سپاهان نمیبره. باید بقیه تیمها ناسزا وکتک بخورن کمیته انضباتی هم کشک مثل رای تراکتور که وتو شد.

    • پنجعلی معمولی

      رهبر مافیا کیه ....امیر قله شوتیه

    • بدون نام

      عجب نظر کارشناسی دادید استاد چون تیم نفت مسجد سلیمان تدافعی بازی کرد تماشاگران شما حق فحاشی دارند. عجب تفسیر عالمانه ای کردید. هیچکس منکر این موضوع نیست که وقت تلف کردن کار درستی نیست اما آیا به این تیم انواع فحاشی ها صورت بگیره. این چه منطقیه.

      پاسخ ها

      • شاهرخ خان

        آقای قلعه‌نوعی عزیز وقتی شما شمشیر داری و مربی تیم مقابل یه تیکه چوب او مجبوره هر طوری میتونه جلوی شما مقاومت کنه. شما تیم پرستاره و پولدار خودتو میزنی دست نفت مسجد سلیمان و شاهین بوشهر بی‌ستاره بی‌بودجه!! خود شما اگه مربی چنین تیمهایی بودی حتما با همین تاکتیک بازی میکردی اما شما همیشه توی تیمهای پولدار و پرمهره رفتی و این نوع فوتبالو ناجوانمردانه میدونی. دفاعی بازی کردن تیمها منافاتی با فیرپلی نداره. وقتی بازیکن شما مصدوم شد اونا موظفن توپو بزنن بیرون. وقت‌کشی هم که تکلیفش مشخصه و داور باید وقتای تلف شده رو منظور کنه. وقتی تیم من ضعیفه توقع فوتبال هجومی ازم نداشته باش برادر. راههای گل زدن به تیمهای دفاعی هم که مشخصه. شما باید سعی میکردی متوسل به اونا بشی که نشدی.

    • بدون نام

      راست میگه پرسپولیسی هستم اما تیم تارتار خیلی وقت تلف کرد زشته این حرکت مردانه دفاع کن نه اینکه همش وقت تلف کنی

    • عبدالعلی

      این نتیجه را خدمت مردم شریف مسجد سلیمان تبریک عرض میکنم و باید به این موضوع توجه نمود که فحاشی و توهین در شهر اراذل و اوباش اصفهان از وقتی امیر مافیا مربی اونها شده اوج گرفته که نشاندهنده سبک و سیاق این مردک در نتیجه گیری است. میگه تماشاگر حوصله اش سر میره فحش ناموس به تیم رقیب میده. آخه مرتیکه بی هویت این عوضیا را از فلاورجان و لنجان و دردهات اصفهان تو جمع کردی و هرهفته بهشون سرویس میدی که بیان در ورزشگاه فحش بدن به همه. فدراسیون هم که دربست زرخرید تو و پولهای مفت کارگران زحمتکش اصفهانی است. من بعنوان شهروند مسجدسلیمانی لحظه شماری میکنم بیای شهرمون تا از خجالتت دربیام. مرگ بر مافیا مرگ بر گروهبان قندعلی

      پاسخ ها

      • ارمان

        داداش گل گفتی به مولا.‌‌..بازی برگشت ایشالله تماشاچی ها یادشون نره فقط

    • بدون نام

      داروغه انتظارداری همیشه تیمت ببره چرازپنالتی فولادمقابل شماگرفته نشدحرف نمیزنی مافیاجمش کن برو

      پاسخ ها

      • شاهرخ خان

        امیر قلعه‌نوعی: آقایون مربیان تیمهای مقابل جلوی تیم پرمهره و پولدار من دفاعی بازی نکنید تا ما بتونیم هفت هشت بهتون بزنیم. آخه چرا جلوی من که میرسید ناجوونمرد میشید؟! مگه من چی میخوام ازتون... بابا بذارید من راحت تیممو قهرمان کنم. چرا شما انقد بخیلید؟ چرا نمیذارید من دوباره شاهد قهرمانی رو تو آغوش بگیرم؟ بابا نامردا انصافا بیایید جلوی تیم من چند تا گل مفت بخورید تا بگم که شما چقده مردید و امروز شاهد فوتبال پاکی بودیم!! 

    • تاج کبیر....لنگ حقیر... وزارت لنگی

      لعنت به ۶ر کسی که این واژه سوپرمن را اوورد تو ایران اول دادش به لنگی ها حالا هم شله زردا استفاده می کنن بعدش هم میخان بدهند به سوراختور خائن که نامه نوشت به فدراسیون که بجای تاج کبیر بره آسیا! مرگ بر سوراختور و لنگ!!

      پاسخ ها

      • محمد

        حاج فتل شوالیه یادت رفت کیسه حقیر(کاج صغیر)؟؟

    • مهدی سرخ دل

      مافیا امروز چی زدی

    • بدون نام

      قندعلی مهاجمتان زد فک مکانی رو آورد پایین خونریزی کرد داور خطا نگرفت اونوقت باز تو حرف از عدالت و فیر پلی میزنی ؟؟؟

    • tiger

      حالا استاد باز نتیجه نگرفت شروع کرد به اراجیفو حرف بی ربط زدن هه با جمع کن

    • بدون نام

      چی گفته اصلا

    • بدون نام

      قلعه نوعی اگه تیمش ببره بازی فراترازآسیاست.اگه نبره همه مقصرن الاخودش.بخصوص دستهای پشت پرده

    • آبادان برزیلته

      قلعه نویی تو فوتبال وقت کشی و زمین خوردن بده یا دلالی که تو جزءش هستی دلال در ضمن قربون مسجدسلیمان وخوزستان رفتی دلال کثیف

    • آبادان برزیلته

      قلعه نویی تو فوتبال وقت کشی و زمین خوردن بده یا دلالی که تو جزءش هستی دلال در ضمن قربون مسجدسلیمان وخوزستان رفتی دلال کثیف

    • موسوی

      با توجه به صحبتهای اقای قلعه نویی،هر تیمی ضد فوتبال بازی میکند،طرفداران تیم مقابل حق دارن فحاشی کنن!!! اقای قلعه نویی فحاشی در قاموس فوتبال ما هستش،ارتباطی به ضد فوتبالی نداره،بخصوص در قاموس طرفداران سوراختوریها و شله زردها.

      پاسخ ها

      • شاهرخ خان

        آقای قلعه‌نوعی از یحیی گل‌محمدی یاد بگیر که وقتی تیمش باخت گفت: "امروز حرفی برای گفتن نداشتیم. فولاد در همه جای زمین بهتر از ما بود و باید به آنها تبریک بگویم".  یحیی از یه تیم معمولی یه تیم خوب ساخته و تو بیشتر تیمهایی هم که رفته موفق بوده و نتایج خیلی خوبی باهاشون گرفته. اون وقت تو تو کدوم تیم معمولی رفتی و تونستی نتایج درخشانی بگیری؟! همیشه خدا هم لب و لوچه‌ات آویزونه که چرا تیمهای ضعیف جلوی تیم قوی من دفاعی بازی میکنن!! مهدی تارتار، هم درس خوبی بهت داد هم جوابش دندون‌شکن بود. شما واجبه پیش یه دندونپزشک بری. تارتار گفت تیم من ۱۰ تا تاکتیک داره که هر کدومو شماره‌گذاری کردیم. وقتی تارتار میگه یک یعنی شما بترک!!

    • بدون نام

      سوپر باب اسفنجی خخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لباس پوشیدن یه آدم به خودش ربط داره تو خارج کسی اینجوری مسخره کنه پوشش کسی رو که پوشیده است فقط رنگش دلخواه نیست نگاهها بهش برمیگرده

    • بدون نام

      این قلعه نویی باید برا همیشه از فوتبال محو بشه،

    • بدون نام

      چطور تو بازیای ملی جلو کره و غیره رو زمین میوفتین میگین مصدومه بازیکن تو لیگتون هم بکشین

    • بدون نام

      خدایی مربی با کلاس ودوست داشتنی امیر قلعه نوعی که خودش قبلا بهترین بازبکن با تکنیک و با هوشی بود والان یکی از بهترین مربی لیک برتر میباشد .انشالا که هفته پنجم که مقابل لنگیها قرار میگیرد با شکست سنگین به صدر جدول خواهد رسید .امیر خان دوستت داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج