جاباما
۹۰۹۳۹۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

منصوریان: استقلال و پرسپولیس مراعات هم را نکنند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن مدعی است تیمش در مصاف با صنعت نفت آبادان شایستگی زدن بیش از یک گل را داشته است.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب آهن پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما با توجه به اینکه نگرش‌مان این بود که از صنعت نفت جلو بیفتیم و کارمان را انجام دهیم، برخلاف جریان بازی گل خوردیم. خوشبختانه خیلی خوب برگشتیم و به گل مساوی رسیدیم. فکر می‌کنم صنعت نفت نسبت به چند سال گذشته تیمش هم فیزیکی بازی می‌کند و هم تیم جان‌داری است. به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم اما در اواخر بازی به راحتی می‌توانستیم روی ضد حمله به گل برسیم.

سرمربی ذوب آهن عنوان کرد: در ۱۵ دقیقه آخر با توجه به اینکه کمی دچار مشکل تاکتیکی شده بودیم، حریف می‌توانست از این موقعیت استفاده کند، ولی در روند کلی توانستیم بازی را کنترل کنیم. می‌دانستیم با چه تیمی بازی داریم؛ تیمی که سخت گل می‌خورد. اگر هم سخت گل می‌زند، اما تعادل لازم را دارد.

منصوریان: استقلال و پرسپولیس مراعات هم را نکنند

وی درباره عدم استفاده از بازیکن نیجریه‌ای که مدت زیادی مشغول گرم کردن بود، گفت: صرفاً او را در این دو هفته با خود می‌آوریم. بازی قبل هم او را با خودمان آوردیم. باید از این بازیکن مراقبت کنیم، چون همسترینگش کشیده شده است. پیش‌بینی‌مان این بود که صد درصد از او استفاده می‌کنیم، اما روند بازی طوری بود که باید هفته‌های آینده را نیز در نظر می‌گرفتیم و در کنار آن مراقب سلامتی بازیکن‌مان نیز می‌شدیم.

به همین دلیل ترجیح دادیم سه بازیکنی را که از تراکتورسازی برگشته‌اند، 15-20 دقیقه آخر به زمین بیاوریم تا آنها را برای دیدار با استقلال آماده کنیم. در این دو ماه گذشته خیلی متوجه نشدیم که آیا این بازیکنان سرباز را در اختیار داریم یا نه. این پنجمین روزی بود که آنها را به طور کامل در اختیار داشتیم. باید آنها را سریع آماده کنیم، چون در طول فصل دست ما را خواهند گرفت.

منصوریان درباره علت تعویض منظمی عنوان کرد: هنوز نتوانسته‌ایم با پژمان درباره تقسیم انرژی کار کنیم. او 18 سال دارد و هدیه شهر آبادان به ما است. کنترل او بیشتر از تمرینات دادنش مهم است و ما در حال تلاش هستیم که او را کنترل کنیم. خوزستان و به ویژه آبادان و اهواز و مسجدسلیمان یک گنج درونش خوابیده است و هنوز این زمان را پیدا نکرده‌ام که بدون نگاه کردن به جیب و بدون آنکه منافعی داشته باشیم، سه کمپ 10 روزه اینجا بگذاریم، چون اگر این کار را انجام دهیم، حداقل 50 ستاره مثل منظمی پیدا می‌کنیم.

شاید اگر این بازیکن سال قبل به من معرفی نمی‌شد، می‌سوخت. او 80 دقیقه می‌دود و هر زمان که خسته می‌شود، به کنار زمین می‌آید و درخواست تعویض می‌کند. ما از او راضی هستیم. منظمی یک خرید ارزان قیمت اما باکیفیت برای ما است.

سرمربی ذوب‌آهن درباره شرایط حریفان تیمش که در هفته قبل با پرسپولیس بازی می‌کنند، گفت: این مثل یک چاقوی دو لبه است. اگر آن تیم پرسپولیس را شکست بدهد، با روحیه خوبی جلوی ما ظاهر می‌شود. صنعت نفت هفته گذشته به پرسپولیس باخت، اما آن باختی که شما فکر می‌کردید، نبود. امروز، هم باید خودمان را کنترل می‌کردیم و هم صنعت نفت را. اگر حریفان ما در هفته قبلش شکست بدی مقابل پرسپولیس داشته باشند، شرایط روحی‌شان برهم می‌خورد و این به نفع ما است.

منصوریان در خصوص دربی پایتخت اظهار داشت: دربی یکی از بازی‌هایی که تجربه 16 بار بازی کردن در آن را دارم و دو بار هم به عنوان سرمربی در آن حضور داشتم. دربی کار تاکتیکی نیست، بلکه بیشتر کار روحی و روانی است. هر تیمی که بتواند تیمش را بالانس و در طول هفته روی مسائل روحی و روانی بیشتر از مسائل تاکتیکی کار کند، می‌تواند در دربی برنده باشد. امیدوارم دربی خوبی را تماشا کنیم و دو تیم حمله کنند و مراعات یکدیگر را نکنند.

وی درخصوص جدایی سعید آذری عنوان کرد: هدف و افقی که ما می‌بینیم، با توجه به بودجه‌ای که داریم، قاعدتاً نباید افق روشنی باشد، اما سرمایه بازیکنان‌مان این اجازه را می‌دهد که افق روشن‌تری را برای خودمان دنبال کنیم. نباید رویایی فکر کنیم، بلکه باید کم کم شخصیت خود را در لیگ پیدا کنیم و به آن نقطه که رسیدیم، روند رو به رشد را داشته باشیم.

در 10 ماهی که میهمان ذوب‌آهن بوده‌ام، اعتقادشان بیشتر حرکت رو به جلو و دست به دست شدن این پست است. قبل از من و آذری مربیان و مدیران زیادی در اینجا حضور داشته‌اند. انسجامی در مسیر وجود دارد و اینگونه نیست که با جدایی یک نفر نگرانی به وجود بیاید. فکر می‌کنم با محمدی مدیرعامل جدید و اگر شرایط مالی اوکی باشد، همان روند سال گذشته را ادامه می‌دهیم. وظیفه‌مان این است که از این پیراهن مواظبت کنیم و امانتدار خوبی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مراعات چی!!!!؟فوتبال بلد نیستن که.،به جز چندنفرشون که حامی ملتن باغیشون غیرت ندارن تا بخوان فوتبال بازی کنن

    • امی

      توبهتره خفه شی زین الدین زیدان به فکرتیم خودت باش که اخراجت نکنن کچل یاشایدهم اون امیرحسین فتحی ازتوکچلتربعدازدربی وباخت استقلال قول سرمربیگری اون تیموبهت داده باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج