۹۰۹۴۶۶
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

سامانه‌ی ثبت اعتراض به قطع یارانه فعال شد

سامانه درخواست برقراری مجدد یارانه‌های نقدی برای ثبت اعتراض به قطع یارانه نقدی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد.

خبرگزاری مهر: سامانه درخواست برقراری مجدد یارانه‌های نقدی برای ثبت اعتراض به قطع یارانه نقدی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد.

یارانه نقدی ۲۰۰ هزار خانوار معادل حدود ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت یارانه بگیران در شهریورماه به حساب سرپرستان خانوار واریز نشد تا عملا قطع یارانه نقدی خانوارهای پردرآمد توسط دولت آغاز شود.

در عین حال همچنان امکان ثبت اعتراض برای سرپرستان خانوارهایی که یارانه نقدی آنها قطع شده، فراهم است. در همین راستا، سامانه ثبت درخواست رسیدگی برقراری مجدد یارانه‌های نقدی از امروز آغاز به کار کرد و تمام سرپرستان خانواری که یارانه آنها فقط در سال ۹۸ قطع شده، می‌توانند با ثبت کد رهگیری خود در این سامانه اعتراض خود را ثبت کنند.

نکته قابل توجه اینکه، سرپرستان خانواری که یارانه آنها قطع شده، پیش از ورود و ثبت اعتراض در «سایت ثبت درخواست برقراری مجدد یارانه نقدی»، باید منتظر دریافت پیامکی با سرشماره «یارانه» با متن «خانوار شما مشمول حذف دریافت یارانه نقدی است» باشند.

این سرپرستان خانوار در صورتی که به قطع یارانه نقدی خود معترض هستند، باید پس از دریافت این پیامک، با کارت شناسایی معتبر به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند و پیامک دریافتی را ارائه دهند. در این مرحله از سرپرست خانوار معترض، اجازه کتبی مبنی بر اینکه دولت اختیار دارد به حساب‌های بانکی آن‌ها دسترسی داشته باشد، گرفته می‌شود و این مجوز به دولت داده شود تا تراکنش‌های بانکی فرد معترض را به منظور تشخیص توان مالی فرد، مورد بررسی قرار دهد و در نهایت در خصوص اینکه این خانوار مشمول دریافت یارانه نقدی خواهد شد یا خیر تصمیم گیری خواهد شد.

پس از مراجعه به دفتر پیشخوان و ثبت اعتراض، «کد رهگیری» به سرپرست خانوار پیامک می‌شود و پس از آن باید به سایت ثبت درخواست رسیدگی برقراری مجدد یارانه نقدی به نشانی yaraneh۱۰.mcls.gov.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی سرپرست خانوار و کد رهگیری دریافت شده از دفتر پیشخوان اعتراض خود را ثبت کنند.

لازم به ذکر است، فقط خانوارهایی می‌توانند نسبت به ثبت اعتراض به قطع یارانه نقدی اقدام کنند که در سال ۹۸ یارانه آنها قطع شده است، لذا خانوارهایی که در گذشته یارانه آنها قطع شده است نمی‌توانند برای برقراری مجدد یارانه خود اقدام کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی پیامکی نیومده چی

      چرا دروغ اونهاروشما تبلیغ میکنید
      وقتی قطع میکنن ،پیامک هم نمیدن


      حال بدون پیامک به کدوم اشغالی باس اعتراض کرد

      وقتی دیمی قطع میکنن

      کلا همشون ازدم دروغگووبی خاصیت هستیدازدم

      رگ غیرت گرگ ،کفتارازشماهابهترکارمیکنه

      دزدان بی خاصیت

    • ی

      '''' می بخشید چرا یارانه یک عده را. قطع کردید'? مگه اینها نباید از منافع یا منابع کشوربهره مند شوند'? مگه خود روحانی 'در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نگفت یارانه حق مردم است ' مگه نگفت ما نیاید در باره پرداخت یارانه به کسی منت بگذاریم' و مگه نگفت ما به افراد یارانه پرداخت می کنیم ' و دو برابر پرداختی یارانه را از آنطرف جیب دریافت کننده را '''' کش '''' میرویم ?

    • ایرانی نژاد

      چند روز پیش همینجا پیشگویی کردم ...بعضی دوستان هم دیدن وخوندن .
      مسئولین بی کفایت .این پول جیب کدام شخص میره..حق فقرا چی میشه.

    • بدون نام

      سلام آنهایی که وام گرفتن بدهی دارن هم مد نظر قرار گردد لطفا

    • بدون نام

      خدا از رو زمین پاک خودش وجود شما رو برداره دکره اقای احمدی نژاد پرداخت شد دکره اقای روحانی برداشتید اون موقع این مبلغ خوبی بود الان همین پول انگار صدقه هست جای اضافه شدن یارانه همون رو هم حذف می کنید در حالی که اصل پرداخت تا جایی که یادم هست این بود که تعرفه اب و برق و گاز و سوخت زیاد میشه هین مبلغ پرداخت میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یارانه خیلی حال میده
        پول زیادیم نیست ولی ۲۷ هر ماه منتظرتم .

      • بدون نام

        دولت را بین هود یک تومان میدن ده تومان از طرف می گیرن

    • بدون نام

      طرف کارگر مغازه داره صاحب کار یارانه میگیره .؟کارگر و قطع کردند درود به شناسایی شما

    • بدون نام

      چرابایدیارانه فقرا حذف شود سوالی که این دولت باید جواب بدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج