جاباما
۹۰۹۵۶۴
۱۱ نظر
۵۰۰۰
۱۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عمران‌زاده: برگ برنده دربی در زمین مشخص می‌شود

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال گفت:برای هواداران استقلال برد دربی به اندازه یک جام می‌ارزد و بازیکنان استقلال باید طوری بازی کنند که دل طرفدارانشان شاد شود.

خبرگزاری فارس: حنیف عمران‌زاده در خصوص دربی ۹۰ بین دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: پرسپولیس بعد از رفتن برانکو که چند سالی در ایران نتیجه گرفت، یک مربی باتجربه به نام کالدرون را استخدام کرده است. یکی از نکات مثبت این تیم برای فصل جاری این است که شاکله اصلی تیمش را حفظ کرده است. بازیکنان این تیم، ملی‌پوش و خوب هستند و در سه هفته اول هم امتیازات خوبی را کسب کردند.

وی افزود: استقلال در فصل نقل و انتقالات، ۱۴، ۱۵ بازیکنش را از دست داد و اگر این نفرات بخواهند به هماهنگی برسند، کمی زمان می‌برد و شما دیدید که در این سه هفته این ناهماهنگی کاملاً نمایان بود. البته استقلال یک مربی کاربلد به نام استراماچونی دارد که هم دیسیپلین دارد و هم نظم،در کل می‌شود به این استقلال با این مربی امیدوار بود.

مدافع سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که برگ برنده دربی در اختیار کدام مربی است، گفت: برگ برنده در زمین مشخص می‌شود، به خصوص بازیکنان باتجربه.

عمران‌زاده در خصوص اینکه استقلال شرایط خوبی نسبت به حریفش ندارد، گفت: برای چنین بازی‌ای این حرف معنی ندارد. در خیلی از بازی‌های قبل اتفاق افتاده که یک تیم در صدر جدول حضور داشته اما دربی را واگذار کرده است. این بازی با همه مسابقات فرق دارد و برای هواداران خیلی مهم است. نتیجه بازی نه به گذشته ربطی دارد و نه به آینده.

وی در خصوص اینکه توصیه‌اش به بازیکنان استقلال چیست، گفت: توصیه من این است که به حواشی بازی کاری نداشته باشند، آنها از دقیقه یک تا نود تمرکز داشته باشند تا بتوانند بازی خوبی ارائه کنند. این بازی برای هواداران ما خیلی مهم است، هر چند که مثل بازی‌های دیگر سه امتیاز بیشتر ندارد. برای هواداران استقلال برد دربی به اندازه یک جام می‌ارزد. من از آنها می‌خواهم طوری بازی کنند که چه آنهایی که در خانه هستند و چه آنهایی که در ورزشگاه، دلشان بعد از پایان بازی شاد باشد.

عمران‌زاده در پایان در خصوص اینکه چند روز پیش مطالبات خود را از این باشگاه دریافت کرد، گفت: بعد از اتفاقاتی که برای من رخ داد و فتحی مدیرعامل باشگاه یک ریال هم به من پرداخت نکرد، از طریق سازمان لیگ پیگیر مطالباتم شدم که بعد از یک‌سال گذشتن از توافقم، هفته پیش میرشاد ماجدی با من تماس گرفت و از من خواست که در جلسه شرکت کنم. باز هم مثل همیشه که کفگیر به ته دیگ می‌رسد، بدون گرفتن یک ریال پول و البته با دادن دو فقره چک توسط کامران منزوی که هم استقلالی است و هم فوتبالی، طلبم را دریافت کردم که البته این چک‌ها به تاریخ ماه آینده است، فقط امیدوارم که این چک پاس شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      حنیف تعصب داشته باش

      پاسخ ها

      • دکوراد

        خخخخخ پس میخواستی برنده رو هوا مشخص بشه مغز که نداری فقط بلد بودی هند کنی نادان

    • تاج کییر....لنگ حقیر... وزارت لنگی

      احمق! اگه بازیکنای ما تمرکز داشتند که ثانیه های آخر هر بازی گل نمی خوردند! پیشکسوت نامرد! بدتر از حسن روشن!!

    • بدون نام

      اوه ، بیسواد مغز نخودی هم نظر داد !!!

    • بدون نام

      خودشونم میدونند که حرفی برای گفتن ندارن و هی دم از مساوی و حواله به بعد میزنند اینا همونایین که اگه یه بازی برده بودن الان فریاد میبریم میزنیم میکشیم سر میدادند حالا موش شدن و میخوان جو رو آروم کنن که بهشون رحم کنیم پرسپولیس رحم نکن اینا لیاقت ندارن لهشون کن که بعدا پشیمون نشی اینا جزو همون اعتلاف تاس هستند

    • بدون نام

      من تا امروز فکرمیکردم برگ برنده زیر لحاف مشخص میشه ،چه جالب پس توزمین بازی بوده!!!

    • بدون نام

      خدا رو شکر همچین آدمایی که دو کلاس سواد ندارند کیسه کش هستند زنده باد پرسپولیس کبیر

    • بدون نام

      پاس میشه پاس نکردباشگاه سازمان لیگ ویاپدربزگوارتان وزیرورزش استقلال واستون پاس میکنه تاوزیرووسازمان لیگ وکمیته داوران دارین استقلالیا خیالتون تخت تخت باشه

    • موسوی

      حالا برو چند تا بز بخر که انصافا بزچرانی خیلی خیلی بهت یاد.اشتباه کردی فوتبالیست شدی،بزچرانی موفقتر بودی.

    • بدون نام

      از کی اینها کارشناس فوتبال شدن حتما فردا هم این هم مثل فرناز میاد سرمربی کیسه میشود

    • ارمین

      حنیف عشقه با تعصب از خیلی از لنگی ها باشعور تره پس لطفا به خودتون توهین نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج