۹۰۹۵۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش‌بینی بارش باران دو روزه در هفت استان

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش شدید باران طی امروز و فردا در ۷ استان اعلام کرد: از روز چهارشنبه تا اواخر هفته آسمان کشور صاف بوده و افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور روی می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش شدید باران طی امروز و فردا در ۷ استان اعلام کرد: از روز چهارشنبه تا اواخر هفته آسمان کشور صاف بوده و افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور روی می‌دهد.

از بعدازظهر امروز با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر، ابرناکی، باراش باران و کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر و استان‌های اردبیل و شمال آذربایجان شرقی پیش بینی می‌شود.

روز یکشنبه علاوه بر تداوم بارش در سواحل شمالی و اردبیل در ارتفاعات البرز و استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز رگبار باران گاهی با رع و برق و وزش باد شدید و کاهش نسبی دما پیش بینی شده است. در این روز بارش در استان‌های گیلان، مازندران و برخی مناطق گلستان شدت بیشتری خواهد داشت.

دوشنبه و سه شنبه بارش پراکنده در استان‌های گیلان و اردبیل ادامه داشته و سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود. از چهارشنبه تا اواخر هفته آسمان کشور صاف بوده و افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور روی می‌دهد.

همچنین یکشنبه ۳۱ شهریور و دوشنبه اول مهرماه وزش باد در شرق کشور به ویژه منطقه زابل افزایش می‌یابد و به همین دلیل وقوع گرد و خاک دور از انتظار نیست. دریای خزر نیز اواخر روز شنبه و روز یکشنبه مواج خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج