۹۰۹۶۲۸
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

سه بسته‌ی مهم اقتصادی روی میز سران قوا

یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه کشور در مورد آخرین وضعیت اصلاح ساختار بودجه اظهار داشت: در حال حاضر بخش‌هایی از اصلاحات ارائه شده در دستور کار جلسات سران قوا قرار داشته و به تدریج بررسی و نهایی می‌شود.

خبرگزاری فارس: یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه کشور در مورد آخرین وضعیت اصلاح ساختار بودجه اظهارداشت: در حال حاضر بخش‌هایی از اصلاحات ارائه شده در دستور کار جلسات سران قوا قرار داشته و به تدریج بررسی و نهایی می شود.

سه بسته‌ی مهم اقتصادی روی میز سران قوا

وی افزود: یکی از این محورها موضوع درآمدزایی پایدار و چگونگی قطع بودجه به نفت بوده که شامل سه بسته و زیر پروژه است.

* جزئیات سه بسته قطع وابستگی بودجه به نفت

این مقام مسئول با بیان اینکه یکی از این بسته‌ها مربوط به یارانه پنهان است، گفت:‌ یارانه پنهان باید به نحوی مدیریت و وضعیت آن مشخص شود. دومین بسته درباره مالیات و عدالت مالیاتی است و سومین بسته نیز به مولد سازی دارایی‌های دولت باز می‌گردد.

وی تاکید کرد: کاهش هزینه‌ها و روابط نهادی بودجه به عنوان یکی از مباحث اصلاح ساختار بودجه مد نظر است که در قالب لایحه بودجه سال 99 به مجلس ارائه می‌شود.

* فعلا لایحه جداگانه‌ای برای اصلاح ساختار نداریم

این مقام آگاه با بیان اینکه سرجمع اصلاحات ساختاری و کارهای انجام شده باید منجر به ثبات اقتصادی شود، تصریح کرد: فعلاً همه مباحث و اصلاحات را در قالب لایحه بودجه می‌بریم و لایحه جداگانه تحت عنوان اصلاح ساختار وجود ندارد. به اقتضاء زمان و ملاحظات اگر نیاز باشد بخش‌هایی از آن به صورت مجزا ارائه خواهد شد. صورت جداگانه ارائه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      چه خبراز حقوق بازنشستگان وغیره

    • بدون نام

      خخخخخخ،کسانی که سریال هیولا ساخته مهران مدیری را ندیدند توصیه میکنم یکبار ببینند!!!!! مالیات،مالیات از کی ؟!از کدام درامد؟!!!مغازه هایی که در قهقرا و رکود به سر میبرند یا کارخانه ها و تولیدی هایی که پشت سر هم ورشکسته میشوند؟!!!ولی با این تواصیل باز مردم مالیات دریافت و به گردن کلفتهایی که باید مالیات بدهند و نمیدهند داده میشود!!!!رابین هود هم یکبار ببینیم بد نیست،دوم یارانه پنهان؟!!!! این چه صیغه ایه؟ و اخر هم اصلاح ساختار بودجه دولتی و کارمندان بیچاره!! شما بیا کسانی که حقوق نجومی میگیرند و کسانی که اصلا در اداره استخدام نشدند ولی حقوق دریافت میکنند ویا ان شخصی که عضو پنج هیات مدیره است واز هر پنج جا حقوق میگیره،ویا وزیرانی که رییس چند جا هستند ویا نهاد هایی که اصلا توجیه اقتصادی ندارن حذف شوند قضیه حله ولی همش به مردم فشار میارید،ولی هیچ کدام از این سه نفر اینکاره نیستند،چون ما باید علاوه بر عزت و شرفمون با دنیا تعامل داشته باشیم!

      پاسخ ها

      • صادق

        بهترنیست اگه قراره ده سال دیگه باآمریکادوستی کنیم وتومدت مردم خواروبدبخت وگداترین کشورهاازماجلوبیفتن،همین حالارابطه برقراربشه?

      • بدون نام

        یک بار از خودت بپرس چرا فقط مدیری می تونه اینارو بسازه؟؟؟؟؟ به هیچ سلبریتی اطمینان نکن

    • بدون نام

      راهکار کم خرج و کم هزینه برا درامد دولت : حق و حقوق کارگرها و کارمندان رو نصف کنید و ببندید به دم مالیات !!!!!این پزشکا وکلا و ورزشکارا و بازیگرها گناه دارن اونا جزو طبقه دهک پایین جامعه هستن مالیات نگیرین که هیچ یارانه شون رو چند برابر کنید !!!!!!

    • عباس

      مردم غقیر ما بیش از انکه گرسنه ثروت باشند تشنه عدالت هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر محترم عباس، برای این مردم که من جزء آنها هستم بجای اقتضاء، افتضاح شده و جهت اجرا، اجزا بدن به فروش می رسد، برای عدالت رذالت جایگزین شده، حمایت مردم را حماقت محض مردم میدانند و آنانی که فقیرترند را غنی تر تصور میکنند، مسئولین زحمت کش بجای رفاه مردم چنان عناد می ورزند و عماد بر سرشان میکوبند که سره و ناسره جابجا شده و آب در هاون کوبیدن نایره آن گوش فلک کر کرده، البته ارشاد و راهکار سرکار درست و عقلانی است ولی اون شخص یا مسئولی که قادر به اجرای آن باشد یا وجود ندارد یا وجودش را،!!!

    • هموطن

      اگر لطف کنید مالیات بر دارایی رو جایگزین این طرح های مختلف کنید همه چیز درست میشه که نمی کنید.
      چون هشتاد درصد ثروت جامعه در دستان هزار نفر رانت خوار جمع شده .
      اگر مالیات با افزایش دارایی بیشتر بشه جامعه به عدالت نزدیک میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج