جاباما
۹۰۹۶۸۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

تعیین تکلیف هپکو و آذر آب ظرف مدت یک ماه

استاندار مرکزی گفت: صنایع هپکو و آذر آب ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف می شوند و تلاش هایی در این زمینه توسط دولت در حال انجام است.

خبرگزاری مهر: استاندار مرکزی گفت: صنایع هپکو و آذر آب ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف می شوند و تلاش هایی در این زمینه توسط دولت در حال انجام است.

سید علی آقازاده عصر پنج شنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در اراک اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر صنایع بزرگ مانند هپکو و آذر آب در راستای رفع مشکلات محیط کسب و کار آن ها باید گفت اخبار خوب و امیدوارکننده است.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات شرکت هپکو مجموعه استان فرمولی با تلاش نمایندگان استان در حال پیگیری است که امیدواریم اخبار خوبی را ظرف یک ماه آینده برای تعیین و تکلیف این شرکت به ارمغان آورد.

تعیین تکلیف هپکو و آذر آب ظرف مدت یک ماه

آقازاده نتایج آمارهای حاصل از پایش محیط کسب و کار در استان مرکزی طی سال جاری را نسبت به سایر استان ها امیدوار کننده خواند و گفت: کسب این آمار نتیجه تلاش فعالین اقتصادی، بخش خصوصی، مدیران کل و دبیرخانه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی می باشد.

وی گفت: در شرایطی که کشور تحت فشار تحریم های ظالمانه و کمرشکن آمریکا قرار دارد، رشد منفی حوزه محیط کسب و کار استان مرکزی در سال ۹۷، در سال جاری بهبود پیدا کرده است.

استاندار مرکزی افزود: اگر در سه ماه نخست سال جاری به نتایجی خوبی در حوزه محیط کسب و کار استان دست یافته ایم در ۹ ماه پس از آن نیز باید این نتیجه را حفظ کنیم.

آقازاده تاکید کرد: اگر چه نباید نتایج حوزه محیط کسب و کار را تنها به مقایسه با استان های داخل کشور بسنده کرد و آمارهای خود را با کشور های دنیا تطبیق دهیم اما یادآور می شود شرایط سایر کشور ها با کشور ما متفاوت است چراکه آن ها از مزیت همکاری با اغلب کشورها برخوردار هستند در حالی که ایران در شرایط تحریمی به سر می برد.

وی خاطر نشان کرد: علیرغم موفقیت های نسبی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی، برای انسجام هرچه بیشتر باید به نقطه ایده آل دست پیدا کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوردند وبردند آخرش هم برای سر سامان دادنش از جیب ملت هزینه خواهند کرد . خوشبحال خریداران خصوصی قالتاقش

    • بدون نام

      بفروشیدبه اقوام که شماراهم شریک
      کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج