جاباما
۹۰۹۸۲۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه یک شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیز متولد 31 شهریور، تولدتان مبارک. شما فرد با انرژی و روش مندی بوده و شخصیت جذابی دارید. شما بسیار اجتماعی و مفید هستید؛ اما باید تمایل خود برای انجام رفتارهای حسادت آمیز، خود محور و مخرب گاه و بی گاه تان را مورد بررسی قرار دهید. سال آینده، شگفتی‌ها و پاداش های جدید و فراوانی را برای شما به همراه خواهد داشت. پول و منافع مالی از روش‌های مختلف وارد زندگی شما خواهد شد. وضعیت مالی شما بهبود بخشیده خواهد شد، و پروژه هایی که انجام می‌دهید، باعث پیشرفت چشمگیر شما خواهد شد. سفرهای کاری که در پیش دارید، بسیار سودمند و باارزش خواهند بود. یک سرمایه گذاری و یا خرید سهام به شما پیشنهاد خواهد شد. هزینه های ناگهانی به دلیل مشکلات سلامتی در خانواده، موجب آزار ذهن شما شده است. ماه های بهمن، فروردین، تیر و آذر برای شما ماه های خوبی خواهند بود و باعث رونق شما خواهند شد.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
ممکن است با افراد نسبتا ناخوشایند یا غیر قابل اعتماد برخورد داشته باشید. کمبود دانش می‌تواند باعث شود تا نتوانید مشکلات خود را به راحتی حل کنید. سعی کنید برای حل مشکلات، تمام حقایق را بررسی و جمع آوری کنید. با محوریت و تمرکز حرکت کرده و از نیروی درونی خود استفاده کنید تا به بهترین نتایج برسید. ممکن است گاهی وسوسه شوید تا احساسات خود را به دلایل مختلف پنهان کنید. با این حال، باید خود را در معرض اطلاعات جدید قرار دهید. بررسی کنید که تا چه حد به منطق خود اعتماد دارید؛ زیرا کلمات تحلیلی می‌توانند از بیان های برجسته تری استفاده کنند. امروز توصیه می‌کنیم در تمام جبهه‌ها سازگاری داشته باشید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز ممکن است شایعاتی را بشنوید. همچنین ممکن است در مورد انگیزه های یکی از دوستان نزدیک خود دچار شک و تردید شوید. قبل از اینکه آن را به عنوان یک حقیقت بپذیرید، نکاتی که دریافت می‌کنید را بررسی کرده و واقعیت‌ها را مشخص کنید. احتمالا اکثر این اطلاعات اشتباه خواهند بود. قدرت تخیل شما در حال پرواز است؛ می‌توانید آن را روی یک اثر هنری پیاده کنید. نگه داشتن حرف در دل خود، کار بسیار باارزشی خواهد بود. شاید اکنون در مورد کاری که پیش از این از انجام آن مطمئن بودید، دچار شک و تردید شده باشید. برای مثال ممکن است موافقت کرده باشید که در رویدادی شرکت کنید که در پایان یک روز کاری طولانی برگزار می‌شود؛ اما الان پشیمان شده و تصمیم دارید به خانه بروید و استراحت کنید. مشکلی نیست؛ هر کاری که می‌خواهید را انجام دهید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز برخی از مسائل مالی ممکن است برای شما مبهم به نظر برسد. عدم اطمینان در مورد چگونگی مدیریت امور، می‌تواند یکی از مشغله های فکری شما در این روز باشد. برنامه ریزی در مورد آینده نزدیک تان می‌تواند تا حد زیادی دشوار به نظر برسد. ممکن است منتظر دریافت وجهی باشید که هنوز دریافت نکرده اید. صبور باشید. با عجله هیچ چیز خوبی به دست نخواهید آورد. یک ریسک بزرگ در مسیر شما قرار دارد. برنامه ریزی مناسب و معقول، امن ترین گزینه برای شماست. آبراهام لینکلن گفته است: شش ساعت به من زمان دهید تا یک درخت را قطع کنم؛ و من چهار ساعت از آن را صرف تیز کردن تبرم خواهم کرد.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
مشکلات مربوط به خانواده باعث خواهند شد تا جا به جایی یا تغییراتی مربوط به خانه و محل زندگی خود داشته باشید. فردی که به شما نزدیک است، با شما صادق نبوده است و همین موضوع باعث می‌شود کمی احساس ناراحتی کنید. تا اینجا که می‌توانید ایده های جدید ارائه دهید؛ اما هیچ تصمیم خاصی اتخاذ نکنید. چراکه اکنون وقت تصمیم گیری نیست. صبر کنید تا در حالت بهتر و خوش بینانه تری قرار بگیرید. زمانی را به عواطف شخصی خود اختصاص دهید. حساس بودن این ماه، باعث ایجاد احساسات عجیب و زودگذر در شما می‌گردد و ممکن است واکنش هایی نیز نشان دهید. به جای خود رای بودن، با دقت به حرف دیگران گوش فرا دهید و از افراد مورد اعتمادتان در مورد مسائل مختلف سوال کنید تا هر نکته ای را به خوبی درک کنید. اکنون قضاوت عجولانه ممکن است باعث شود تا شما اولین نفری باشید که بعدا از دیگران عذرخواهی خواهد کرد.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
بینش و خلاقیت شما امروز در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ممکن است بتوانید برای نوشتن چیزی از آن الهام بگیرید. با این حال، ممکن است باز هم حس کنید اطلاعات کافی برای انجام بعضی از کارها را ندارید. عجله‌ای نیست؛ مدتی زمان بگذارید تا بتوانید از ایده های مختلفی استفاده کرده و آنها را مرتب و دسته بندی کنید. ممکن است فردی با روحیه بد و منفی ذهن شما را درگیر کند. به او بی توجهی کرده و بگویید سرتان شلوغ است. اکنون زمان آن رسیده که تغییرات جدی در زندگی شما ایجاد شود؛ حتی اگر کاملا مطمئن نیستید که این تغییرات چه شکلی بوده یا در چه جهتی صورت خواهند گرفت. شاید از عدم اطمینانی که اکنون دارید ناراحت یا دلگیر باشید؛ زیرا علاقه دارید همه چیز همیشه مطابق میل شما باشد. اما شما هنوز حتی نمی‌دانید که نتیجه کارهایتان به نفع شما خواهد بود یا نه! پس نگرانی شما بیهوده است. خود را از فشارهایی که برای تصمیم گیری پیش رو دارید، خلاص کنید. آمیخته شدن استقامت با ایمان، شما را قادر خواهد ساخت تا بهترین‌ها را انجام دهید. تحول به ندرت یک شبه اتفاق می‌افتد.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
ممکن است در مورد نتیجه یک پروژه، تردید داشته باشید. این تردید می‌تواند به دلایل مختلفی مثل مشکلات مالی یا عدم پشتیبانی دیگران که برای ما اهمیت فراوانی دارند باشد. احتمالا تردیدهای شما بی پایه و اساس هستند؛ اما ضرری ندارد که کمی محتاطانه برخورد کنید.همه علائم، نشان دهنده موفقیت شما هستند. ارتباط داشتن با درون شما، حس خلاقیت شما را بهبود می‌بخشد. شاید شما به حد نهایت خود رسیده باشید. پشتیبانی اطرافیان شما مثل مربیان یا دوستان هم سن و سال تان می‌تواند به شما کمک کند تا اهداف خود را در یک فضای کاملا متفاوت شروع کرده و ادامه دهید. با افرادی که شوق و اشتیاق شما را بیشتر می‌کنند بیشتر رفت و آمد داشته باشید. همچنین پذیرای موضوعات مورد علاقه جدیدی باشید. امیت ری، نوبیسنده معروف می‌گوید: همکاری، جوهر زندگی است. باد، زنبورها و گل‌ها با هم کار می‌کنند تا گرده‌ها را پخش کنند.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
در ذهن شما ممکن است درگیری هایی وجود داشته باشد که دلیل آن، بحث و مشکلات در میان دوستان شماست، و این موضوع شما را در موقعیت نامناسبی قرار داده باشد. ممکن است وقتی با دیگران وارد درگیری می‌شوید، وفاداری های دروغین افراد را حس کنید. از این شرایط دور کنید. چراکه این شرایط فقط شما را عصبانی خواهد کرد و هیچ خیر و سودی برایتان نخواهد داشت. تا زمانی که آرام شوید و ذهن خود را بازیابی کنید، سعی کنید به چیزهای دیگری فکر کنید. اطمینان خاطر و آرام بودن شما می‌تواند یکی از دوستان یا همکاران شما را در شرایط بهتری به لحاظ احساسی قرار دهد. یک کلمه تشویق آمیز در هنگام شکست، بیشتر از یک ساعت تعریف و تمجید پس از موفقیت ارزش خواهد داشت.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
رویاها و خیالات درباره سرزمین های دور و مکان های عجیب و غریب ممکن است شما را برای مدتی از شرایط فعلی، دلسرد کند. شما معمولا بدون فکر عمل نمی‌کنید؛ اما امروز قدری احساس بی قراری می‌کنید. اگر هیچ تعهد خاصی ندارید، و اگر شرایط آب و هوایی مناسبی دارید، به مکانی بروید که بتوانید به راحتی در آنجا زمانی را گذرانده و مناظر را تماشا کنید. همه ما گاه به گاه به آن احتیاج داریم. ممکن است فکر کنید داشتن حقایق و آمار و اطلاعات، کافی است تا بتوانید نظر خود را بیان کرده و یا شخص دیگری را متقاعد کنید که نظر آنها اشتباه است و شما درست می‌گویید. با این وجود، می‌توانید به جای اینکه سعی کنید افراد دیگر را به نوعی تغییر دهید، سعی کنید با شنیدن احساسات مردم مختلف، درک بیشتری به دست آورید. یکی از نویسندگان معروف می‌گوید: داشتن کسی که گوش می‌دهد، یک هدیه عالی است؛ اما داشتن کسی که واقعا یک شنونده باشد، یک گنج واقعی است.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
تقاضا یا استفاده دیگران از احساسات یا اطلاعات شما، ممکن است باعث شود حس کنید از شما سواستفاده کرده‌اند. ممکن است شخصی از شما درخواست پول داشته باشد. تردیدهایی که شما در مورد توانایی بازپرداخت پولخود توسط شخص دارید، ممکن است با حس همدردی که به شما دست داده مغایرت داشته باشد. بصیرت و بینش شما ، امروز به نفع شما خواهد بود. بنابراین از آن استفاده کنید تا انگیزه های واقعی افراد را درک کنید. فقط از کسانی که فکر می‌کنید مناسب هستند کمک بگیرید. سخاوت شما، حد و مرز ندارد؛ اما عقل سلیم شما می‌تواند حد و مرزهایی را تعیین کند. شما باید عاقلانه انتخاب کنید که امروز چگونه می‌توانید به دوست نیازمند خود کمک کنید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
احساساتی که به نظر نمی‌رسد هیچگونه پایه ای در واقعیت داشته باشد، ممکن است امروز شما را دچار سردرگمی کرده و یا باعث شود دوستان، خانواده یا شریک زندگی شما قدری نگران تان شوند. در روزهایی مانند امروز، بهتر است که تسلیم تاریکی نشوید؛ بلکه خود را سرگرم کار و پروژه هایی که دوست دارید کنید. حتی اگر ممکن است امروز احساس اجتماعی بودن نکنید، در ارتباط بودن با دیگران می‌تواند ذهن شما را باز کند. یک بحث به ظاهر بی خطر با یک شریک یا دوست نزدیک خود، احساسات تان را برانگیخته است. پیش بینی مشکلات احتمالی، هنگامی که به نتیجه های منطقی فکر کنید، فرصت های منحصر به فردی را در اختیار شما خواهد گذاشت. بهتر است قبل از اینکه کاری انجام دهید، به طور کامل برای آن برنامه ریزی کنید. خوشبختانه شما با کار زیاد و سخت کوشی، غریبه نیستید. قدرت تعیین آینده شما، در دستان شماست.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
امروز ممکن است احساس بی حوصلگی داشته باشید. احتمالا بیمار نیستید؛ اما ممکن است قدری خسته باشید. همچنین ممکن است از دردهای مبهم یا دردهای مربوط به استرس رنج ببرید. اگر می‌توانید مرخصی گرفته و قدری استراحت کنید. کمی ریلکس کرده و کتاب بخوانید. خیالات و تصورات شما بیش از اندازه کار می‌کنند و شما لازم دارید قدری خود را از این فضا دور کنید. خواندن رمان های فانتزی شاید بهترین راه برای آرامش خیال شما باشد. یک عادت یا روال جدید، قبل از اینکه احساس راحتی به شما دهید، نیاز دارد تا به آن نظم و انضباط دهید. احتمال دارد با پیروی از یک رژیم غذایی منظم یا سالم، انگیزه ای برای بهبود کیفیت زندگی خود داشته باشید. اما تمرکز فعلی شما آنقدر زمان و انرژی از شما می‌گیرد که می‌تواند قبل از تبدیل شدن به عنوان یک برنامه همیشگی، به یک پایان سریع ختم شود. ممکن است به جای اینکه اشتیاق به موفقیت نهایی کار خود داشته باشید، در مورد تلاش هایتان نگران باشید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸
رویاهای عجیب، هیجان انگیز و واقعی ممکن است الهام بخش خلاقیت امروز شما باشد. ممکن است بخواهید یک کار هنری جدید را امتحان کنید یا یک فعالیت جدید را آغاز کنید. مسائل عاطفی و روابط عاشقانه برای شما اهمیت زیادی دارد؛ اگرچه عدم اطمینان در مورد شریک زندگی تان ممکن است شما را از ابراز احساسات خود باز دارد. قدری به خود زمان دهید. صحبت با دوستان تان ممکن است به نفع شما باشد. یک بحرانی که پیش رو دارد باعث می‌شود تا امروز به یک راه حل خلاقانه برسید. گاهی اوقات، هنگامی بهترین کار خود را انجام می‌دهید، که یک دیوار در مقابل شما قرار دارد و مجبورید آن را حفر کرده و از آن عبور کنید. خوشبختانه شما فردی پویا هستید؛ الهام گرفتن، سخت کوشی و پشتکار شما، نگرانی دیگران را کاهش خواهد داد. اطمینان داشته باشید که از آنچه که در اختیار دارید، بهترین نتیجه را بگیرید.

فال روزانه ۳۱/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج