جاباما
۹۰۹۸۴۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

حمایت برد پیت از نامزد سابقش در بحث آزارجنسی

گوئنیت پالترو از حمایت برد پیت در مقابل وانستین ستایش کرده و می‌گوید: پیت از قدرت و شهرت خود استفاده کرد تا در ایامی که صاحب قدرت و شهرت نبودم از من محافظت کند.

ایران آرت: برد پیت این هفته در مصاحبه با "کریستن امان‌پور" خبرنگار شبکه‌ی CNN هنگام معرفی فیلم "به‌سوی ستارگان" (Ad Astra) در مورد مواجهه با "هاروی واینستین" در سال ۱۹۹۵ صحبت کرد و به آزار جنسی آن تهیه‌کننده به "گوئنت پالترو" اشاره داشت که در آن زمان معشوقه پیت بود. پیت به امان‌پور می‌گوید در کودکی آموخته است که چنین برخوردی داشته باشد. پالترو در "شوی هاوارد استرن" در می سال ۲۰۱۸ فاش کرده بود که پیت در افتتاحیه‌ برادوی "هملت" به واینستین گفته بود: "اگر یک بار دیگر او را آزار دهی، تو را می‌کشم."

حمایت برد پیت از نامزد سابقش در بحث آزارجنسی

پیت در مورد حمایت از پالترو به امان‌پور می‌گوید: "در آن مقطع، پسری بودم اهل اوزارکس و ما یاد گرفته بودیم که اینگونه برخورد کنیم. می‌خواستم مطمئن شوم که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد، زیرا پالترو قرار بود دو فیلم دیگر با واینستین بسازد. به نظر من جالب این است که ما، به صورت مشخص هالیوود، فضای کاری آن، و روابط زن و مرد در آن جا در حال بازتعریف شدن است، در حالی که خیلی وقت پیش باید چنین می‌شد. من معتقدم که بازگویی این ماجرا مهم باشد."

به گزارش 30نما، پالترو برای اولین بار در اکتبر سال ۲۰۱۷ و در مصاحبه با نیویورک تایمز داستان پیت و واینستین را فاش کرده بود. بازیگر برنده‌ی اسکار "شکسپیر عاشق" گفته بود واینستین در ۲۲ سالگی به او آزار جنسی رسانده است. واینستین پالترو را برای بازی در نقش اصلی فیلم "اما" که از رمان "جین آستین" اقتباس می‌شد، استخدام کرده و او را برای "یک قرار کاری" به هتل خود در بورلی هلیز دعوت کرده بود. پالترو می‌گوید واینستین او را لمس کرده و پیشنهاد کرده برای ماساژ به اتاق خواب بروند. پالترو پیت را از این اتفاق آگاه کرده و او در مراسم افتتاحیه‌ی "هملت" واینستین را تهدید می‌کند.

پالترو در شوی هاوارد استرن گفته بود: "واکنش پیت مانند این بود که واینستین را گرفته و به دیوار کوبیده باشد. فوق‌العاده بود، زیرا او از قدرت و شهرت خود برای محافظت از من که از قدرت و شهرت برخوردار نبودم استفاده کرد. او بهترین است."

پیت این هفته با "به‌سوی ستارگان" به کارگردانی "جیمز گری" به سینما باز‌گشته است. این فیلم پس از "روزی روزگاری در هالیوود" نهمین فیلم "کوئنتین تارانتینو" که تابستان امسال اکران شد، دومین فیلم استودیویی پیت در سال ۲۰۱۹ خواهد بود. پیت هفته‌ گذشته اعلام کرد که به زودی از بازیگری فاصله خواهد گرفت. "به‌سوی ستارگان" در حال حاضر در سراسر آمریکا به اکران درآمده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج