۹۰۹۸۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فنونی‌زاده: دربی، بازیکنان باتجربه می‌خواهد

هافبک پیشین استقلال گفت: دربی بازی باتجربه هاست و بازیکنان باتجربه می توانند نقش تعیین کننده ای در نتیجه دیدار داشته باشند.

خبرگزاری مهر: مهدی فنونی زاده در ارزیابی اش از شرایط استقلال برای این دیدار گفت: متأسفانه استقلال از سه بازی ۷ امتیاز را از دست داده است و این کارنامه خوبی برای استراماچونی نیست اگر چه خیلی ها می گویند تیم دچار تغییر شده و او تازه به استقلال آمده اما استراماچونی مدتهاست که تیم را در اختیار دارد، تمرین می دهد و دیگر با خصوصیات بازیکنان آشنا شده است. بنابراین اگر در دربی هم امتیاز از دست بدهد، مطمئنا باید باز هم هواداران در حسرت قهرمانی بمانند.

فنونی زاده در خصوص عملکرد داور دربی هم اظهار داشت: هر داوری که قضاوت این دیدار را به عهده می گیرد باید تمرکز لازم برای فشارهای جانبی را داشته باشد. حاشیه ها در این دیدار زیاد است. هر دو تیم به همراه هوادارانشان فقط برد می خواهند و این کار داور را سخت تر می کند. بنابراین او باید با تمرکز لازم و شجاعت کامل، قضاوت کند. سعی کند سوت اشتباه نزند، بازی را مدیریت کند تا بتواند یک قضاوت خوب در تاریخ دربی از خود به جای بگذارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تیمی برنده این دیدار خواهد شد، تصریح کرد: پیش بینی نتیجه دربی سخت است و نمی توان متوجه شد چه تیمی برنده خواهد شد اما با شرایطی که در حال حاضر وجود دارد فکر می کنم بازی دو تیم در پایان با تساوی خاتمه یابد و هیچ یک از این دو تیم برنده از زمین خارج نخواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه انتظار داریم یک دیدار جذاب، پرگل و تماشاگر پسند را ببینیم. اگرچه همیشه دربی ها به خاطر حساسیت بالا کیفیت خوبی نداشته اما امیدوارم اگر گلی هم رد و بدل نشد، دو تیم نمایش قابل قبولی ارائه دهند تا تماشاگران راضی به خانه هایشان بازگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج