جاباما
۹۱۰۰۲۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امیرآبادی: بعید می‌دانم دربی جذاب شود

بازیکن سابق استقلال تهران پیش بینی می‌کند بازی امروز بین سرخابی‌ها در ورزشگاه آزادی محتاطانه باشد.

ایلنا: مهدی امیر آبادی درباره ارزیابی از شرایط بازیکنان تیم استقلال تهران در آستانه اولین شهرآورد لیگ نوزدهم گفت: اول از همه اجازه می‌خواهم تا درباره درگذشت دو هوادار فوتبال، دختر آبی و کودکی که در ورزشگاه آزادی جان باخت تسلیت بگویم.

حقیقت این است که عملکرد بازیکنان راضی کننده نبوده و طبیعی است که هواداران از این مسئله ناراحت باشند. در بازی آخر تیم استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان هم بگوییم استراماچونی هیچ آموزشی به بازیکنان نداده و در شرایط بدنسازی پیش فصل هستند اما سوال من اینجاست دویدن و جنگیدن از برخی بازیکنان برنمی‌آید؟

او ادامه داد: تمام بازیکنان سعی و تلاش می‌کنند اما هیچ بزرگی در تیم استقلال نیست. در حال حاضر بازیکنانی که باتجربه‌تر هستند باید تیم را جمع و جور کنند که ان شاء الله برای بازی دربی آماده شوند. الان به عقیده من بازیکنان باید به بازی پرسپولیس به نوعی نگاه کنند که اولین بازی در فصل است. همه چیز را کنار بگذارند و هم قسم شوند که برای برد به زمین بروند و دل همه هواداران را خوش کنند.

پیشکسوت استقلال درباره پیش بینی از رویارویی استراماچونی و کالدرون گفت: صد در صد دو سرمربی با سه هفته‌ای که از مسابقات لیگ برتر گذشته شناخت کافی از فوتبال ایران ندارند و احتمالا محتاط بازی خواهند کرد.

مهدی امیرآبادی درباره ارزیابی از عملکرد دو بازیکن خارجی استقلال اظهار داشت: به نظرم آقای شیخ دیاباته که بزرگش کرده‌اند هنوز نتوانسته آن انتظارات پیش بینی شده را برآورده کند و الان هم که مصدوم شده است. به نظرم آقای میلیچ هم که یک بازی کرده و هنوز به زمان نیاز دارد و چیز خاصی نشان نداده است.

امیرآبادی با بیان اینکه تنها بازی آخر پرسپولیس را تماشا کرده درباره وضعیت تیم حریف آبی پوشان در بازی روز یکشنبه گفت: پرسپولیس نسبت به سال‌های گذشته ضعیف‌تر ظاهر شده و طبق حرف‌های کلیشه‌ای که این بازی با بازی‌های دیگر فرق دارد را می‌شنویم اما چیزی که از دو تیم دیدیم فکر نمی‌کنم بازی جذابی رقم بخورد. امیدوارم که استقلال برنده شود تا به شرایط خوب برگردد و دل هواداران هم شاد شود.

مهدی امیرآبادی درباره تقسیم سکوها به صورت ۵۰-۵۰ گفت: شرایط طوری است که فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم گیری می‌کند و آقایانی که مسئول هستند نظر داده‌اند. ۹۰ به ۱۰ در کشورهای دیگر اجرا شده و اتفاق تعجب برانگیزی نیست اما این دربی هم مثل سال‌های قبل ۵۰-۵۰ شده و باید ببینم که چه زمانی قانون جدید عملی خواهد شد.

بازیکن سابق استقلال درباره فوت دو هوادار فوتبال در روزهای گذشته گفت: این خبر تاسف برانگیزی بود که جامعه فوتبال را در برگرفت و بالاخره مسئولان باید یک مقدار بیشتر مواظب این قشر باشند. دلخوشی اکثر جوانان در حاضر حاضر همین فوتبال است. این استقلال و پرسپولیس دلخوشی خیلی‌ها هستند و امیدواریم که این دلخوشی را از آنها نگیرند.

امیرآبادی درپایان درباره بحث ورود بانوان به ورزشگاه‌ها عنوان کرد: اگر این اتفاق زودتر رخ بدهد خیلی خوب است چرا که ممکن است فیفا دخالت کند و فوتبال ما به تعلیق در بیاید. نمیدانم که مسئولان چرا پیگیری می‌کنند اما این ماجرا عملی نشده است. مطمئن هستم هواداران فوتبال ما آنقدر با فرهنگ هستند که به راحتی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را قبول کنند.

اصلا قسمی از طبقه دوم را به بانوان بدهند و طبقه اول برای مردان باشد تا بالاخره از جایی شروع کنیم که آنها هم به ورزشگاه بروند و به راحتی مسابقه فوتبال را تماشا کنند. امیدواریم هرچه سریعتر این مسئله اجرایی شود و شاهد سربلندی فوتبال کشورمان باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج