۹۱۰۰۴۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

انصاریان: زمان برگزاری دربی مناسب نیست

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس می گوید کاش دربی در زمان دیگری برگزار انجام می‌شد.

ایلنا: علی انصاریان بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در خصوص دربی پیش رو اظهار داشت: خیلی زود دو تیم به یکدیگر برخورد کردند و ای‌کاش این بازی در زمان دیگری برگزار می‌شد و واقعا نمی‌توان دربی را پیش‌بینی کرد.

وی ادامه داد: این بازی ربطی هم به جایگاه دو تیم در جدول ندارد و هر تیمی بتواند خودش را از لحاظ روحی و روانی در جو بازی قرار بدهد می‌تواند پیروزی را کسب کند.

انصاریان درباره اینکه کدام یک از بازیکنان دو تیم دربی‌باز هستند افزود: انشاالله در آینده دربی‌باز خواهند شد نداریم بازیکنی از هردو تیم به غیر از سیدجلال که از تجربه بالا برای حضور در دربی برخوردار باشد.

بازیکن سابق سرخ‌آبی‌ها در خصوص اینکه خودش چند بار در دربی به میدان رفته است خاطرنشان کرد: نزدیک به ۱۴ بازی در دربی برای هر دو تیم بازی کردم شیرین‌ترین خاطره‌ام از دربی این است که دقیقه یک از استقلال گل خوردیم بازی در تبریز بود و من توانستم گل تساوی را بزنم.

وی درباره اینکه کدام یک از بازیکنان دو تیم شانس گلزنی در این بازی را دارند بیان داشت: اصلا نمی‌توان گلزن دربی را پیش بینی کرد مهدی هاشمی نسب چهار گل با لباس پرسپولیس پشت سر هم به استقلال گل زد و با اولین بازی که با پیراهن استقلال مقابل پرسپولیس انجام داد باز هم گلزنی کرد. امیدوارم فقط بازی طوری شود که کسانی که به ورزشگاه می‌آیند از انجام یک بازی زیبا لذت برده باشند.

انصاریان در پایان در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند به خاطر حضور دو مربی خارجی بر روی نیمکت این بازی به تساوی خواهد رسید گفت: اتفاقا هر دو مربی می‌خواهند برای اولین بار در دربی پیروز شوند و به همین دلیل از انگیزه کافی برای برد در این بازی برخوردار هستند. امیدوارم آن تیمی که من خیلی دوستش دارم برنده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج