۹۱۰۲۶۹
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

برومند: چه طرز پنالتی‌زدن بود

از صدایش می‌فهمیدی که چه حال خرابی دارد. صدایش تو را می‌برد به فوتبال دهه ۷۰ و ۸۰. برای وقتی که بازیکن بعد از باختن دربی طوری عزا می‌گرفت که انگار مادرش را از دست داده.

فرهیختگان: از صدایش می‌فهمیدی که چه حال خرابی دارد. صدایش تو را می‌برد به فوتبال دهه ۷۰ و ۸۰. برای وقتی که بازیکن بعد از باختن دربی طوری عزا می‌گرفت که انگار مادرش را از دست داده. که انگار آسمان روی سرش خراب شده. که انگار تمام دنیا را از او گرفته‌اند، نه مثل بازیکن‌های فعلی که بعد از باختن هم سرشان توی گوشی است یا وقت آرایشگاه دارند برای شرکت در میهمانی‌های بعد از بازی! باخت استقلال بعد از دربی را از صدای او بود که می‌توانستی درک کنی. حرف‌های پرویز برومند را در گفت‌وگو با «فرهیختگان» بخوانید.

عصبی و دلشکسته‌ام

خانه نشسته‌ام و حرص می‌خورم. تلفنم مدام زنگ می‌خورد و دو سه تا در میان جواب می‌دهم. برخی رفقا هستند و برخی خبرنگارها. برخی هم هوادارانی هستند که دلم نمی‌آید تلفن‌شان را جواب بدهم. دل خودم شکسته. چطور مرهم روی دل آنها باشم. یکی دو ساعت بعد که آرام‌تر شدند دوباره زنگ می‌زنند وحرف می‌زنیم. همه خرابیم. باخت مفتی بود.

باخت بدی بود

حقیقتا پرسپولیس باید بازی بهتری می‌کرد. تیمی که تمام نفراتش را حفظ کرده وضعش فرق دارد با استقلالی که نصف تیمش را همیشه عوض می‌کند و سامان خوبی ندارد. با این همه استقلال نه بد بازی کرده و نه مثل بازنده‌ها بود. این دیگر اتفاق فوتبال است نه برتری پرسپولیس. یک توپ زدند که خورد به تیر و خورد به دروازه‌بان و رفت توی گل! همین! تازه ما که یک پنالتی را هم مفت از دست دادیم، آن هم در نیمه اول.

آقای کریمی چه طرز پنالتی زدن بود؟

متاسفم برای علی کریمی با پنالتی آماتوری‌اش! یا شما نمی‌دانی در کدام تیم بازی می‌کنی یا نمی‌دانی بزرگ‌تر چه تیمی هستی! شما قرار بود بزرگ‌تر این تیم باشی. این چه طرز بازی کردن است. چه کارت‌هایی بود که گرفتی! چه پنالتی‌ای بود که خراب کردی. چهار بازی است که منتظریم یک کاری انجام بدهی. چرا برای استقلال درست بازی نمی‌کنی؟ چرا کار را جدی نمی‌گیری؟ واقعا در بازیکنان امروز استقلال آن تعصبی که باید را نمی‌بینم. آیا زمان ما کسی می‌توانست این‌طوری پنالتی هدر بدهد؟

از اول مخالف مربی خارجی بودم

با استراماچونی مشکلی ندارم و اگر حرفی می‌زنم ربطی به او ندارد. ما توان جذب مربی خارجی و حمایت کردن از او را نداریم. مربی خارجی را باید برای پایه بیاوریم، نه برای تیم بزرگسال. مربی داخلی بیشتر به تیم‌های ما کمک می‌کند. شما مربی خارجی آوردی ولی چیزی که می‌خواهد را به او نمی‌دهی! بازیکن خارجی خوب می‌خواهد ولی پول نداری جذب کنی! خب این کار چه دلیلی دارد؟ من روی مدیریت تیم خیلی حرف دارم.

استقلال را قشنگ تخلیه کردند و هر بازیکن خوبی داشت را رد کردند! کدام تیم دیگر لیگ را می‌بینید که بازیکنان خوب‌شان را به این راحتی بیرون کند. الان بروید سراغ تیم‌های لیگ و بگویید به ما بازیکن بدهید. ببینید جواب‌شان چیست بعد ما بازیکنان‌مان را با حراج بیرون کردیم! متاسفم. استقلال درد زیاد دارد و بیش از اینکه دنبال راه‌حل موقت باشیم باید به دنبال فکر عاجل باشیم. این تیم با رفتن و آمدن بازیکن و مربی درست نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توخودت مشت زن بودی یا گلر

    • بدون نام

      تو خووووووووبیییییییی آقاجون

    • بدون نام

      باباجان مشکل از تیم نیست. مشکل از باشگاه است و باعث شده بازیکنان بی غیرت شوند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لحن صداش به خاطرنشعگی بوده

    • بی نام

      استقلال چندین ساله که همیشه بازندس اقای موقشنگ اینو توی گوشت فرو کن

    • بی نام

      استقلال چندین ساله که بازندس اقای مو قشنگ ولی خب در کل ورزش برا سلامتی خوبه برا سلامتی خودتونم شده تیمتونو نگه دارین البته کیسه بکس خوبی هستین برا پرسپولیس

    • سید مجید

      شعر و ور تلفظ مینمایی
      تو خودت در دوران بازیت هیچی نبودی الان داری شعر بافی میکنی
      بهترین بازیکنان رو برای استقلال گرفتن هم خارجی هم ایرانی
      فقط مونده مسی و رونالدو رو بگیرن
      این باخت ها نه تقصیر مدیریته و نه مربی
      مشکل مافیایی هست که تو نوچه اونایی و داری فضا رو برای اومدن آقای مافیا آماده میکنید
      بازیکنا هم همینطور

    • بدون نام

      باید پنالتی مشت زدن را از تو یاد بگیرند

    • بدون نام

      از بازیکن بی غیرت چه انتظاری داری از پشت توپ ایستادنش مشخص بود که گل نمیکنه چون بازیکن یا چپ پاست یا راست پا وقتی بازیکن یک سمت توپ قرار نمیگیره اینم میشه پنالتی زدنش، رفع تکلیف کرد بی غیرت دراز

    • بدون نام

      خبرنگار فکر کرده صدا ی برومند از ناراحتی هست ؟ خش تو صداش بود ومث عملی ها حرف میزنه خخخخخ

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      دقیقا حرف مارو زد. هرسال هرساااال طبق نقشه و آگاهانه بخاطر اینکه ثباتو ازاستقلال بگیرن میان اول هرفصل استقلاالوتخلیه میکنن. بازیکن معمولی میارن جاشون‌ . اینا تماما ازعمده فقط کافیه فهم فوتبالی داشته باشی تابفهمی چ خبره‌. چرا هوادران لنگ ک تیمشون حفظ شد چهارتا بازیکن طرازاولم گرفتن اما تا هوادراش اعتراض کردن عرب رو عوض کردن؟ اما ما چهارساله میگیم آقایون کثیف این مدیر عامل دجالو مانمیخایم عملکردش زیر صفره چرا عوضش نمیکنن؟ چرا ی فوتبالی یا فتح الله زاده رو نمیارن ؟ چون میدونن اونموقع استقلال تیم خوبی میبنده و سد راهشون میشه. ازانور ی تیم و هوداراش نورچشمی وزیرن و براشون ارزش قائلن ازاینورم هوادار استقلال براشون مهم نیس و استقلالو محکم میکوبن .هفده بازیکن ازش رفته فقط نه تاگرفت جاشون مربی هم هرجی میگه بازیکن میخام آقای وزیر ب فتحی میگه نگیر پشت پرده. بعد تورسانه ها آقای فتحی چرب و نرم صحبت میکنه من خدمتگزار هودارانم‌ . ن آقای فتحی تو ویران کننده استقلالی ماموریتت اینه عملکردت اینومیگه.وزیر نمیزاره تیمو حفظ کنی هرسال. فوتبال کثیف همینه تضعیف حریف . استقلال با ی تیم نصف و نیمه تو دربی لنگو تپوند.لنگ باترس بازی میکرد و هیچی نداشت با ایییین همه بازیکن. با کمکه داور برد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان مشکل مدیر عامل هست فقط؟؟
        جوزپ ماریا خوبه بگم زنگ بزنن بچه ها؟؟؟؟؟
        ده آخه کیسه کش حقیر شما از ریشه خرابید،چه ربطی به مدیرعامل داره؟؟

    • بدون نام

      بروگند چطوری قاطر خان جفتکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج