۹۱۰۲۷۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نصب نکردن کارتخوان در مطب پزشکان جرم است

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: از ابتدای مهرماه استفاده از دستگاه کارتخوان برای پزشکان اجباری است و از پزشکان خواهش می کنیم حتما در سایت اداره مالیاتی ثبت نام کنند تا با مشکل مواجه نشوند و این قانون است و اگر انجام ندهند، پیرو مذاکرات قبلی، براساس اعلام دادستان، ما ضابط قضائی هستیم و اگر مردم به ما اعلام کنند که کارتخوان مطب پزشکی فعال نیست یا اجاره ای باشد، آن پزشک مرتکب جُرم شده و با آن طبق قانون برخورد خواهد شد.

برنا نوشت: مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان گفت: از ابتدای مهرماه استفاده از دستگاه کارتخوان برای پزشکان اجباری است و از پزشکان خواهش می کنیم حتما در سایت اداره مالیاتی ثبت نام کنند تا با مشکل مواجه نشوند و این قانون است و اگر انجام ندهند، پیرو مذاکرات قبلی، براساس اعلام دادستان، ما ضابط قضائی هستیم و اگر مردم به ما اعلام کنند که کارتخوان مطب پزشکی فعال نیست یا اجاره ای باشد، آن پزشک مرتکب جُرم شده و با آن طبق قانون برخورد خواهد شد.

"محمد سلمانی" درباره بررسی تراکنش های بانکی گفت: قانونگذار در جهت تشخیص وصول مالیات بررسی تراکنش های بانکی را به عهده اداره امور مالیاتی گذاشته و تراکنش ها به دست ما می رسد.

وی افزود: براین اساس ما تراکنش ها را بررسی و مودی مالیاتی را صدا کرده و با او صحبت می کنیم و فعالیتی که مشمول مالیات بوده، اگر دریافتی نگرفته باشیم، در پرونده منعکس می شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش درباره استفاده پزشکان از دستگاه کارتخوان عنوان کرد: پزشکان مکلف هستند در سایت اداره کل امور مالیاتی ثبت نام کرده و به شبکه مالیاتی وصل شوند و این مهلت تا پایان شهریورماه تمدید شده است.
وی افزود: از ابتدای مهرماه ۹۸ استفاده از دستگاه کارتخوان برای پزشکان اجباری است و از پزشکان خواهش می کنیم حتما در سایت اداره مالیاتی ثبت نام کنند تا با مشکل مواجه نشوند و این قانون است و اگر انجام ندهند، پیرو مذاکرات قبلی، براساس اعلام دادستان، ما ضابط قضائی هستیم و اگر مردم به ما اعلام کنند که کارتخوان مطب پزشکی فعال نیست یا اجاره ای باشد، آن پزشک مرتکب جُرم شده و با آن طبق قانون برخورد خواهد شد.

سلمانی با تاکید بر انجام ثبت نام در فرصت باقی مانده، اظهار کرد: استفاده از کارتخوان قانون است و همه باید به قانون تمکین کنند و با توجه به شناختی که از این قشر فرهیخته داریم، معتقدیم پزشکان استان کرمان ثبت نام خواهند کرد.

وی در ادامه بیان کرد: رییس کل سازمان مالیاتی کشور اخیرا بخشنامه کرده کسانی که تا ۳۰ مهرماه امسال اصل مالیات و جرائم غیرقابل بخشش خود را پرداخت کنند، از ۱۰۰ درصد بخشودگی جریمه برخوردار می شوند و ما تاکید داریم مودیان حقیقی و حقوقی از این فرصت طلایی استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داداش

      همه باید مالیات بدن ولی را ه ساده داره . بانک مرکزی حساب بانکی به هر ایرانی در هر سنی باز میکنه با کد ملی وهر بانک هر تراکنشی را هر روز و یا هر ماه به حساب بانک مرکزی ارسال میکنه امکان فرار مالیاتی صفر میشه. حالا اینکار بشه در هر حال کل تراکنشها هر فرد به دارایی وصل میشه حتی با حساب خانم یا فرزند هم انجام بشه مشخص میشه.لزومی به داشتن یا نداشتن کارت خوان نیست فقط مگر نقدی عمل کنه وخرید و فروش نقدی انجام بده که امکان تراکنش بالا اصلا وجود نداره

    • امیدبردبار

      من‌الان‌پیش‌فوق‌تخصص‌هستم‌۶۰تومان‌ویزیتش‌هست‌ولی‌کارت‌خان‌نداره

    • کاظم

      بیش از ۹۰ درصد پزشکان از پزشک عمومی بگیر تا فوق تخصص و جراح کارت خوان ندارن. اونایی هم که دارن میگن خرابه. فقط واسه دکور گذاشتن و اینکه بازرس بیاد گیر نده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج