جاباما
۹۱۰۲۸۸
۲ نظر
۵۰۱۸
۲ نظر
۵۰۱۸
پ

ستاره تاج و تخت: زندگی پس از سریال تلخ شد

آلن پس از بازی در نقش "تیون گریجوی" که یکی از جالب‌توجه‌ترین ضدقهرمانان سریال "بازی تاج و تخت" بود، به عرصه‌ی سینما وارد شده است.

ایران آرت: آلفی آلن" مانند دیگر ستارگان سریال "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) در حال حاضر سعی می‌کند با زندگی در دوران پسا-وستروس کنار بیاید. او که امسال به خاطر بازی در فصل پایانی سریال فانتزی HBO در مراسم اهدای جوایز امی نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شده، در مصاحبه با "تریلیست" از زندگی پس از "بازی تاج‌وتخت" گفته است.

ستاره تاج و تخت: زندگی پس از سریال تلخ شد

آلن پس از بازی در نقش "تیون گریجوی" که یکی از جالب‌توجه‌ترین ضدقهرمانان سریال بود، به عرصه‌ی سینما وارد شد تا در فیلم تحسین‌شده‌ی "جوجو خرگوش" (Jojo Rabbit) به کارگردانی "تایکا وایتیتی" که جایزه‌ی مردمی جشنواره‌ی تورنتو را هم تصاحب کرد به ایفای نقش بپردازد. آلن در رابطه با "بازی تاج‌وتخت" می‌گوید: "در ابتدا فوق‌العاده بود، و بسیار لذت‌بخش… اما سپس شخصیت من در سریال شکنجه شد و زندگی ذره‌ای تلخ شد."

وقتی بازیگری نقش شخصیتی را بازی کند که با خیانت به محبوب‌ترین خاندان داستان از خاکستر برمی‌خیزد، پس از دستگیری یک فصل کامل تحقیر می‌شود، آلت مرادانگی او توسط مردی به نام "رمزی بولتون" قطع می‌شود، بعید نیست که احساس خوبی نداشته باشد. آلن تنها کسی نیست که در "بازی تاج‌وتخت" سهم داشته و آسیب روحی دیده. "جورج آر.آر. مارتین" نویسنده‌ی کتاب‌های منبع الهام سریال هم حتی در مصاحبه‌ای اعتراف کرده است که اقتباس سریال از آثار او چندان شرایط خوبی برایش به وجود نیاورده.

به گزارش ۳۰نما، آلن که می‌دانسته بازی در این سریال "دردناک" خواهد بود و در عین حال قدردان چنین تجربه‌ای است می‌گوید: "قصد بی‌احترامی به شبکه‌ی HBO و یا کارگردانانی که با آنان همکاری کرده‌ام را ندارم - پس از گذشت مدتی، از آنجا سریال بسیار عظیم است، شما بیشتر به متنی که برای شخصیت می‌نویسند مدیون می‌شوید تا شخصیتی که فکر می‌کنید خلق کرده‌اید… هم باید برای آنچه از شما می‌خواهند انجام دهید احترام قائل باشید، هم آنچه که به عنوان بازیگر به آن اضافه می‌کنید."

آلن در مورد اولین نامزدی امی خود می‌گوید: "نمی‌خواهم وانمود کنم که با مراسم امی بیگانه‌ام، اما چندین سال قبل وقتی که به تازگی تولید سریال را آغاز کرده بودیم، به آن فکر کردم… با خود گفتم شاید یک روز روی صحنه بروم اما این رؤیا رنگ باخت. این رؤیا مدت‌هاست که رنگ باخته."

با این حال، آلن که برادر "لیلی آلن" خواننده‌ی انگلیسی است اکنون یکی از مدعیان اصلی کسب جایزه در مراسم امی یکشنبه شب است. خواهر آلفی نامزدی امی او را در صفحه‌ی اینستاگرامش تبریک گفت، اما این مسئله موجب نشد هواداران آهنگی را که او در سال ۲۰۰۶ در مورد برادرش خوانده بود را به یاد نیاورند. در متن این ترانه آمده بود: "آه، آلفی بلند شو، روز تازه‌ای برآمده، نمی‌توانم ببینم که تو زندگی‌ات را به هدر می‌دهی، باید شغلی پیدا کنی زیرا قبض‌ها باید پرداخت شوند‌، آلفی، از مغزت استفاده کن…"

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوران پسا-وستروس؟؟ :))
      اما درباره قطع آلت مردانگی او توسط مردی به نام رمزی بولتون، كار به جايى رسيد كه در يک جلسه كه با حضور خود الفى الن و ايوان ريان (رمزى بولتون) و مايكل مک الاتون (روس بولتون) برگزار شد همه آنها به بينندگان اطمينان خاطر دادند كه آلت الفى در واقعيت بريده نشده و فقط در سريال اينطور نشان داده شده و بنابراين جاى هيچگونه نگرانى در اين زمينه وجود نداره

    • ميرزا کوچک خان

      اره بد شد چون بريدنش خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج