۹۱۰۳۵۶
۸۰ نظر
۵۰۰۴
۸۰ نظر
۵۰۰۴
پ

خطیر به وریا: باند تو استقلال را بیچاره کرد

علی خطیر، معاون پیشین باشگاه استقلال به اظهارات وریا غفوری کاپیتان آبی‌پوشان واکنش نشان داد.

ایسنا: علی خطیر، معاون مستعفی باشگاه در واکنش به صحبت‌های وریا غفوری در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از داربی ۹۰ تهران گفت: همه می‌دانند که من چقدر استقلالی‌ام و در یک سالی که در این باشگاه بودم این موضوع را نشان دادم. کارنامه من در استقلال مشخص است، اما جالب است که یک بازیکن که بازوبند مهم کاپیتانی را هم بر بازو می‌بندد و وظایف فنی و مدیریتی دارد، به جای خوب تمرین و خوب فوتبال بازی کردن و نشان دادن کیفیت بالایش در زمین، دائما دنبال فعالیت اجتماعی در فضای مجازی و جمع‌آوری فالور در صفحات مجازی است.

او افزود: من از محبوبیت سلبریتی‌ها به خوبی با خبر هستم، اما نمی‌توانم واقعیت‌ها را نگویم. سؤال من از این بازیکن و هواداران استقلال این است که آیا یک بازیکن حرفه‌ای که پول حرفه‌ای می‌گیرد، وظیفه ندارد خوب تمرین و خوب فوتبال بازی کند؟ با احترام به همه دغدغه‌های فرافوتبالی که همه‌مان داریم، آیا دغدغه‌ یک بازیکن باید فعالیت اجتماعی و حتی برخی اوقات سیاسی در فضای مجازی باشد و همین ماجرا روی کار فنی‌اش اثر بگذارد؟ خیلی‌ها به کاپیتان فعلی استقلال گفته‌اند که به جای این کارها، تمرکز را روی فوتبالت بگذارد و اگر هم نمی‌توانی فوتبال را رها و کار سیاسی کن، یا اصلا از استقلال برو و در تیم دیگری باش و این کارها را انجام بده.

معاون پیشین باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: آقای وریا غفوری! تو به حرف‌ها، پست‌ها و استوری‌هایت در اینستاگرام هم اعتقاد نداری، چرا که اگر داشتی از استقلال و از پول بیت‌المال تقاضای سالی سه و نیم میلیارد تومان نمی‌کردی. تو فقط ادای امثال مرحوم ناصر حجازی را در می‌آوری. تو کجا، ناصر حجازی کجا؟ اگر دیدی ناصر حجازی این کار را می‌کرد و درد مردم و جامعه را فریاد می‌زد، خودش هیچ وقت از استقلال چیز زیادی نخواست و حتی بعضی وقت‌ها هم با کم‌ترین پول برای استقلال کار می‌کرد و برای خودش بیش‌تر از مردمش نمی‌خواست. ناصر حجازی در زمان بازی‌ و هم در زمان سرمربیگری‌اش در بحث فنی کیفیت بالایی داشت، اما حالا بازیکنان فوتبال یاد گرفته‌اند که ضعف‌های‌شان را با فعالیت در فضای مجازی و پست‌ها و استوری‌ها بپوشانند.

خطیر با اشاره به طلب ۵۰۰ میلیون تومانی‌اش از باشگاه استقلال گفت: بحث‌هایی مطرح شده که انگار من ۱۰ بازیکن را از استقلال فراری داده‌ام. من کدام بازیکن استقلال را فراری داده‌ام؟ من اگر شخم زدن بلد بودم، باید اول تو را شخم می‌زدم. مدیربرنامه شما که هم‌چنان علیه من خط می‌دهد، باعث و بانی باخت استقلال در داربی بود، چون همه بازیکنانش بی‌کیفیت بودند و بد بازی کردند و تو هم اصلا خوب نبودی. من از استقلالی ریالی پول نگرفتم و ۵۰۰ میلیون تومان هم از جیبم خرج کرده‌ام و می‌توانی این را از مدیران باشگاه بپرسی، ولی تو چه کار کرده‌ای؟ شمایی که فقط ۵۰۰ میلیون تومان سال گذشته زیرمیزی گرفتی! یک BMW سری ٧ گرفتی که ۵ میلیارد قیمتش بود! من که می‌دانم چه کسی به تو خط می‌دهد که علیه من مصاحبه کنی. آقای غفوری! اگر جرأت داشتی باید جواب خبرنگاری که به تو اعتراض کرده را، می‌دادی، اما این جرأت را نداشتی. به گواه کارشناسان در چهار بازی اول استقلال، جزو ضعیف‌ترین بازیکنان استقلال بودی. خدا نبخشد آن‌هایی که تیم را به دست تو و آن دلال معروف دادند تا به این روز بیفتد.

وی ادامه داد: من ۱۰ بازیکن را از استقلال فراری داده‌ام؟ یادت نیست در بازی استقلال - سایپا و هم‌چنین در منزل من در حضور دوست مشترک به من گفتی که مهدی رحمتی را از تیم کنار بگذارید، تیم درست می‌شود؟ آیا تیم درست شد؟ مشکل باند سفت‌ها بود؟ باز باند سفت‌ها در کورس قهرمانی قرار داشتند، شما که سر دسته باند شل‌ها هستید، چه کار کرده‌اید؟ استقلال هر چه می‌کشد، از دست باند شل‌هاست!

معاون پیشین باشگاه استقلال با انتقاد از رفتارهای وریا غفوری در یکی دو فصل اخیر گفت: شما بازیکنانی هستید که فصل قبل، همه پولتان را گرفتید و تیم را دو بار به ناجوانمردانه‌ترین شیوه به اعتصاب کشاندید. اگر معرفت دارید، همین الان بیایید به خاطر هواداران، یک میلیارد تومان از پول‌تان را به باشگاه ببخشید، آن هم به خاطر هواداران، اما شما از این کارها نمی‌کنید. شما حالا باندی دارید که همه‌تان بنده پول هستید و دلال معروف هم شما را هدایت می‌کند و تیم را به ورطه سقوط کشانده است. شما بویی از عشق به تیم و بازوبند و استقلال نبرده‌اید.

خطیر افزود: آقای غفوری! تو حتی جرأت نمی‌کنی اسم من را بیاوری، آن وقت از اعلام اسامی مقصران شکست داربی خبر می‌دهی. مقصر داربی من بودم یا تو که سایه‌ات تو زمین نیست. آیا مقصر کسی است که استعفا داده و رفته است؟ به خاطر قدرت مدیر برنامه‌های شما در تیم استعفا کردم و رفتم، چون زروم به باند شما نرسید. اگر زورم می‌رسید باند شما را متلاشی می‌کردم تا استقلال از دست شما نفس بکشد. من کدام بازیکن را فراری داده‌ام؟ این شما بودید که به سرکردگی دلال معروف، به عوامل فضای مجازی‌تان خط می‌دادید بازیکن غیر باند شما را بزنند تا راحت تیم را در اختیار بگیرید، این کار بزدلانه نشان می‌دهد که شما که باعث باخت استقلال در داربی روز گذشته شدید، لیاقت پوشیدن پیراهن استقلال را ندارید.

او تصریح کرد: شما به دروغ بازارگرمی می‌کردید که تراکتور ما را می‌خواهد و حاضر است ۶ میلیارد تومان بدهد. کدام مدیر تراکتور حاضر است این موارد را تأیید کند؟ رفتید و دورهای‌تان را زدید و آمدید در نهایت با استقلال قرارداد بستید. بازارگرمی دلال شما و موج‌های رسانه‌ای مشکوک که هدفش ادامه حضور شما در استقلال بود کار را به این‌جا کشانده است. خدا از شما نگذرد و امیدوارم این پول‌های میلیاردی که از استقلال می‌گیرید و پول زور است از گلوی شما به خوشی پایین نرود.

خطیر با اشاره به یک ماجرای عجیب گفت: من خیلی چیزها را می‌دانم، اما به خاطر استقلال چیزی نمی‌گویم. این شما و باند شما بود که با بازیکنان به صورت پکیجی قرارداد بستید. یعنی یک بازیکن که قیمت بالایی داشت به شرطی قرارداد می‌بست که بازیکن دیگری که قیمت بالایی نداشت، اول قرارداد ببندد. این شما نبودی که به عنوان کاپیتان با همراهی دوستان‌تان، بازیکنان جوان دیگری را مجبور می‌کردید که با مدیربرنامه شما قرارداد امضا کنند؟ آن وقت می‌آیی و پست حمایت از جامعه و کولبرها می‌گذاری؟ هوادار تو را نمی‌شناسد، من که تو را خوب می‌شناسم. بازیکنان استقلال می‌توانند شهادت دهند که این کار را کرده‌اید و حالا این نتایج تاوان آن کارهاست. سال گذشته سرجمع ۱۰ بازی کردی، ۵ میلیارد تومان نقد گرفتی، BMW سری ۷ گرفتی، بعد می‌آمدی و بازیکنان را تحریک می‌کردی که اعتراض کنند؟ معلوم است که باید از رفتن من خوشحال باشی و علیه من حرف بزنی، چون می‌خواستی با این کیفیت، از استقلال سه و نیم میلیارد تومان بگیری، اما من نگذاشتم و جلوی این قرارداد را گرفتم.

وی یادآور شد: به من می‌گویی شخم زن؟ من اگر شخم زن بودم، باید اول تو و دار ودسته‌ات را شخم می‌زدم، اما نگذاشتند استقلال را درست کنیم. وریا جان، تو گران‌ترین فعال اجتماعی هستی، فعالان سیاسی و اجتماعی واقعی، وضعیت‌شان اصلا مشابه تو نیست. آن‌ها بیش‌ترین فشارها را تحمل می‌کنند و چیزی هم ندارند، ولی تو پردرآمدترین فعال اجتماعی و سیاسی این کشور هستی! سینه من پر از درد است، اما به خاطر استقلال سکوت اختیار کرده‌ام. صحبت‌های کاپیتان استقلال، بیش‌تر به زخم استقلال نمک می‌پاشد تا این که زخم‌های استقلال را التیام ببخشد. توصیه دوستانه من به غفوری این ست که از امروز با خودش عهد کند که تنها بر فوتبال و کیفیت فنی خود در زمین تمرکز و از هرگونه فعالیت اجتماعی و سیاسی در فضای مجازی دوری کند، چرا که او با این مبلغ گزافی که از بودجه بیت المال می‌گیرد نسبت به استقلال و هواداران استقلال دین بر گردنش دارد و فعالیت‌های اجتماعی را به اهل‌شان که واقعا دغدغه مردم خود را دارند، واگذار کند.

معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال گفت: این که گفته‌ای ۱۰ نفر از استقلال رفته‌اند، در واقع بازیکنان فعلی را تضعیف کرده‌ای. اگر شخصیت یک کاپیتان را داشتی، هیچ وقت این حرف را نمی‌زدی و با این حرف روحیه خودت و تیم را قبل از داربی پایین نمی‌آوردی. یک کاپیتان هر چقدر تیمش ضعیف باشد، به آن‌ها روحیه می‌دهد. تو شخصیت یک کاپیتان را نداری. تو عملا من را نزده‌ای، بلکه استقلال و همه هم‌تیمی‌هایت را زده‌ای.

خطیر در پایان تصریح کرد: با توجه به توانایی‌های استراماچونی که روز گذشته در داربی نمایان شد، به هواداران قول می‌دهم با کمی صبوری خیلی زود استقلال به کوران مسابقات و قهرمانی برمی‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اقا که مدعی حمایت هست یعنی فصل پیش کلا چقدر از استقلال گرفته ؟
      5 میلیارد به علاوه BMW سری 7 ؟

      حالا اون کولبر بیچاره برای بار کیلویی 5000 تومان باید مشقت را در دل کوه تحمل کند و خطر تیر خوردن یا پرتاب از کوه در نهایت هم با دیسک کمر خانه نشین شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازکجامعلوم که خطیرراست میگه؟شماازجای دیگه ای دردداری اینجاخالی نکن

      • بدون نام

        این خطیر باعث بدبختی استقلال شد از اون داستان جاسوس فرستادن به جلسات شفر و بازیکنان تا فحش ناموسی به علیرضا حقیقی سر زمین تمرین و بیرون کردن شفر و صدها درگیری و تنش باعث نابودی استقلال شد یک ادم دروغگو بیتربیت

      • بدون نام

        جدیدا یه پست حمایتی میزارن از اون ور میلیاردی میکشن بالا،این پست گذاشتن هم مد شده بعدشم چهارتا پارتی و لایک فلان خانم بازیگر چمیدونه کولبر بدبخت چی میکشه

      • بدون نام

        کولبرها بچه های سنندجن وریا هم همینطور
        این که همه جا فقیر و غنی داره فکر کنم تو حکومت امپریالیستمی ما جا افتاده
        ضمن این که ایشون با زحمت به اینجا رسیدن
        مگه کم داریم مفت خورای دلال و کلاش و ...

      • بدون نام

        کولبر هم زحمت میکشد خیلی بیشتر از ایشان

        جانش در دستش هست برای گذران زندگی

        ضمن اینکه این موضوع را از باشگاه کیسه ببرون امده که از جای دیگه پس خودتن هم باید جوابگو باشید

        ضمنا این غنی وفقیر راکه. ادعا میکنید کسیکه پست. حمایت ميگذاردباید کمک کند پر کند

      • بدون نام

        امیدوارم نیمکت بشینه لامصب بزرگراه راه انداخته بزرگراه غفوری

    • مهدی

      حرف حق...

    • بدون نام

      دقیقا هرچی گفتی درست بود، کاپیتان تیم که غیرت نداشته باشه وای بحال امثال کریمی و دانشگر که ذاتا بی غیرت به دنیا اومدن

    • بدون نام

      ترتر نکن هر چ می کشیم از دست تو میکشیم تو اگ عرضه داشتی نمی زاشتی 19 بازیکن از تیم جداشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیرآب رحمتی رو غفوری زد،اگر دروازه‌بان خوب داشت تیم الان دربی نتیجش این نبود

    • بدون نام

      همیشه از افرادی مثل این وریا نفرت داشتم .ادمای کثیفی هستن

    • دلیری از دیار کورد

      هرچه بگندد نمکش میزنند
      وای ازآنروز بگندد نمک....

    • سلطلن

      خوب قهوه ایش کردی

    • فرشاد

      خاک عالم بر سر آن باشگاهی که امثال غفوری و خطیر و ...باند بازاش باشن...چه کردین با این باشگاه لعنت خدا بر شما

    • بدون نام

      حوصله خوندن چرت وپرت ندارم.یکی خلاصش کنه چی گفده

      پاسخ ها

      • اکبر

        گفته کیسه زباله ذاتشون کثیفه درست هم نمیشن

      • بدون نام

        حتما برو بخون چون حرفای مهمی زده

    • بدون نام

      پدر تیم رو درآوردی همه بازیکنان درجه یک باشگاه رو فراری دادی ،،

      پاسخ ها

      • آبی دل

        تف به شرافت هرکس که به استقلال مظلوم خیانت میکند سلطانیفر وپسرش سازمان لیگ وکمیته لجن داوران که طارمی وحسینی راچند سال پیش بخشید ولی حالا .....

      • آبی دل

        تف به شرافت هرکس که به استقلال مظلوم خیانت میکند سلطانیفر وپسرش سازمان لیگ وکمیته لجن داوران که طارمی وحسینی راچند سال پیش بخشید ولی حالا .....

    • آشنا

      من به عنوان یک هوادار استقلال قانع شدم.بیراه هم نمیگه این خطیر. مخصوصا اون قسمت که یک میلیاردو بخاطر هوادار ببخشید .....

    • صادق کوشکی

      این ها دعوا که می کنند خیلی چیزها رو می شود و یک سری هوادار چه پرسپولیس و چه استقلال زود باور در ورزشگاه حنجره پاره می کنند! این ها به قول این اقا فقط یک کمی از پشت پرده مافیای فوتبال است

      پاسخ ها

      • شاهرخ خان

        آدما موقع عصبانیت خود واقعیشونو نشون میدن و حرفای درست میزنن. خطیر درست میگه. چرا باید یک نفر مدیربرنامه چند تا بازیکن تیم باشه و هر وقت خواست تیمو تحت فشار بذاره و اونا رو هوایی کنه و ببره به تیمای دیگه؟!
        بازیو که باختی وریا/ فتحی رو شناختی وریا

    • 13dey

      چقد کیسه حقیره که هر ننه قمری دو روز میاد میشه صاحب تیمتون

    • بدون نام

      وریابی شرف هم ازتوبره میخوره هم ازآغل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی کثیفه واقعا.

    • بدون نام

      اخرشو خوب اومدی درایت دیروز استراهوچی .....! کدوم کاررا کرد بجزدرگوشی با کمک داور زدن ورفتار شفرگونه ؟ مگه شوت نکرد بطری اب رو ؟ مگه کمک داور بهش نگفت برو کنار وزوز نکن توگوشم؟ مگه یزدانی یاغی سیامک رو زد و دوباره با زانو عمدی زد استراهوچی داشت داد میزد که خودشو انداخته زمین! درحالی که سیامک دوستی روی زمین نشسته بود ...نگران پول بیت المال هستید یه مربی و دوتا بازیکن غیر لات بگو بیارن فرشید ویزدانی و بقیه بازیکن نیستند!

    • ابی

      دیگ به دیگ میگه روت سیاهه؟

    • آبی آبی

      500 میلیون زیرمیزی + BMW پنج میلیاردی؟؟!!!
      سال قبل؟؟؟!!!

      مگه خودت سال قبل تو این تیم نبودی؟؟ پس دست خودتم تو کاسه ای...

      ما هوادارای استقلال نه از تو آقای خطیر ،نه از فتحی و نه انتخاب مربی تون یعنی استراماچونی راضی نیستیم

    • بدون نام

      خخخخخخ
      کیسه کشا بدجور افتادن به جون همدیگه

    • بدون نام

      خخخخخخ
      کیسه کشا بدجور افتادن به جون همدیگه

    • رضا

      خفه شو خطیر ...تو س...گ کی باشی بر ضد وریا صحبت کنی!؟

    • بدون نام

      عوضی ها وقتی از تیم بیرون میرید حرف میزنید تو هم از اون مفت خورایی که باشگاه بزرگ استقلال و به این روز انداختید،همتون دزدید

    • رضا

      چه بخور بخوریه

    • بدون نام

      از اولم معلوم بود میخواد ادای ناصر خان در بیاره تو کجا ناصر حجازی کجا....کَدی

      پاسخ ها

      • ننگ به اس اس ۱۹

        این چند روز که این خودنمایی پیرهن رو تو بازی قبلی کرد انقدر حرص خوردم من، دلم میخواست به اینایی که این حقه باز صدرو رو گندش کردن و بدتر اینکه اونو با حجازی خدابیامرز یکی دونستن بگم لطفا یه کم فکر کنید ببینید این اگه واقعا آدم روراست و
        مردمی بود، تو این اوضاع ۹ میلیارد پول میخواست از باشگاه؟!
        اگه حرفای این خطیر روباهم باور نمیکنید، قضیه اینجنت مشترک و شرط کاپیتانی و فیکس بودن و چند میلیارد گرفتن یه سری بازیکنا واسه تمدید رو بذارید کنار هم، خودتون به خیلی
        !... چیزا میرسید

    • علی

      واقعا حقیقتو گفته این وریا فقط با نشون دادن رگش خواست بگه غیرت داره ولی هم پولکیه هم ی بازیکن معمولی ک هیچی نداره

    • بدون نام

      خطیر خفه شو .مرد بودی می موندی نه کند بزنی و بعد بزنی بچاک

    • بدون نام

      میگن آب سر بالا بره قورباغه ابو اطا میخونه.....قضیه وریاست

    • بدون نام

      میگن آب سر بالا بره قورباغه ابو اطا میخونه.....قضیه وریاست

    • بدون نام

      میگن آب سر بالا بره قورباغه ابو اطا میخونه.....قضیه وریاست

    • بدون نام

      یعنی یه بلایی سرتون اورده پرسپولیس که با برف سال دیگه بیاین پایین.....

    • بدون نام

      دمت گرم خدا شاهده ای وریا غفوری چه بدرد استقلال میخوره

    • بدون نام

      چرت نگو پدر تیمو دراوردی نفوذی بی همه چیز

    • بدون نام

      این گفته کاملا صحیح است آخه جوجه تو کجا وسیاست کجا؟ بجای این کارها تمرکزت به تمرینات وتیمت باشه!

    • بدون نام

      ببین آقای مفت خور میدنم از کجا میسوزی اون کورده غیرت داره مثل توسوسول نیست خودت جمع جور کن استقلال نابود کردی همه را فراری دادی چی میخوای دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطی داره ،یادگرفتن کورده کورده

    • بدون نام

      خوبه دختر آبی نیست که ببینه دارین یواش یواش دارین سقوط میکنین مگر نه این دفعه دیگه خودشو ......

    • بدون نام

      واویلااااااا واویلا
      خطیر راست میگه؟؟؟؟؟؟

    • فردوسی

      خدایی با این وضع معلوم شد باشگاه نیست طویله هستش

    • بدون نام

      خطیر اگر هم دروغگو باشه ی کلمه حرف حق و درست زد و اینکه آقایون سالانه به اندازه در امد 400 سال ی کارگر پول میگیرن و همیشه و همه جا دم از حمایت از کارگر میزنن نمونه خیلی واضح آقای امیر قلعه المافیا

    • بدون نام

      درود به خطیر

    • بدون نام

      آقای خطیر شما تنها دلسوز باشگاه بودی و نباید استعفا میدادی

    • بیرانوند

      خداوند رحمت کند پدر و مادرتان را. این بی غیرت ها حالمون رو گرفتند. من چون میدونستم استقلال با ترس میره بازی کنه و حدس میزدم میبازن بازی رو ندیدم.

    • بدون نام

      چرا زور هیچکس به این باندها نمیرسه

    • بدون نام

      تو این وضعیت اقتصادی بازیکنان بی شرف به چه پول هایی میرسن

    • بدون نام

      بالاخره یه مطلع از وضع این پسره ی هوچی اینستا باز حرف زد، خیلی آدم کثیف و تظاهر کننده ای وریا

    • علی

      میگی وریا جرات آوردن اسمم نداره،چراخودت جرات نداری اسم اون دلال معروف بگی،هی حواله میدی،همتون سروته یه کرباسیت

    • بدون نام

      آقای خطیر خواهشا همه چیزهایی که از باشگاه استقلال و بازیکنان میدونی بگو . باشگاه استقلال باید با زلزله ی حرف های شما نابود بشه تا دوباره ساخته بشه . خوب ساخته بشه با آدم های خوب و کاربلدی مثل شما

    • بدون نام

      در فصل نقل و انتقالات مشکل اصلی استقلال و خطیر با سه بازیکن بود ، حسین حسینی ، وریا غفوری ، علی کریمی . چهار بازی انجام دادیم این سه نفر جزو ضعیفترین بازیکنان استقلال بودن . خطیر نمیخواست به این بازیکنان نفری سه چهار میلیارد پول بده چون واقعا ارزش این پولو ندارن . برای همین هم خطیر رو زمین زدن و باعث استعفاش شدن

      پاسخ ها

      • حمید

        واقعا حرف حق

    • بدون نام

      وریا باند باز

    • اصلان

      زر نزن کمبود دار ده ساله وریا سطح اول فوتبال ایران بازی میکند
      چه میدونی درتیم نفت دقیقه نود از فاصله ۳۵متری چطور دروازه رحمتی واستقلال وباز کرد.
      درضمن راجب نحوه تمرین سرمربی پاسخگو وناظرتمرین ایشون است نه جنابعالی !!!
      شما اومدی با دلال بازی بهترین بازیکنان استقلال وفراری دادی .ده تابازیکن در پیت گرفتی باقیمت گزاف وخودت کلی حق دلالی رفت تو جیبت.!!!!!!!!

    • عطا

      فکر کنم درد شما جبهه گیری های اجتماعی وریاست. وریا زحمت میکشه پولش و هم میگیره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زحمت،؟؟؟کثیفترین پول رو از بین المالکی به جیب میزنه،که اصلا حقش نیست

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      زرنزن مردک. آره همه دیدن به دستور وزیر چطو ترکیب اصلی استقلالو رد کردی رفت ی مشت بازیکن بنجل گرفتی جاشون بیشرف. ووریا هم بازیش هم معرفتش عالیه و ثابت شده اس توی بیشرف نمیتونی خرابش کنی. سه ملیارد گرفت حقشه. بروببین بقیه بازیکنان ملی پوش و لنگی جقدمیگیرن سالی شش هفت ملیارد هرکدوم میگیره. ووریا مفت داره بازی میکنه

    • بدون نام

      چی شد هر کس طبق تو هم خطاط نباشه و یه حرف حق بزنه اینجور براش توطئه و تهمت میزنین شده قضیه نماینده شجاع خانم مجلس که خدا خودشو خانوادشو از شر شیاطین
      مسلمون نما حفظشون کنه

    • بدون نام

      مرتیکه مگه قراردادش زمان تو فرصت طلب نبود اگر بد بود تو .... چرا موافقت کردی و لال بودی؟تو و دارو دستت بدون مردم از شماها بدشون میاد با شانتاژ نمیتونین امثال وریا رو که حرف حق میزنن بایکوت کنید

    • بابک

      اجازه بدهید .کمی فکر کنید .زود قضاوت نکنید.خطیر که هر چند وقت یکبار میاد یک سری افشا گری میکنه .این سوال و جواب بده که شما معاون باشگاه بودی و قدرت
      داشتی چرا همان موقع حرف نزدی و زیر بار حرف وریا رفتی.
      یعنی وریا اینقدر قدرت داره که رحمتی و کله پا کنه و شما را
      هم دور بزنه .حتما پژمان منتظری را هم وریا اخراج کرد.
      اصلا گیریم شما راست میگی. پس فتحی و هیئت مدیره و امثال شما چکار ه بودند که اجازه دادند یک بازیکنی مثل
      وریا بیاد بازیکنان قدیمی را بیرون کنه و باند خودش و بیاورد.حتما خودتون هم منافعی داشتید.خاک تو سر باشگاهی که یک بازیکن میاد کل تیم و عوض میکنه و
      قرارداد بالا میبندد و مدیران هم سکوت میکنند .آقای خطیر تو خودت هم زیر سوالی برادر .اینقدر هم مظلوم نمایی نکن
      و خودت و استقلالی معرفی نکن .اگر دلسوز بودی از همان اول اجازه نمیدادی که منافع استقلال به خطر بیفتد.
      حتما قول و قرار هایی با هم گذاشتید که انجام نشده حالا اومدی بعد از چند ماه که استقلال به این روز افتاده مثلا
      افشاگری میکنی .در ضمن اینقدر هم از مرحوم ناصر حجازی
      خرج نکن .ناصر خان آدمهای مثل تو را اصلا نمیدید

    • بدون نام

      پروژه خراب کردن وریا و مردمی که.......

    • بدون نام

      وريا هم از استقلال بره كه اصن تموم ميشه تيم باز اين يكي يه كيفيتي داره بازيش

    • بدون نام

      اقای خطیر هوادار استقلال مثل تو خر نیست،اقای خطیر دروغ گفتن ذات تو و فتحی بیشرفه،وریا بد،پژمان و رحمتی را چرا فراری دادی؟؟وریا بد،چرا ۱۷ بازیکن از استقلال رفتن اون؟اقای خطیر نکنه انتظار داری بازیکن واسه استقلال مفت بازی کنه و بعد مدیرانی مثل تو و فتحی و افشارزاده ملیاردی بگیرن؟!!اقای فتحی از دلالی استرا چقدر به جیب زدی؟؟اقای مدیر کجای دنیا مدیریت تیم بازیکن جذب میکنه در صورتی که هنوز سرمربی انتخاب نشد
      اقای خطیر شهامت میخواد کسی به اشتباهش اعتراف کنه،فتحی از تو بیشرفتره که هنوز مثل زالو داره خون استقلال و میمکه
      اقای خطیر وقتی بازیکنان و مقابل هوادار قرار میدادی واسه هوادار ثابت شد که مدیر نیستی،اقای خطیر نمیشه همه بد باشن فقط تو خوب،شفر هم جز باند سفت یا شل بود!!؟؟از روزی که رفتی تا الان تمام حرفات متناقض و دروغن،اقای خطیر باخت استقلال نتیجه کار حضرتعالی بود که رحمتی رو فراری دادی،حسینی مقصر دو باخت استقلاله،اقای خطیر دیگه دروغ بسه

    • بدون نام

      لنگی اس اس نما

    • ننگ به اس اس ۱۹

      این چند روز که این خودنمایی پیرهن رو تو بازی قبلی کرد انقدر حرص خوردم من، دلم میخواست به اینایی که این غفور حقه باز صدرو رو گندش کردن و بدتر اینکه اونو با حجازی خدابیامرز یکی دونستن بگم لطفا یه کم فکر کنید ببینید این اگه واقعا آدم روراست و مردمی بود، تو این اوضاع ۹ میلیارد پول میخواست از باشگاه؟!

    • ننگ به اس اس ۱۹

      اگه حرفای این خطیر روباهم باور نمیکنید، قضیه اینجنت مشترک و شرط کاپیتانی و فیکس بودن و چند میلیارد گرفتن یه سری بازیکنا واسه تمدید تو این فصل رو بذارید کنار هم، خودتون به خیلی چیزا میرسید ...!

    • بدون نام

      همه اینها از بی عرضه بودن مدیرت باشگاه است .وگرنه این تیم دقیقا مشخصه که مشکلش تو زمین چیه.
      برای پیشنهاد هم باید بگم اول حسینی دروازه بان پراسترس و ناآماده باید چند بازی بیرون بشینه تا ریکاوری ذهنی بشه

    • بدون نام

      همه اینها از بی عرضه بودن مدیرت باشگاه است .وگرنه این تیم دقیقا مشخصه که مشکلش تو زمین چیه.
      برای پیشنهاد هم باید بگم اول حسینی دروازه بان پراسترس و ناآماده باید چند بازی بیرون بشینه تا ریکاوری ذهنی بشه

    • چهار فينال اسيا

      ما ميگويم حرف تو درست غفوري بيشتر به فكر دنياي مجازي هست...ولي تو كه ايقدر بازيكن عوض كردي و رفتي..دليل رفتنت چي بود تو كه نميموندي چرا بازيكن ها رو بيرون كردي

    • چهار فينال اسيا

      اخه لنگي به تو چه...غفوري خودشو گم كرده...خطير هم استقلال بدبخت كرد رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج