۹۱۰۴
۲ نظر
۵۰۶۸
۲ نظر
۵۰۶۸
پ

در محوطه دادگاه خانواده

بددهنی یک زن، یک خانواده را ویران کرد

علت جدایی از همسرش را پرسیدم و او در پاسخ گفت: ۱۷ سال پیش با همسرم آشنا شدم و با تمام مخالفتی که از طرف خانواده ام صورت می گرفت، با او ازدواج کردم. از همان ابتدا زندگیمان با دعوا پیش می رفت و شاید دلیلش اختلافاتی بود که او با پدر و مادرم پیدا کرده بود.

در محوطه دادگاه خانواده در برخورد با آقایی که در حال انجام مراحل دادخواست طلاق بود، علت جدایی از همسرش را پرسیدم و او در پاسخ گفت: ۱۷ سال پیش با همسرم آشنا شدم و با تمام مخالفتی که از طرف خانواده ام صورت می گرفت، با او ازدواج کردم. از همان ابتدا زندگیمان با دعوا پیش می رفت و شاید دلیلش اختلافاتی بود که او با پدر و مادرم پیدا کرده بود.

محمد در ادامه اضافه کرد: دوست ندارم بگویم همسرم دچار بیماری اعصاب و روان شد چون این طور به نظر می رسد که آقایان وقتی راه دیگری جز جدایی ندارند، این حرف را می زنند اما اعمال و رفتارش برایم غیرقابل کنترل شده بود. با این حال فکر کردم با تولد فرزند زندگی مان سروسامان بگیرد؛ اما با فرزند اول که سر و سامان نگرفت هیچ، تولد فرزند دوم هم دستمان را برای اجرای طلاق بست.

وی در ادامه می گوید: تمام مشکلات ۱۵ساله زندگی ام را به عشق فرزندانم تحمل و با او مدارا کردم. تمام محدودیت هایی را که برایم ایجاد کرده بود از قبیل قطع رابطه با خانواده و اقوام را تحمل کردم. حرفی از جدایی نزدم تا ۲ سال پیش که باز هم به خاطر اینکه بتوانم وضعیت را بهتر کنم، خانه ای را که در آن زندگی می کردیم به نام او کردم و شب که به خانه برگشتم با قفل جدید روبرو شدم و او گفت که خانه به نام اوست و من دیگر در آن خانه جایی ندارم.

محمد در ادامه درباره وضعیت حضانت فرزندان می گوید: مهریه را کامل پرداخت کرده ام و در حال حاضر فرزندان تحت سرپرستی مادرشان هستند و تا وقتیکه نفقه همسر و فرزندانم را پرداخت نکنم، پرونده مختومه اعلام نمی شود.

این آقا در ادامه گفت: دروغ برای همسرم حکم آب خوردن را داشت و بد دهنی او جلوی بچه ها، باعث از بین رفتن حرمت ها در خانه شده بود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که هیچ چیزی برای همسرم از پول مهم تر نبوده و نیست، افزود: در زندگی پول برای همسرم از همه چیز مهم تر بود و در حال حاضر هم اعلام کرده تا ۲۵ میلیون نفقه ای را که دادگاه مقرر کرده است پرداخت نکنم، راضی به طلاق نمی شود.

محمد در پایان گفت: از آنجایی که همه دارایی ام را برای پرداخت مهریه از دست داده ام و خودم در مستأجری به سر می برم، تمکن مالی برای پرداخت نفقه ندارم و منتظر دستور دادگاه هستم.

منبع : برنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

بددهنی یک زن، یک خانواده را ویران کرد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسی

      بعضی از زن ها حتی حاضرند برای پول بمیرند . جانی سخیف و روحی پلشت . متنفرم ازشون

      پاسخ ها

      • بدبخت

        خدا لعنت کند همچنین زن هایی را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج