۹۱۰۴۳۰
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

سامره: ترابی را رها کردند تا زهرش را بریزد

شکست در دربی باعث شد تا انتقادات از استقلال به اوج خود برسد به خصوص از بازیکنان این تیم که بسیاری اعتقاد دارند هنوز نمی دانند پیراهن چه تیمی را برتن دارند.

ورزش سه: از دست رفتن پنالتی نیمه اول توام شد با خوردن یک گل غیرمنتظره در دقایق پایانی تا شکستی دیگر در دربی های پایتخت به نام استقلال ثبت شود. این باخت پرسروصدا باعث شد تا دوباره انتقادات از آبی ها به اوج خود برسد و یک بار دیگر این واقعیت عیان شود که استقلال نیاز به بازیکنان باتجربه داشته باشد.

علی سامره مهاجم سابق استقلال گفت:«استقلال باخت و حرفی هم نیست. خیلی ها می گویند مشکل این تیم چیست؟ جواب اما به این سادگی نیست چون استقلال یک، دو یا سه تا مشکل ندارد و مشکلاتش بیشتر از آن چیزی است که همه راجع به آن صحبت می کنند».

او ادامه داد:«استقلال حداقل به چهار تا پنج بازیکن درجه یک و باتجربه نیاز دارد. این تیم در بیشتر پست ها باید تقویت شود چون چهار بازی فکر می کنم فرصت خوبی بود تا عیار بازیکنان کاملا در استقلال مشخص شود. قبلا هم بارها تاکید کردم و یک بار دیگر هم تکرار می کنم که هر تیم جوانی نیاز به بازیکنانی دارد که بتوانند فشارهای درون تیمی را مدیریت کنند و استقلال در حال حاضر با تمام احترامی که برای بازیکنان قدیمی ترش قائل هستم فاقد این کاراکتر است».

پیشکسوت استقلالی ها در ادامه افزود:«شاید الان روی احساسات همه بیایند و تمام کاسه کوزه ها را سر مربی خارجی بشکنند اما به نظرم صد درصد باید از آندره آ استراماچونی و دستیارانش حمایت شود. این مربی حداقل برای پیاده کردن تفکراتش در تیم به چندماه زمان نیاز دارد و شک ندارم می تواند استقلالی متفاوت بسازد، چه بسا همین الان هم نشانه های تغییر در تیم کاملا ملموس است».

سامره با اشاره به این که باشگاه باید کمیته فنی قدرتمندی داشته باشد، تصریح کرد:« تصمیمات مهم برای تیم باید در کمیته فنی با حضور چهار تا پنج آدم خبره گرفته شود. نه این کمیته فنی هایی که بیشتر برای شو بود تا اجرا و به نظرم نام هایی که وارد آن کردند تنها برای فرار از فشارها انتخاب شد و به حرف هایش هیچ اعتنایی نمی شد. الان استقلال نیاز به یک کمیته فنی صاحب فکر و با استراتژی نیاز دارد تا مهم ترین تصمیمات برای آینده اش اتخاذ شود».

پیشکسوت استقلال با اشاره به تلاش های وریا به عنوان بزرگ تر و کاپیتان تیم افزود:« توقع از وریا واقعا بالاست. من او را از نظر فنی صددرصد قبول دارم اما این بازیکن هم طی یکی دو هفته گذشته به قدری فکر و ذهنش درگیر حواشی بود که از نظر فنی تنها سایه اش در زمین بود و حواسش جای دیگری است».

سامره در پایان صحبت های خود گفت:« استقلال حقش باخت نبود و اسیر یکی دو اتفاق شد این تیم رشد داشته و باید هوادار به این مهم توجه کند.در بازی دیروز بازیکنان استقلال برای دقایقی شرح وظایف خودشان را فراموش کردند از جمله مهار مهدی ترابی که همان لحظات کافی بود تا ترابی زهرش را به استقلال بریزد. هوادار معرفت به خرج داده و پشت تیم ماند و الان باید این روند را ادامه بدهد چون مربی جوان تیم در حال ایجاد تغیر است. بسیاری منتظر تغییر و تحول برای وارد کردن شوک هستند اما این تغییر تحول در تیم و کادر مربیگری نیست بلکه باید در جای دیگر تغییرات را ببینیم جایی مثل مدیریت باشگاه».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای خیابانی این رسم رپرتاژ نیست
      ... خودتی !

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      مشگل اینه ک هرسال میان ترکیب اصلی و ستاره های استقلالو ردمیکنن میره. مشگل فقط همینه ک اینم شک نکنید ب دستوروزیر انجام میشه. مگ میشه واس لنگ پول باشه واس استقلال نه؟ درحالی ک تیم لنگ گرون ترین تیم لنگه. اما آخر هرفصل میان دوماه پول ب استقلال نمیدن تا بازیکنان اصلیش تمدیدنکنن و برن بعدپول میدن بنجل میخرن. ازاونور آخر فصل درجا کل بازیکنان لنگ رو باپول کلان راضی ب موندن میکنن و چنتا بازیکن تراز اول هم براش میگیرن. نمونش اینه ک علیپور و بیرو و شجاع و ترابی خاستن برن حتی با دعوا خاستن برن اما پول کارخودشو کرد و تمدیدشدن. اما چرا بازیکنان استقلال ک رفتن قبل رفتن ی ماه منتظر باشگاه موندن باشگاه اقدامی نکرد؟فوتبال کثیف اینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بروبابا . تو این دوسال گذشته کیسه چهارتا تیم کامل عوض کرده ونتیجه نمیگیره .بلاخره ی اراجیف باید ببافین . گیرم حرف شما درست و پرسپولیس وزارت ورزش پشتش باشه .ای اف سی که دیگه پشتش نبود پس چرا با 8تا بازیکن و چندتا مصدوم نایب قهرمان آسیاشد

    • بابک

      علی 30 ثانیه
      علی اقا فرمایشات شما قبول
      چندتا بازی فقط به داورها باختیم

    • حام

      از قدیم گفتن یه سوزن به خودت بزن یه جوال دوز به مردم
      تا کی می خواهید تقصیر گردن وزیر و فدراسیون و فلان و بهمان بندازید پولی که در استقلال خرج شد یک پنجمش در پرسپولیس خرج شد واقعیت باید قبول کرد مربی بلزیگن ها رو نخواسته خود هوادارا رحمتی نخواستن فراموش کردید الان هم تیم بازیکن خوب زیاد داره تا تیم هماهنگ بشه باید صبر کرد واز فحاشی و تهمت زدن به این و آن دست بردارید

    • بدون نام

      یعنی دراین چهار پنج سال همیشه استقلال به داور باخته؟وهیچ نقص واشکال ساختاری ازلحاظ فنی ویا مدیریتی نداره؟کوچ دادن یک لشگر بازیکن درپایان هرفصل وخریدهای بی کیفیت وفله ای درهرفصل تقصیر وزارت ورزشه ؟نمونه بارز این ادعا درآشفته بازاری به نام آکادمی استقلال .سرشار ازاختلاف بحران اختلاس ووو اینجاهم وزارت مقصره؟اگرمنطقی فکرنکنید وفرافکنی کنید هرسال همین آش وهمین کاسه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج