۹۱۰۴۴۵
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

نصب صندوق فروش برای ۵۰ شغل کلید خورد

بر اساس فراخوان سازمان امور مالیاتی از امروز گروهی از مشاغل و حرف (اشخاص حقیقی) مشمول نصب، راه اندازی و استفاده از سامانه صندوق فروش شدند.

فارس نوشت: بر اساس فراخوان سازمان امور مالیاتی از امروز اول مهر گروهی از مشاغل و حرف (اشخاص حقیقی) مشمول نصب، راه اندازی و استفاده از سامانه صندوق فروش شدند.

طبق ماده ۳ آیین نامه اجرایی تبصره ۲ ماده ۱۶۹ قانون مالیات های مستقیم و تبصره یک ماده مذکور از امروز به مدت ۴ ماه می توانند در سایت سازمان امور مالیاتی نسبت به انجام تکالیف و وظایف قانونی خود اقدام کنند. این فراخوان ۱۵ گروه شامل ۵۰ حرف و مشاغل را مشمول نصب راه اندازی و استفاده از سامانه صندوق فروش مکانیزه کرده است.

این صندوق برای اشخاص حقیقی در نظر گرفته شده است که از وکلا تا دفترداران، مشاورین املاک، چلوکبابی ها، تالارها و رستوران ها، آرایشگاه ها، میوه و تره‌بار، مجموعه های فرهنگی و ورزشی، لوازم التحریر، گیم نت ها و دفاتر خدمات ارتباطی را شامل می‌شود.

علی رستم پور مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون‌سپاری سازمان امور مالیاتی در همین باره به فارس گفت: براساس فراخوان انجام شده که اسامی همه حرف و مشاغل مشمول در آن وجود دارد در یک بازه زمانی ۴ ماهه باید نسبت به انجام تکالیف قانونی خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: تا پایان دی ماه سال ۹۸ مشمولان فراخوان نصب و راه اندازی صندوق فروش فرصت ثبت نام دارند و زمان استفاده از صندوق به صورت قطعی از اول فروردین ماه سال ۹۹ خواهد بود و تمامی معاملات آنها در سامانه باید ثبت شود.

نصب صندوق فروش برای ۵۰ شغل کلید خورد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      خب‌خدا را شکر ؛ اختلاس‌گرها یکی‌دوسال‌ استراحت‌کنند تا دوباره صندوق‌ها پر بشه و بعد همه‌را‌جارو کنند برند کانادا.

    • بدون نام

      اگه دولت در طی سال ها قیمت های کالاها و خدمات رو برای مردم شفاف کرده بود این روزها که میخواد از آب هم کره بگیره میتونست مردم رو به بازرسین خودش تبدیل کنه و بگه در صورتیکه از کارتخوان های دارای برچسب تعزیرات کارت نکشیدید 10 درصد کمتر کارت بکشیدید ، ولی چون در طی سالها فقط فکر کاسبی خودتون بودید ، حالا شما بدوید
      هر کاری بکنید کاسب و مردم با همکاری هم شما رو دور می زنند حتی اگر شده نصف مبلغ رو کارت بکشند ، نصفش را نقدی که گردش کمتری داشته باشند!

    • بدون نام

      اگر پزشکان ۲۰ درصدشان در این سامانه ثبت نام کرده اند خواهیم دید که این مشاغل حتی ۲ درصد هم ثبت نام نمی کنند آنوقت ببینیم این آقای مالیات چی به این اقشار هم انواع تهمت فرار مالیاتی را می زند یا فقط دیوار پزشکان را کوتاه پیدا کرده اند.
      امروز برای خرید موبایل به بازار رفتم و دیدم آخر کار شماره کارت یک خانم را برای کارت به کارت به من می دهد و حاضر به استفاده از کارت خوان نیست.

    • بدون نام

      کار خوبیه به نفع جامعه است در تمام کشورهای پیشرفته هر کالایی هر فروشنده ای هر موسسه ای باید و بی تردید مالیاتشو می ده اولش برای همه سخته ولی راه درست اداره ی کشور وصول منطقی مالیاته و هیچ ارگان و نهادی نباید معاف باشه....ان شاالله که موفقیت نصیب دولتها بشه که مالیات رو درست وصول و درست خرج کنند....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج