جاباما
۹۱۰۴۷۴
۲ نظر
۵۰۵۱
۲ نظر
۵۰۵۱
پ

بیانسه ملکه شد

تندیس بیانسه در موزه مادام توسو لندن رونمایی شد و با تاجی بر سر در کنار سایر اعضای خاندان سلطنتی بریتانیا به اشتراک گذاشته شد.

ایرات آرت: از مجسمه مومی بیانسه با لباسی که در شو "کوچلا" در سال ۲۰۱۸ پوشده بود، در موزه "مادام توسو" در لندن رونمایی شد.

بیانسه ملکه شد

انتشار تصاویر این تندیس شبیه به واقعیت بیانسه در شبکه‌های اجتماعی در روز پنجشنبه با استقبال بسیاری از هواداران این خواننده (که به آن‌ها "بی هایو" - لانه زنبور- گفته می‌شود) روبه‌رو شد.

اما اضافه شدن تندیس بیانسه به مجموعه موزه مادام توسو، تنها سورپرایز این موزه نبود. مقامات مادام توسو، در حساب توییتر این موزه، عکس این تندیس را با تاجی بر سر، در کنار سایر اعضای خاندان سلطنتی انگلستان به‌اشتراک گذاشتند و در زیرنویس آن عکس نوشته شده است:"ملکه بی، بر تختت بنشین"

به گزارش ایندیپندنت، موزه مادام توسو توضیح داد که "تنها راه مناسب برای ستایش رسمی این شخصیت موسیقی، قرار دادن او در شاه‌وارترین سکو در کنار دوستان سلطنتی‌اش، دوک و دوشس ساسکس بود."

تندیس ملکه الیزابت موقتا برای یک روز برداشته شد تا جا برای تندیس این خواننده که تاکنون ۲۳ بار برنده جایزه "گرمی" شده است، باز شود.

استیو دیویس، مدیر موزه مادام توسوی لندن گفت:"بیانسه یک اسطوره زنده است که به حق از طرف هواداران و صنعت موسیقی "ملکه بی" نام‌ گرفته است".

بیانسه ملکه شد

او افزود: "حقیقتا اگر برای نخستین بار کسی شایسته قرارگرفتن در محل نمایش تندیس ملکه انگلستان باشد، آن شخص بیانسه است".

دیویس افزود که به اعتقاد او ملکه انگلستان جایگزین موقت محل تندیس خود را جالب خواهد یافت. به گفته بیانسه، ملکه "بی‌تردید قابل جایگزینی نیست"، و به همین دلیل، "ملکه بی" تنها یک روز جای او را خواهد گرفت، و سپس به محل ویژه موسیقی موزه منتقل خواهد شد".

تندیس مومی جدید بیانسه در میان هوادارانش محبوبیت فراوانی یافته است؛ به ویژه به این دلیل که تندیس پیشین او چندان با واقعیت چهره‌اش هماهنگ نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هیچی نیس فقط جی زی اینو بالا کشید

    • بدون نام

      قحطیه زنه. این گذاشتن .
      زن باید سنگین باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج