۹۱۰۵۴۲
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

فعالیت‌های بنیاد مستضعفان شفاف می‌شود

رئیس بنیاد مستضعفان مهمترین ماموریت بنیاد را رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه عنوان کرد و گفت: تمام فعالیت‌های بنیاد و شرکت‌های زیرمجموعه باید به صورت شفاف در معرض قضاوت مردم قرار گیرد.

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مستضعفان مهمترین ماموریت بنیاد را رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه عنوان کرد و گفت: تمام فعالیت‌های بنیاد و شرکت‌های زیرمجموعه باید به صورت شفاف در معرض قضاوت مردم قرار گیرد.

سید پرویز فتاح با تاکید بر ضرورت اصلاح وجهه اجتماعی بنیاد مستضعفان افزود: بنیاد مستضعفان یک نهاد اجتماعی برای خدمت‌رسانی به محرومان است. اقدامات زیادی در حوزه محرومیت‌زدایی انجام شده که مردم از آن بی‌خبرهستند و لازم است برای اطلاع‌رسانی این خدمات و بهبود وجهه اجتماعی بنیاد مستضعفان تلاش کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان اقدامات این نهاد برای خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف را قابل توجه توصیف کرد و گفت: فعالیت‌های بنیاد مستضعفان به خوبی به مردم معرفی نشده است. متاسفانه ذهن جامعه از کارنامه بنیاد مستضعفان خالی است و این موضوع موجبات سواستفاده بدخواهان مردم و نظام را فراهم کرده است.

وی با تاکید بر لزوم تقویت شفاف‌سازی فعالیت‌های بنیاد مستضعفان، خاطرنشان کرد: رابطه بنیاد با همه زیر مجموعه‌ها و شرکت‌ها باید کاملا شفاف در معرض قضاوت مردم قرار گیرد تا اگر تذکر و انتقادی داشتند مطرح کنند و ما موظفیم به سوالات آنان پاسخ روشن دهیم.

فتاح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع کارکنان ستادی بنیاد سخن می‌گفت، به جلسات اخیر خود با رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و رئیس مجلس اشاره کرد و گفت: رابطه بنیاد با همه قوا در بالاترین سطح ممکن است و بنیاد مستضعفان مصصم‌تر از گذشته در خدمت نظام اسلامی فعالیت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه بنیاد مستضعفان محل سیاسی کاری نیست اظهار کرد: مهمترین ماموریت بنیاد مستضعفان را رسیدگی به اقشار ضعیف جامعه به عنوان یک اصل در مدیریت اسلامی قرار می‌دهیم و در همین راستا به صورت مستمر فعالیت‌های بنیاد را به مردم گزارش می‎کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان، حضور و مقاومت مردم در صحنه و همراهی با امام راحل (ره) را رمز موفقیت نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، با وجود فشار‌های اقتصادی دشمن و خیانت برخی عوامل داخلی، مردم با خودباوری و اتکا به اقتصاد ملی توانستند از مشکلات عبور کنند و امروز نیز اگر اعتماد مردم به عملکرد دستگاه‌ها بازسازی شود، بسیاری از چالش‌های فعلی حل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما از تعطیلی کارخانجات تولیدی جلوگیری کن

    • بدون نام

      چرا کسانی که حمایت از مستضعفین میکنند از وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردارند ساختمانهای خوب و شیک از همان ادارات هست کارکنان وضعیت مالی خوب این مستضعفان هم در حد بخور که نمیری دارند به زنان سرپرست خانواده که قربانی مردی معتاد و محتاج بودند اگه بخوان خونه ۴۰متری درست کنند میگن یارانه و حقوق ماهیانتون رو قطع میکنند یک زن بیکار چه جوری باید مخارج زندگیشو در بیاره یا یک ادم نمیدونم چی بگم رو برای جواب دادن به مشکلات میگذارن واو هم فکر میکنه از جیب پدرش خرج این زنان رو میده تاکید میکنه برین صیغه بشین که باید به این خانم حیفه اسم ۲۲زن که روی تو هست و چند تا مددجو باید بشن صیغه شوهرش که بدونه یعنی چی؟؛ میخواین خونه درست کنین به چه قیمتی حقوقشون چی میشه ۴۰۰تومن با یارانه برا سه نفر ادم که دو تاشون محصلن معنی داره مشکلات رو بفمید شعار ندهید

    • بدون نام

      همه اموال بیت المال باید به خزانه دولت واریز شده و زیر نظر رییس‌جمهور که از طریق انتخابات قدرت پیدا میکند صرف مردم شود . در غیر اینصورت جایز نیست و دست بردن در اموال مردم است. جالب است که به نام بیت المال اموال را مصادره کردند ولی خود آنرا تصاحب کردند و پشت سرش به نماز ایستادند و از خدا هدایت خواستند.

    • علی

      حالا که همه رو خوردن و بردن به فکر مثلا شفافیت افتادن آنهم چه شفافیتی

    • بدون نام

      ذهن مردم خالی نیست چشم مردم دراطراف خود محرومین را میبیند اما بنیاد را هرگز

    • بدون نام

      سلام جناب آقای مهندس حاج پرویز فتاح رییس بنیادمستضعفین: برای معلولین مظلوم بهزیستی دردونوبت فاصله دور ۸میلیون تومن واریز اما درتلویزیون ورسانه ها اعلام میکنند به معاولین خانه مسکونی ریگان دادند؟؟؟؟!!!!!!!!و امتیاز آب شرب آبفای روستایی برای معلولین فقیر ۱۳۰۰۰۰۰ تومن دریافت اما درسالن اداره آبفای روستای استان فارس شهرستان داراب اعلام می کنند رایگان ؟؟؟!!!!!!!!؛ نمی دانیم مقام معظم رهبرمستضعفان ازاین واقعیت ها مطلع هستند؟؟؟!!!!که حقوق بیشتراز یک سال یک معلول فقط خرید امتیاز اشتراک آب منزل مسکونی بجز خریدجداگانه کنتوربا لوازم نصب قسم تان به شیرمادرتون وخون مطهرشهدا هرهموطن این مطلب مشاهده ومی خواند تقدیم وارسال یا ارجاع به شخص رییس محترم بنیاد مستضعان عنایت فرمایند ،یقین هزاران نفر مشکلات حقیر دارند .

    • مهدی

      شفافیت ؟؟؟؟؟ خخخخخخخخ چه شفافیتی؟؟چه‌جوری؟؟ ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج