جاباما
۹۱۰۵۸۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

غفور: با حمایت مردم در جام جهانی موفق می‌شویم

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: با حمایت مردم در جام جهانی ژاپن هم موفق خواهیم شد.

سایت فدراسیون والیبال: امیر غفور درباره مصاف تیم ملی والیبال ایران برابر استرالیا که در نهایت منجر به قهرمانی ایران در بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا شد، گفت: ما در بازی با استرالیا شاهد حال و هوای خاصی در ورزشگاه بودیم.

تا قبل از فینال، نصف سالن بیش‌تر پر نمی‌شد که شاید دلیلش اطمینان مردم از برد ما بود ولی در فینال، سالن پر شده بود و من فکر می‌کنم این مسئله نشان‌دهنده‌ی همدلی مردم با تیم ملی است.

غفور: با حمایت مردم در جام جهانی موفق می‌شویم

وقتی که بحث غرور ملی مطرح باشد، همه پشت هم هستیم؛ مردم شور و هیجان خود را از روی سکوها به ما منتقل کردند. این مسئله باعث بیش‌تر شدن احساس مسئولیت بین بازیکنان شد تا بتوانیم قدردان محبت مردم باشیم.

از بازی کردن با استرالیا در فینال خیلی خوشحال بودیم؛ چرا که برای ما مهم بود با تیمی که به آن باخته بودیم، دوباره بازی کنیم. خوشبختانه طوری استرالیا را بردیم که جای هیچ حرف و حدیثی نباشد.

تا فینال شاید خوب نبودیم که دلیل آن، انگیزه بازیکنان بود و مقابل تیم‌های ضعیف‌تر، انگیزه‌ی صد در صد داشتن سخت است ولی در فینال با قدرت و همدل حاضر شدیم و خوشحالم که به این شکل و با نتیجه‌ی خوبی در فینال پیروز شدیم. به نظرم تیم ما هنوز تخلیه نشده، چرا که ما به دنبال صعود به المپیک هستیم.

خوشحالی قهرمانی آسیا کافی نیست و باید تلاش کنیم تا در مسابقات انتخابی المپیک که دی ماه و در کشور چین برگزار می‌شود، موفق باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به این که ارزشمندترین بازیکن مسابقات از استرالیا انتخاب شده چیست، گفت: من واقعاً تا به حال ندیده بودم ارزشمندترین بازیکن مسابقات (MVP) از تیم قهرمان نباشد. تک تک بازیکنان ما لایق این عنوان بودند.

حتی پشت‌خط‌‌‌ زن دوم تیم ایران هم از توماس ادگار استرالیایی بهتر کار کرد. چگونه او انتخاب شده؟ یک بازیکن، زمانی ارزشمند است که برای تیمش کاری کند؛ ادگار در فینال چه کاری کرد؟ او حتی بازی هم نکرد و از زمین بیرون آمد. ادگار در فینال نتوانست به تیمش کمک کند.

وقتی یک تیم قهرمان می‌شود، یعنی همه در پست خودشان عالی بوده‌اند. اگر دیگر بچه‌ها به خوبی توپ‌ها را دریافت نمی‌کردند، سعید معروف بهترین‌ پاسور این مسابقات نمی‌شد.

من هم اگر پاس‌های خوبی دریافت نمی‌کردم و به خوبی در زمین حمایت نمی‌شدم، از بهترین‌ها نمی‌شدم. به هر حال به نظرم مهم این است که تیم ایران مقتدرانه قهرمان شد و قدرتش را به همه دیکته کرد.

بازیکن تیم ایران درباره جام جهانی ژاپن هم گفت: اگر نگویم سخت‌ترین، می‌توانم بگویم یکی از سخت‌ترین تورنمنت‌ها به شمار می‌رود. ۱۱ بازی در ۱۵ روز کار سختی است. تغییر مکان، اختلاف ساعت و زمان کم برای ریکاوری، کار را سخت‌تر می‌کند. از طرفی همه تیم‌ها با قدرت بالا به میدان می‌آیند.

البته ما هم هرچه داریم، در زمین ارائه می‌دهیم. ما امسال با وجود همه مشکلات، در رقابت‌های لیگ ملت‌ها و قهرمانی آسیا خوب کار کردیم و ان‌شاءالله با حمایت مردم در جام جهانی ژاپن هم موفق می‌شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حماییتون میکنیم تا ابد قهرمانا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج